Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik hoop zo dat dit echte weeen zijn! Waarschijnlijk heb je schijt aan alle tips en goed bedoelde adviezen, maar toch krijg je er nog één van mij: tijdens iedere wee ontspannen. Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch. Stel je voor dat je een piramide bent en adem naar je vagina. Sesam open u! Ooooh wat ben ik voor je aan het duimen!

(dit is de dag dat ik zou bevallen! Gek toch dat mijn meisje al ruim 2 weken bij ons is)

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een bevallig is het beste dieet ooit! (Ik was in no time weer 8 kilo kwijt! Oké ik moet er nog zeker 8 om op het begin gewicht te komen en daarna nog meer! Hehe!) Dan ben je die dikke reet zo weer kwijt! En nu des te meer ruimte voor ass kissing!

En ja, dat lijkt me echt wel wat! Straks, als onze beebs wat groter zijn en Nicci wat minder stoned kijkt als ze haar ogen open wil houden! :)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    =D> Oh Spannend Eveline! Ik hoop zo dat het nu echt doorzet!

Ennuh, heb ik wat gemist? Waarom krijg jij kusjes op je 'ass' van Beebie? Helpt dat? :rolleyes:

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Over je site Eveline: Ik krijg een foutmelding daar waar het menu hoort te staan. (Of ligt dat aan mijn laptop? Vanmiddag deed ie het wel alleen was ie toen heel traag.) Het rechtergedeelte is wel goed (daar waar staat, welkom op.....)

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb je daar ook foto's van? Hihihi lijkt me heel schattig, Nicci stoned!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    EVELINE: HEEEEEEL veel succes! Hoop dat dit het echt is en dat je nog op het randje van 07-07-07 je baby krijgt! :) :)

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij gaan bij mijn ouders eten, dus ik kom denk ik vanavond laat of morgen pas weer online! Als er iets gebeurd op het Eef-front en ik krijg een sms, probeer ik dat natuurlijk nog even te plaatsen hier!

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ga eens kijken naar een leuke stoned foto. Ik kan natuurlijk zeggen dat Nicci alleen maar mooi kijkt en dat ik alleen maar mooie foto heb, maar ja, de waarheid is anders. Zo mooi als ze is, kan ze ook zo debiel uit haar oogjes kijken! :) En nog vind ik haar de mooiste!

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    @ Tanya en marc: nogmaals heel veel sterkte, ik vind het echt bijna onmenselijk wat ze jullie aandoen..maar als het het beste is voor jullie baby, hoop ik dat Tanya het nog eventjes volhoudt!

@ Evelien: je site is echt super! erg overzichtelijk en rustig en heel duidelijk. Ik wil inderdaad ook nog méér foto's zien, maar ik weet 't ..dat kost tijd :0 Ziet er erg goed uit!

@ Jody: ik heb je ge peebee't

@ Die tip van beebie: stel je voor dat je een pyramide bent? hihihi..ik heb rare 'visualisaties'meegemaakt.. Maar deze slaat echt alles haha :)

Hier: Pijn en moe. Ik denk dat ik griep heb of krijg. En onze poes is ook ziek (koorts enzo) dus het is niet echt leuk om hier te zijn momenteel.

Wel hebben we net ein-de-luk een mobieltje gehaald en nog ein-de-luk-ker iets gevonden wat we onder mijn zelf-in-elkaar-geknutselde-kastje kunnen zetten zodat 'ie wat hoger staat. (ja er kon vanalles onder, maar t was het allemaal nét niet, waardoor het kamertje steeds on-af bleef)
    Heeeeeeel fijn gevoel dus ..

voel me verder knap lamlendig..te moe ook om uitgebreidt te reagren..Ik lees straks wel weer even mee..

liefs en een knuffel

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik heb Marc een berichtje gedaan dus hopelijk krijg ik snel nieuws. Maar de postbode komt toch morgenavond pas weer dus dan hebben we plenty of time om dat ding te posten he?

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha neeee maar toch he. Je moet gewoon blij zijn met de kleine dingen des levens ;)

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sterkte Eef!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nog geen 7-7-7 baby? Of zijn jullie allemaal bezig het er nog snel uit te persen vóór middernacht? ;) ;)
    Mocht dat zo zijn, dan heel veel succes allemaal!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Laten we hopen dat het Eef lukt? Die heeft het wel verdiend vind ik, deze datum!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn zwangerschapscursusdocente (is dat een woord?) gebruikte deze metafoor. Ut moet er onder uit, dus daar moet je het groot maken, zoals bij een piramide. Door naar je doos toe te ademen 'open' je de piramide. Hahaha! Daar heb ik dus echt aan lopen denken. En ook dat je van onder niet opent als je van boven (in je hoofd) dicht zit. Jaja ze was diepzinnig... maar op de één of andere manier had ik er wel wat aan.

Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt Niva. Sterkte!

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, en Tanya ook! DUs wat mij betreft mogen ze allebei!

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Tanya zeker! Die heeft echt genoeg geleden vind ik. Wat is het doel van die gyn? Hoe creeer ik een trauma bij vrouwen? Sjeeee het moet niet mogen!

18. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nou Eveline, dat klinkt als het serieuze werk... Met dat wiebelen en bewegen enzo...
    Sterkte.

Voor de rest vind ik dat er een 07-07-07 baby moet komen (het liefste wil ik er zelf ook 1 van zijn...). Misschien moeten we gewoon beginnen te persen, wie weet helpt het, haha!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    07-07-07 gaat mij niet meer lukken vrees ik..
    Ach, elke dag waarop hij komt is natuurlijk de mooiste dag van het jaar! :)

Eef denkt dat haar lichaam haar weer voor de gek houdt.. Ik hoop echt dat het niet zo is. Ze heeft veel pijn en baalt er stevig van. Mocht ik meer horen, laat ik het weten! (Wordt wel morgen denk ik..)

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hè, wat balen voor haar... Als je haar nog smst wens haar dan maar (weer) sterkte.

Hier ook nog alles ustig.
    Wel pijnlijke borsten. Is dan toch iets in mijn lichaam zich aan het voorbereiden op de komst van mijn kleintje?

Wat je zegt Kar, iedere dag is mooi als het kleintje zich aandient!

Deel Deze Pagina