Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

even snel want mijn meisje is vanavond erg veel wakker!
    Het hb is gelukkig gestegen.... :) :)
    Moeten over 2 weken weer op controle.
    Verder zag alles er goed uit alleen het gewicht in de gaten houden.
    Ze is deze dagen niets :cry: aangekomen!
    Kinderarts zei dat dit kon door de overgang naar huis dat ze daar aan moet wennen.
    Nou ja we zullen zien ze eet in elk geval wel goed..
    tot snel dames........

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Marilyn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sienna! (naam stond hier ook op m'n lijstje)

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ben trouwens benieuwd of we nog dezelfde namen krijgen bij kinders in onze lijst... :)

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sonya: Dat is goed nieuws dat het Hb is gestegen! Gelukkig maar.

Lexi: Ja ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk....

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Voor wie een foto van Sienna wil zien: In het fotoalbum! Wat een scheetje!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ernstig mosterd na de maaltijd, maar oké, hierbij nog de data die ik gekregen had voor de bevaldatum vab Twinny.

Twinny bevaldatum

Wanneer Wie

20 juni 2007 Eveline
    21 juni 2007 Chantal (beebie)
    22 juni 2007 Tomenjerry
    25 juni 2007 Elma
    26 juni 2007 Landa
    30 juni 2007 MelanieM

We have a winner!

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Marilyn, gefeliciteerd met jullie dochter Sienna

8. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Goh, Zanoni, nog niet bezig?
    Je bent al over de datum. Voel je al wat?

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hebben we nog niets gehoord van Tanya? Ze zal toch wel al bevallen zijn inmiddels? Ik hoop het zo voor haar!

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Pienie, vóór half tien hoef je bij ons niet aan te bellen, dan liggen we nog op bed!
    Myron is meestal als eerste wakker en dat is dan ergens rond half negen. Maar hij gaat dan naar beneden tv kijken. Maura is dan meestal de tweede en Meallán slaapt vaak tot tien uur/ half elf. Dus echte uitslapers!

Hoe was Shrek 3? Maura en Myron willen 'm ook zien en ik zat te denken om donderdag met ze te gaan want dan zit Meallán op de creche.

11. Niet meer actief

Hallo dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd voor diegene die al bevallen zijn.

Met Tanya ging het vandaag weer minder. Om een uur of 1 vanmiddag is ze weer misselijk/ geworden en dat is door gegaan tot ik om een uur of half elf weg ging vanavond. Ze heeft veel over moeten geven. Ze ligt nog steeds aan het infuus met vocht. Ze heeft wat gekregen om de nacht door te komen. De vk die dienst had, heeft dit ook nog nooit mee gemaakt en ik denk dat ze toch snel moeten gaan beslissen wat ze nou willen gaan doen. Want Tanya trekt dit lichamelijk en geestelijk niet lang meer. Wat haar betreft wordt het een keizersnee,want ze is het helemaal zat. Met ukkie gaat alles goed, want op de ctg is te zien dat hij volop beweegt en het naar zijn zin heeft.

We gaan weer afwachten wat morgen ons brengt, maar ik hoop dat ik kan melden dat de kleine er is.

Lexi,bedankt voor het posten van onze berichtjes.

Gr.

Marc

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, Marc, wat ongeloofelijk! Dat ze dat Tanya aandoen.. Kan me voorstellen dat ze inmiddels zover is dat het haar niet meer uitmaakt op welke manier de kleine komt áls ie maar komt.
    Hoop idd morgen op positief bericht van jullie!
    Hele dikke knuffel voor Tanya en sterkte allebei!

Groetjes, Melanie

13. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    Hoi dames,

ik heb nog niet zo lang geleden de site ontdekt, en ik ben eigenlijk al vandaag 7-7-2007 uitgerekend. en het is nu 00:29 uur en dus het begin pas van de uitgerekende datum.

ik vraag het me af, hoe lang zal ik moeten wachten, tot ik die kleine in me armen mag houden. :rolleyes: weten doe je het toch niet echt, zo een kleintje is altijd een verassing. maar officieel moet ik niet echt ver meer van huis gaan alleen want de kans van elk moment is erg aanwezig. en dat zou wel jammer zijn als het dan uiteindelijk toch nog duurt totdat ze die kleine gaan halen, ik wil graag verrast worden! en ik ben er wel klaar voor, maar die kleine woont geloof ik super graag in mama.
    en al ben ik super trots dat ik de zwangerschap volledig heb mogen dragen tot aan het einde en misschien straks iets langer dan dat. ik ben toch stiekem wel ontzettend nieuwschierig maar dat komt omdat ze eerder dachten i.v.m voorweeen dat die kleine zou komen maar ja niet dus haha... i shall see, verras me maar haha

liefs een uitgerekende mama!

Babylicious

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje mineetje.... Het lijkt wel een nachtmerrie voor Tanya en Marc.....

Heeeeel veel sterkte vanaf hier! En inderdaad, we hopen vandaag op GOED bericht!

Babylicious: succes met de laatste loodjes!

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Melanie: Heeeerlijk zeg, die uitslapers van jullie! Dacht altijd dat uitslapen niet haalbaar was met kleine kinderen.....
    Geniet er maar lekker van!

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hier weer een kort nachtje gehad... Ben om half 11 op bed gegaan, half uur gelezen en toen gaan slapen, wat pas na 1 uur gelukt is.... En half 5 weer klaarwakker! (5 uur moest mijn vriend eruit en ben ik er even later ook maar uit gegaan....)

Heb net ontbijt gehad en hoop zometeen weer te kunnen slapen.... (lukt vaak wel nadat ik iets gegeten heb)

Nog mensen bij wie het rommelt?
    Wietske misschien, rommelt het bij jou nog steeds?

Ik heb trouwens gedroomd dat er 1 of 2 meiden bevallen zijn vannacht, alleen weet ik niet wie dat waren...

Groetjes Miep

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik in ieder geval niet... :(

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Marilyn, gefeliciteerd met Sienna! Wat een mooi koppie heeft ze! :)

Goedemorgen!

Ik ben er ook eventjes uit gegaan. Even een crackertje eten en wat drinken. Probeer het zo wel weer even. Heb van ongeveer 11 tot 6 redelijk geslapen dus het is niet zo erg..

Ik had eigenlijk wel gehoopt dat het zou beginnen vannacht. Gisteren veel harde buiken. En ik was heel afwezig, in mezelf gekeerd. Maar helaas! We wachten maar weer gewoon af.

Ik hoop dat er inmiddels weer wat mama's bij zijn hier!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya en Marc nogmaals heel erg veel sterkte! En ik hoop ook dat jullie vandaag dan eindelijk Ukkie in jullie handen mogen houden! Lijkt me inderdaad niet goed meer zoals het nu gaat. Ik blijf aan jullie denken!

20. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik ook niet. En eigenlijk vind ik het oneerlijk-> dit is míjn dag, haha! Vannacht veel harde buiken, sommigen ook erg pijnlijk. Toch was de oorzaak meestal een volle blaas, een bewegend kindje of ik die me omdraaide. Het zette niet door.

Melanie: wat heerlijk dat je al zoveel kids hebt en ze allemaal uitslapen! Mijn dochter is nooit een slaper geweest. De tijden dat ik om 5u op moest liggen nog vers in mijn geheugen, dus 7u is nu schappelijk! Ze heeft het van haar vader, die slaapt ook nauwelijks. :rolleyes:

Marc en Tanya, ik vind het ongelooflijk hoe lang ze al bezig en zo beroerd is. Wat is de reden dat ze niet al hebben gekozen voor een keizersnee? Ik kan me helemaal voorstellen dat Tanya het geen bal uitmaakt of het kindje nu via een keizersnee, via dr oren of via welke uitgang dan ook naar buiten komt-> als het maar komt! Wens haar heel veel sterkte en jij natuurlijk ook.

Babylicious, ik hoop voor jou ook dat het gaat starten.

Share This Page