Chinees... Alex stelde al friet voor. Probleem is, we hebben deze week al een keer friet, chinees en pizza gegeten. Mijn darmen reageren er ook niet prettig op (lees: winderigheid ). Ze zijn net een beetje rustig. En ik wil de baby de laatste dagen/weken toch nog een beetje vitamientjes meegeven. Al zorg ik wel dat ik fruit genoeg eet, en ook wel rauwkost.
YEAH! Ik eet vanavond geen chinees maar nog veel lekkerder! Werd net gebeld door mijn schoonmoeder. Onze vriezer is pas kapot gegaan. Nu heeft ze een mooie tweedehands vriezer voor ons op de kop getikt... en die willen ze straks komen brengen. Met daarbij.... heel veel maaltijden die ze voor ons heeft gemaakt voor de vriezer. Zodat we straks de aandacht aan ukkie kunnen besteden en niet hoeven te koken! En dat mensje... owwww dat kan zo lekker koken. Haar chinees/indisch eten... daar haalt geen chinees het bij!
Hey meiden, Pinkpuma gefeliciteerd met Rick! Vissie gefeliciteerd met Jeroen! Allebei lekker genieten. Hier gaat het redelijk, ik knap met de dag meer op. Vandaag gedoucht en even op een stoel gezeten. Lieve ligt nog beneden, vanmorgen was haar bloedsuikerspiegel (bss) gestegen zometeen krijgen we de uitslag van vanmiddag . De bevalling in het heel kort ik zal nog wel een verhaal maken. Ik begon met 2 cm na 3 uur een weeenstorm van een uur nog steeds 2 cm. In de weeenstorm daalde de hartslag bij iedere wee en na de wee kreeg ik erg buikpijn. Toen is er snel een besissing genomen voor een keizersnede. Op de OK werkte mijn ruggenprik niet gelijk en de gyn wilde niet langer wachten dus voor dat ik het wist was ik helemaal onder zeil. De buikpijn en de hartslag kwam doordat mijn oude hegting van de baarmoeder was gaan scheuren dus het was goed dat ze zo snel hebben opgetreden. Ik ga nu naar Lieve, tot snel. Kus
Kar... frietjes en dan sla erbij maken? Lekkere salade met radijs, komkommer, tomaat, pijnboompitten en eventueel ook lekker stukjes kaas...
Sterrekind, wat fijn dat het met jou iets beter gaat! Inderdaad maar goed dat ze zo snel ingegrepen hebben zeg.. Hoop dat jullie snel samen thuis komen!
hoi meiden Pinkpuma: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Rick. Tis genieten hè meis! Jody: jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Mispoes: kan me voorstellen dat jet er erg naar uitkijkt je kindje eindelijk in je armen te mogen sluiten! Beebie: herken erg wat je zegt. ZOë heeft de rust en regelmaat ook hard nodig, dus hier niet te veel bezoek. Ik was wel erg duf, maar kwam waarschijnlijk ook door de antibiotica Pienie: is gewoon een kwestie van kladblok venstertje openen en meteen schrijven, hihi.. Vissie: van harte gefeliciteerd met de kleine Jeroen. HOpelijk krijg je veel rust in het ziekenhuis en geniet er maar lekker van. Tjee, weer een keizersnee! Tanya: fijn dat de uitslagen goed waren, hoop dat vandaag wat beter gaat en je vlug mag bevallen.. Snotneus: dat liet de kraamverzorgster mij vanmorgen zien met een stukje watje nat maken en rollen tussen je handen en dan met het puntje in het neusje deppen.... Nooit met stokjes! KAr: hoe is het vandaag? Fijn dat de controle goed waren. NOg niet ingedaald? Tjee, als dan maar geen keizersnee wordt hè! Eveliene: vind het echt K voor jou dat het niet wil doorzetten! Hoop zo voor je dat het vlug echt wordt! Dikke knuf... JEssica: rot voor je, maar goed dat ze het zo onder controle houden.. Foto's: dat moet iedereen toch lekker zelf weten! LExi: klinkt goed hoor dat ELin zo lekker eet. Om de hoeveel tijd meldt zij zich voor een voeding? Bij Zoë gaat het wel steeds beter gelukkig.. Elma: fijn dat alles goed gaat bij jullie. MArloes: hihi, die winderigheid kan ik me ook nog wel herinneren... Sterrekind: fijn dat het beter gaat en ze zo snel hebben ingegrepen. Hopelijk is de uitslag van vanmiddag goed en mag lieve snel bij haar mama liggen..... Zo, vandaag laatste dag kraamzorg gehad en nu moeten we het alleen. Vind zo spannend. Zoë heeft besloten dat ze zich vandaag om de 2 uur meldt! Ach als ze honger heeft dan krijgt ze ook wat! San probeert het nu nog een beetje te rekken, maar zal niet meer lang houden vrees ik. Heb inmiddels de foto's van de camera overgezet, dus ga nog snel een leuk fotootje zoeken... Twinnny
Twinny... wat is ze mooi! Had overigens die laatste buikfoto's van jou ook nog niet gezien. Jij was ook wel erg mooi zwanger!
Sterrekind: goed om alweer van je te horen en dat het ook best goed gaat. Geniet maar lekker van je lieve meid! Twinny: wat een plaatje is Zoƫ. Geniet maar lekker! Hier nog steeds weinig nieuws. Het is klote weer en heb regelmatig harde buiken. Bas is gisteravond als verrassing al thuis gekomen en die heeft vandaag ff wat dingen in het huis gedaan. Nu gaan we samen ff bakje doen en dan vanavond.... chinees eten! Ben vanavond wel weer ff terug! Allemaal een dikke knuffel voor de laatste, zware loodjes Liefs Elma
Ik heb mijn APK er ook weer op zitten. Komt ie: Bloeddruk 145/83 (onderdruk blijft constant, bovendruk is nu wel wat hoger, maar is wel goed) Urine: ok Junior: Gaat goed met junior, nog steeds ingedaald en hartje klopt mooi. Gaat volgens de VK de 7 pond sowieso wel halen. Woensdag de volgende APK. Groetjes Miep
ow elma... heerlijk dat bas al thuis is. Wat heb ik het toch met jou te doen... bijna altijd alleen thuis zijn. Ik zou er gek van worden. Tuurlijk, je bent het gewend, maar nu aan het eind wil je vast je mannetje dicht bij je hebben. Geniet lekker van hem dit weekend! Sterkte met je harde buiken!
Ja, heerlijk. Het was ook een zeer aangename verrassing. Ik moet zeggen dat het vooral nu op het einde van de zwangerschap wel moeilijk is dat hij door de week nooit thuis is. Gelukkig moet hij nog 2 weken werken en heeft dan 3 weken vakantie. Hopenlijk kunnen we die 3 weken met z'n 3en doorbrengen! We eten het thuis. Gaan eigenlijk nooit naar de chinees uit eten; is ook duurder en hier in het dorp niet zo gezellig...
Nee, was dat maar zo. Ik heb internet op de kamer, super langzaam maar wel lekker. Het hangt ook een beetje van Lieve af wanneer we naar huis mogen. De uitslag was goed dus de dossering wordt verminderd en ze drinkt super!
Niks mis met vrijdag de 13e, mijn vader is op die dag geboren (toen ook een vrijdag) en is er volgende week toch maar 60 mee geworden!