Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    urine is oke, bloeddruk is oke.
    Dus waar het vocht in mijn gezicht vandaan komt en de koppijn... geen idee.
    Via echo nog even naar de navelstreng gekeken om te zien of die nog goed doorbloed etc.
    Alles was oke.

Echo's zijn nu niet eens meer leuk. Ik vind dat ding op mijn buik irritant, het doet pijn. En er is toch amper wat te zien.

Ze zag wel dat ik echt weer aan het eind van mijn kunnen liep. Heb weer een slaappil mee.

Ik kan wel een potje janken nu. Ik wil gewoon dat ukkie komt!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh meisje toch.. Zo herkenbaar! Nou ja, wel een beetje goed nieuws dat alles nog okee is met haar. Maar met jou moet het ook beter gaan!
    Ik wou dat ik haar eruit kon kijken voor je!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sorry trouwens dat ik zo weinig reageer op anderen.. :( Ik realiseer me het opeens. Beetje te druk met mezelf denk ik.

Ik wilde niet achterblijven bij Eef en Melanie, en heb net gestofzuigd en gestreken. :( Nu kan ik me dus weer amper bewegen van de pijn! En we krijgen misschien ook nog mijn schoonouders op bezoek straks. Die moeten ook eten natuurlijk, etc. etc. Zucht. Leer ik het ooit?!

4. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tuurlijk is het het allerbelangrijkste dat het met ukkie goed is. Dat is geruststellend. En ik moet me niet aanstellen, ben nog niet eens overtijd.
    Maar toch...

Overigens... iets anders.
    Hebben jullie ook weer zoveel last van afscheiding?
    Het is hier waterig dun en ik vind het echt niet lekker...

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, juist helemaal niet! De hele zwangerschap al niet. En dat vele plassen dat zwangere vrouwen zouden doen, doe ik ook al niet.

Het is geen vruchtwater toevallig?

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    [quote=" ik vind het echt niet lekker...[/quote]

Nee eef, ..daar is het ook niet voor bedoelt..*ieks*

(he bah, ik draaf door)

Ik heb er (uiteraard ik heb namelijk van alle kwaaltjes behalve misselijkheid last) ook weer erg veel last van. denk steeds "oeps vruchtwater..en dat al dágen achtereen..dus nee, gewoon afscheiding.

Kar, maak je geen zorgen, soms is het lekker om effe met jezelf bezig te zijn..is niemand (denk ik) die je dat kwalijk neemt hoor..we hebben ook nogal wat te verduren met onze zelven.

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Jij plast niet veel?

Sjeez ik loop me een ongeluk naar die wc

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    He Miep, vervelend hè, waarover je allemaal geemotioneerd raakt als je hoogzwanger bent! Maar wel leuk.
    Bij ons hadden ze de naam van mijn man verkeerd geschreven (haha, dus ik zei al tegen hem dat dit van de échte papa was...). Bovendien hadden ze het tkstje van het meisje niet goed (was voor een jongen).

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    nee, was het maar vruchtwater.
    Maar dan zou het wel erg vaag vruchtwater zijn.
    Echt met de lucht van afscheiding en ook die kleur.
    Tenminste... ik ga ervan uit dat mijn vruchtwater toch meer helder is...

Kar, ga dan nu even heerlijk op de bank of op bed liggen. Zodat je straks uitgerust bent voordat je schoonouders komen.
    Of... nog slimmer misschien... zeg ze af. Bespreek het met Alex en zeg dat je het gewoon even niet kan nu.

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    En idd.... Kar... niemand verplicht je om op iedereen te reageren. Ik doe het soms wel, soms niet.
    En volgens mij zitten we met een groep die dat prima kan hebben van elkaar!

Niva... heerlijk he, dat steeds naar de wc lopen, paar druppels pissen en daarna nog lekker nasoppen met afscheiding 8) :)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn vriendin is bevallen! :) Van een jongetje! :) Zij was ook de 5e uitgerekend, en de 1e bevallen! (Zij wel..!)

Ik twijfel alleen of ik NU meteen moet bellen of niet..

Mijn schoonouders komen de bad-commode brengen (waar 't badje op komt dus). Plus ze komen uit Den Bosch dus afzeggen is niet echt een optie. Maar ik hou me rustig hoor. Alex kan ook koken. ;)

Plassen: nee, ik hoef echt amper. Vind het ook raar en onprettig. Ik drink wel veel en als ik dan moet, komen er een paar druppels. 's Nachts lijkt alles eruit te stromen.

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik zou gewoon bellen en vragen of het uitkomt om even te beppen!
    Dan heb je in ieder geval interesse getoond en leg je de keuze bij haar.
    Als het niet uitkomt of ze er nog niet aan toe is dan hoor je het vanzelf!
    Straks beval je zelf en dan heb je er misschien geen tijd meer voor om wat haar kant op te laten horen!
    Juist... jij bent moe, jij doet rustig aan. En anders haalt ie maar chinees (damn, daar heb ik trek in!)

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oehw ja chinees!

Haha evelien, ja heerlijk hoe jij je wc bezoekjes omschrijft..zo had ik er nog niet bij stilgestaan :)

We krijgen op de kop van kwebbel, dat we teveel afdwalen op dat andere forum..jammer, ik vond het net erg grappig worden.

Gefeliciteerd kar, met je vriendin:) Ik zou inderdaad ook even bellen 9afhankelijk van de band die je met haar hebt..ik zou zelf niet zitten wachten op al mijn 'vage'vriendinnen die dan langs willen komen..Maar als je een goeie vriendin bent..ja tuurlijk)

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dan haal jij toch ook chinees vanavond? Hebben wij laatst ook gedaan en was lekker, alleen ga ik er wel vreselijk van aan de schijterij. Maar ja ach dan zijn mijn darmen ook weer lekker leeg!

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Uhmmm waarom zijn wij juli-mama's er toch altijd als gretige kippen bij als er weer ergens een rel is? ;)

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb je het weer gezien? Ik haal helemaal niets :p
    Dat is Jerry's taak!
    En ik heb een goed excuus.
    Ik kan mijn schoenen niet aan met die dikke poten!

Oeh... en leegschijten is goed. Dat prikkelt misschien mijn baarmoeder om ook eens wat te gaan doen.

Wie gaan er eigenlijk allemaal voor de magische datum 7-7-7?
    Wie gaan er nu aan de ananas, tonic, sex, klaarkomen, bloemkool, pannekoeken, wonderolie en alle andere middeltjes?

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahah ik bedoelde 'je' als in 'men' als in 'zie maar wie het haalt als je maar chinees eet vanavond'. ;)
    Jerry kan prima chinees halen toch? Zal hij vast liever doen dan koken wanneer hij moe van zijn werk komt.
    En dan een gerecht bestellen met ananas erin?

Tja helaas zit de 7-7-7 er voor mij niet meer in, maar ik ben allang blij dat ik mijn meid heb! En de langste dag van het jaar is ook een mooie datum toch?

Overigens was ze vanmorgen gewogen en alweer een pakje vleeswaren aangekomen sinds dinsdag: ze zit nu op 2880 gram, dus mooi haar geboortegewicht overstegen sindsdien (toen zat ze nog op 2800). Elin is goeoeoeoed! :D

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Weet je, ik vind iedere dag een mooie dag om geboren te worden.
    Oke, dierendag, schrikkeldag en 1 april misschien uitgesloten.

Ik verwacht dat mijn uk op vrijdag de 13e komt. Dus nog 1 week te gaan.
    Gewoon om mij te sarren op vrijdag de 13e...

19. Vissie : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon JEROEN!

Kar : Jeetje nog niet ingedaald... Echt een eigenwijsje he ;)

Evelieveling : Fijn he als alles grondig schoon is gemaakt en je het zelf nu maar hoeft bij te houden... Hier is dat ook zo! Heerlijk.... Heb de puf niet alles uitgebreid te doen en je wil toch dat alles netjes en schoon is.

Melanie : Lekker dat ju nu kan uitslapen! Lekker genieten nu het nog effe kan :D

pinkpuma : Ook nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Tanya : Ben ik nog steeds voor aan het duimen... Hopelijk schiet het een beetje op nu! Heeft lang genoeg geduurd

Niva : Nou regen hoeft voor mij niet maar je hebt gelijk wij hebben het beter dan de gene die vorig jaar deze tijd zijn bevallen... pppff moet er niet aan denken.

Pienie: Duim met je mee dat het een lichte vorm van waterpokken is...

Jody : Veel plezier bij de diploma uitreiking van je broertje!

Loltjse : Erg he die hormonen....

Evelieveling : Ja afscheiding.... Hier ook erg veel last van... Heb echt dagen dat ik beter een maandverbandje in kan doen... Bah bah.

Waar ik nu ook weer veel last van heb is winderigheid :oops: :oops: :oops: In het begin last van gehad en nu is het weer terug :oops: Herkent iemand dat ?
    Verders gaat het wel okeej hier... Op wat buikkrampen zo nu en dan na.

07-07-07 : Ben benieuwd of er iemand op die mooie datum gaat bevallen... :p

gr marloes

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow... Super dat ze weer is aangekomen, jullie meissie.

Hoeveel mogen ze eigenlijk afvallen en na hoeveel tijd moeten ze weer terug zijn op hun geboortegewicht?

Deel Deze Pagina