Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    fijn adine dat je me dat ff vertelt van je schoonzusje, doet me goed........

Hoe is het nu met jou? Wanneer is de begrafenis?

grjts
    Twinny

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag allemaal,

hier ben ik weer eventjes! Wilde jullie even een update geven. Gisteren naar de VK geweest. Veel vragen, lek geprikt, bloeddruk en ijzergehalte perfect. Wel overgewicht (verrassing... not!) dus suikercontrole in de 6e maand.

Op 21 december heb ik dan EINDELIJK mijn eerste echo! Hopelijk is alles goed. Ze heeft niet gevoeld of geprobeerd het hartje te horen, dat vond ik ook wel best gisteren. Nu niet meer. Maar goed, ik ga er van uit dat alles okee is met mij en de baby.

Ik voel me nog steeds goed, niet misselijk - af en toe een klein beetje. Ik heb wel erg veel honger. En ik heb het idee dat mijn buik wel een beetje groeit!

@Adine: gecondoleerd met je moeder. Heb jij het hartje al gehoord?
    @Smeetje: meisje, wat naar voor je. Sterkte ermee.
    @iedereen die ik vergeten ben (heb niet alles kunnen lezen): sterkte met de kwaaltjes etc!

Tot snel,
    liefs van Karlijn

3. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Op zich gaat het hier goed. Donderdagochtend is de begrafenis. Ik hoop dat de misselijkheid een beetje rustig blijft. Ziet er anders wel erg dramatisch uit als ik ineens weg moet draven.

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk

5. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    nou adine dan alvst heel veel sterkte donderdag en succes met de misselijkheid, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten dan.........

Kar: leuk om je weer ff te zien. Wauw, krijg je nog ff mooi kadootje voor de kerst..........

grtjs
    Twinny

6. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Hoi allemaal!

Adine... Gecondoleerd meid. Wat ontzettend verdrietig. Sterkte de komende tijd!

Angels en Maris.. Hopelijk is het vloeien opgehouden!

Sterkte ook aan iedereen die niks binnen kan houden. Ik prijs mezelf gelukkig; nog maar 2x overgegeven. Ik slaap wel slecht, maar gelukkig niet omdat ik steeds moet spugen.

Neia, hoe reageerden ze?!

Gisteren bij de VK geweest. Geen bloed geprikt, daarvoor moet ik naar het lab. Wel een prima bloeddruk, en veel info gegeven. Nu nadenken over prenatale screening... Laten jullie een nekplooimeting/combinatietest doen?

Mijn verzekering vergoedt dit alleen in een aanvullende verzekering, die heb gaat voor mij pas op 1 januari in. Eigenlijk zouden we de eerste echo al rond Kerst hebben, maar misschien moeten we dus nog een weekje wachten...

7. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ga helaas afscheid van jullie nemen. Had zo graag tot het eind bij jullie willen blijven, maar de natuur heeft anders besloten. Gister een echo gehad, om te kijken of het kindje goed is gegroeid. Totaal onverwacht kwam het nieuws dat het hartje niet meer klopt. Heb het hartje wel eerder zien kloppen, maar kindje is snel daarna gestopt met groeien. Nu nog geen miskraam op gang, maar ik wil het graag laten weghalen in ziekenhuis. Ik heb vanmiddag een afspraak met de gynaecoloog. Ik wil er niet mee blijven lopen. Voel me vreselijk verdrietig en machteloos...
    Het was zoooo gewenst... maar helaas zit het er nu voor mij niet in...
    Ik wens iedereen een hele prettige en voorspoedige zwangerschap. Voor mij dit jaar geen leuk sinterklaas kadootje.. hopelijk komt mijn tijd snel weer... Maar nu even uithuilen en verwerken...

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Laatje, meisje toch, wat een verschrikkelijk naar bericht! Ik vind het heel erg voor jullie. Huil maar lekker uit, je hebt groot gelijk. Heel veel sterkte.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @Kieteltje: wij hebben besloten geen prenatale screening te doen. Het kindje is hoe dan ook erg welkom en de onzekerheid die zo'n screening mee brengt wil ik niet. Bovendien is het nog steeds erg onnauwkeurig. Mijn verzekering vergoedt het volgens mij ook niet en het is ook erg prijzig geloof ik. Ik twijfel nu zelfs over de 20 weken echo, of ik die wel wil.

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Laatje, ik zit hier met kippenvel op m'n armen. Wat een vreselijk nieuws. :(

Veel sterkte meis.

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kieteltje, wij laten ook geen testen doen. Als je een test wilt doen, moet je goed weten wat de gevolgen eventueel zou kunnen zijn en wat je daarmee wilt. Aangezien dat ik die keus niet wil maken, laten wij geen enkele test doen.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

Laatje...stuur je een hele dikke knuffel...pffff! Heb hetzelfde meegemaakt in mei... en 1 advies; neem alsjeblieft de tijd voor jezelf en voor jullie samen...
    Hoop dat je snel naar het ziekenhuis mag voor een curretage...iik dacht hetzelfde..wilde het niet afwachten tot het spontaan zou komen.
    maar ga huilen, wordt boos etc...en zoals je zelf zegt: jouw tijd komt nog wel...denk aan je!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wij laten ook niet testen...

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Laatje, wat vreselijk meid! Huil maar flink uit! Heel veel sterkte ermee. Ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie.

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Voor alle meiden die onzeker zijn omdat ze nergens last van hebben, hier nog één! Het is dat ik niet ongesteld wordt/ben anders zou ik niet merken dat ik zwanger was...

Ik ga ook steeds maar van het positieve uit. Maar je wil zo graag bevestiging... Ik weet dat dit voor de meiden die juist enorm ziek en misselijk zijn heel raar moet klinken hoor, maar iedereen is op haar manier wel ergens onzeker over... Overigens hoop ik dat ik me zo goed blijf voelen en dat het verder wel allemaal goed zit...

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @vissie, ik weet wat je bedoelt! Ik heb ook weinig klachten en als je dan het verhaal van Laatje hoort dat er bij de echo geen hartactie meer was... Gewoon je kop in het zand steken en blijven genieten!

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    laatje, hier een dikke knuffel van mij. echt erg meid, vooral omdat je het hartje al had zien kloppen.

adine, ook voor jou een dikke knuf. klinkt misschien stom maar het lijkt me wel fijn dat je moeder in haar slaap is overleden zodat ze er niks van gemerkt heeft. nogmaals een dikke x en knuffel

ik lees dat sommige dames zich zorgen maken als ze weiniog last hebben van misselijkheid en andere klachten. ik snap jullie wel hoor. maar ik wil jullie toch een beetje beter laten voelen. elke zwangerschap is toch anders? laat je niet gek maken. jullie zijn lekker super zwanger en je moet daar juist van genieten. want geloof mij, als je doodziek bent van het kotsen ben je echt niet blij hoor hahaha. dikke x en geniet van de komende echo's!

ff snel een update. kimmie is nog steeds ziek :(
    moet vd week ff bellen voor een tweede echo, ik laat jullie dan snel iets weten.

dikke x

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Arme Kim toch, als ik jouw verhaal hoor ben ik toch elke keer weer blij dat ik niet misselijk ben...! Ben je nog onder controle voor je urine enzo? Hou je al beter dingen binnen nu? En voelt het rustiger nu je gewoon thuis 'mag' blijven van de arbo-arts?

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja voelt wel iets beter nu er mensen zijn die achter mij staan en me geloven. ik blijf zoals ik me nu voel denk ik wel tot de 15/16 weken thuis. maar ja het kan ook zijn dat ik me vanaf week 12 ineens super voel. laten we het hopen.

op het werk is het helaas wel iets anders. ik hoor nog steeds negatieve geluiden via een collega. er wordt getwijfels aan mijn 'ziek zijn'. mijn leidinggevende heeft het zelfs nagevraagd aan een gynacoloog om na te gaan hoe erg zoiets kan zijn etc. en daarna zegt ze doodleuk dat het maar iets psygisch is en ze vraagt zich af of ik het kindje wel wil of niet.

nou daar gaan mijn haren recht van overeind staan dat snappen jullie denk ik wel... als ik terugga denk ik wel dat de arbeidsrelatie is verstoord. ik zal deze dingen gewoon niet vergeten. maar ja ik heb gelukkig veel vrienden/familie en andere mensen om me heen die wel om me geven.

het eten gaat al iets beter. ik ben nog niet aangekomen maar ook niet drastisch meer afgevallen. dus als ik het zo hou gaan we de goede kant op.

heb jullie wel gemist hoor!

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hé Kim,

je hebt gelijk hoor, ik mag helemaal niet klagen, en dat ga ik ook proberen niet meer te doen. Maar ja niemand weet het nog, dus jullie zijn de enige tegen wie ik kan klagen! haha!

Kim veel beterschap en laat ze maar lullen op je werk, denk maar aan jezelf en je kindje! Alhoewel het natuurlijk helemaal niet leuk is...

Share This Page