Laatje, heel veel sterkte toegewenst, neem de tijd om dit verlies te verwerken. Ik heb in augustus hetzelfde meegemaakt, was ook 8 weken zwanger maar volgens de echo 6 weken. Ik bleef alleen wel last houden van kwaaltjes ook al bleek het hartje al een week niet meer te kloppen. Ik heb ook aangegeven dat ik er niet mee wou blijven lopen, ben binnen een paar dagen gecurreteerd. De ingreep viel me overigens heel erg mee, het is alleen het verwerken wat moelijk is, nogmaals sterkte Gr jacquelien
@Laatje: wat ontzettend $%%$#@@ voor je, dit is niemand gegund . Zeker omdat je het hartje al had zien kloppen; dit maakt mij toch ook wel een klein beetje zenuwachtig voor de 2e echo (de 1e echo was vrijdag met 7w1d en het hartje klopte, maar de gyn vond het nog klein en ik mag over 2 weken terug komen). Heel veel sterkte en succes! Hier gaat het niet zo geweldig. Sinds vorige week enorm misselijk, de hele dag; van opstaan tot slapen gaan. Ben ook bang dat ik de griep te pakken heb (ondanks de griepprik). Ben nu lekker bij mijn ouders thuis, kan nog totaal niet wennen in ons nieuwe huis en de nieuwe omgeving, zeker omdat mijn mannetje door de week niet thuis is.... Sorry, moet ff mijn ellende kwijt; voel me zo beroerd, kan alleen maar plat liggen en bijna niets eten.... ik weet dat er meer meiden zijn die hier last van hebben en je houd er enigszins rekening mee dat het kan, toch is het balen als het je treft. Ik hoop dat ik me snel weer iets beter ga voelen. Alle andere meiden die hier ook last van hebben: succes! Voor de meiden die zich lekker fit voelen: helemaal top, en geniet van je zwangerschap! Liefs Elma
vandaag werden mijn groene flessen van moeders voor moeders voor het eerst opgehaald en kreeg meteen een cadeau... een speelkleed..
Hallo allemaal, Ook ik mag me melden bij dit forum! Ik ben namelijk helemaal happy zwanger en uitgerekend (volgens de calculator op deze site) op 20 juli 2007. Aan het aantal pagina's te zien, heb ik al heel veel gemist , maar dat hoop ik snel in te halen. Lijkt me superleuk om lekker met elkaar te kletsen op deze manier!
Gefeliciteerd, MMM. Net zo'n mooie datum als ik: jij 20-07-2007 en ik 07-07-07! Nu hopen dat het ook komt op die datum!
Heeeee, dat is waar! Daar hebben we echt nog helemaal niet bij nagedacht, maar wat een mooie datum inderdaad!
Esther ( ) MMM en Yulunga: welkom en gefeliciteerd! 't Het is telkens zoveel om bij te lezen! Pfff! Ik merk ook dat ik niet meer iedere dag kom lezen. Vooral ook omdat de wandel naar de pc me teveel is 's avonds! Daar komt hubbies laptop weer van pas op avonden als vanavond! Wat betreft de zwangerschapskwaaltjes hier: ik voel me super! Oké de boobs zijn duidelijk voelbaar en ik ben s'avonds een paar uur eerder moe, maar dat is dan ook alles! Oooh ik knijp in mijn handjes! Volgende week donderdag hebben we de echo. Ik merk dat ik heel graag een hartje wil zien kloppen. Ik ben vol vertrouwen hoor maar toch... een beetje bevestiging is wel gewenst. Vannacht gedroomd dat ik borstvoeding gaf... de eerste voeding. Mijn hummel was zooooo mooi! Succes allemaal, zeker met de misselijksheidsklachten en onzekerheden.
Jee meiden wat gaan jullie hard zeg! Kan het amper bijhouden. @laatje; jammer dat je ons gaat verlaten; wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en hoop dat je snel weer positief in een forum kunt meepraten. Kus Corine @Adine; gaat het weer wat met je? Zal morgen aan je denken en duimen dat je jezelf goed kunt houden. Aan alle nieuwe juli mama's: van harte en succes om het lezen hier bij te houden! Lees verder veel van jullie kwaaltjes en begin er ook steeds meer te herkennnen (helaas). Gisteren ontzettende kramp, echt abnormaal, de tranen stroomden over m'n wangen. Bleek diarree en ik heb het vaker gehad en ook in die heftigheid, maar je schrikt je toch weer rot. Nu zijn de darmen weer enigzins tot rust gekomen. Toch denk je in een flits dat je kindje er misschien door de kracht ook uit is gekomen, maar dat is onmogelijk; heb ook geen bloedverlies. Had verder gister ook van dat draderige slijm wat juist wordt gezien als vruchtbaar slijm in je cyclus. Nou hadden we de avond ervoor gevreeen, dus het kan een combinatie zijn van restanten en afscheiding (excuses voor de details!), maarja ik maak me dan toch weer zorgen. Heb eergisteren ook gedroomd dat ik een MK kreeg; had duidelijk het beeld van de vorige keer (heb toen alles goed kunnen zien), en nu zat er bij het vruchtje ook een duizendpoot. Misschien lachwekkend, maar waarom droom ik nu dit soort dingen? Zal blij zijn als het maandag is en ik een echo krijg in het ziekenhuis. Hoop dat dit wat rust geeft ondanks het feit dat er daarna natuurlijk nog van alles mis kan gaan. Wil zoooooo graag gaan genieten en iedereen laten weten dat we weer in verwachting zijn. Heb inmiddels ook de VSM granules in bezit en denk dat deze toch wel wat helpen. Ben iets minder misselijk nu, maar heb nog steeds de hele dag een draaierig/zeeziek (zoals iemand het noemde en herken het) gevoel. Maar gelukkig nog niet overgegeven! Nou meiden als we met z'n allen eens een sprong kunnen maken van zeg een week of 8? Dan zijn we toch al weer een heel stuk zekerder en waarschijnlijk toch van een heleboel kwaaltjes af! Nu stop ik maar eens want ik heb weer veel teveel neergetypt zeg! Sorry hiervoor; schrijf niet vaak iets, maar als ik eenmaal aan de gang ben dan.......
Ik moet jullie helaas ook gaan verlaten. We hebben helaas maar kort mogen genieten van het zwanger zijn. Gisteren heeft het bloeden doorgetzet en heb ik een miskraam gehad. Ookal wisten we het nog maar pas we waren er al zooo blij mee en zaten volplannen en nu blijft er alleen maar een leeg gevoel achter. Donderdag heb ik een echo om te kijken of alles weg is, eindelijk mn eerste echo maar niet diegene waar ik op zat te wachten. @laatje ook heeel veel sterkte toegewenst! Bedankt voor al jullie berichtjes. liefs angels
goede morge meiden Laatje en angel: wat verschrikkelijk meiden. Een hele dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte in het ziekenhuis........ Aan de nieuwe weer hartelijk welkom en proficiat met jullie zwangerschap...... Hier alles rustig, met name nog altijd verschrikkelijk verkouden en droge hoest. Lijkt bijna alsof ik daardoor geen last van andere kwaaltjes heb, lichaam moet zich hier al op storten! Gister positiekleding gaan kijken, maar heb er toch wel moeite mee om iets te vinden! Tis allemaal zo suf! Ben meer van de stoerdere kleren..... ach gelukkig heb ik ze nog niet nodig, wie weet is er begin volgend jaar wel weer een andere collectie. Ik heb een hekel aan die "korte" broeken, want kan geen laarzen dragen en ben ook maar 1.60m groot........... heb wel een leuke jeans gezien....... Vandaag heb ik luierdag. Gister gepoetst en gestreken en vandaag lekker ff niets! grtjs Twinny
@laatje en angels: Heel veel sterkt meiden. Neem vooral goed de tijd voor het verwerken van je verlies. @kimkivits: vervelend, hoor, als ze denken dat er niets aan de hand is, dan laten ze toch gewoon een Arbo arts langskomen, twee keer boven die pot en die arts die snapt het wel. stom om dan een gyneacoloog te gaan bellen. pffft! Alle nieuwe Juli 2007 mama's : van harte gefeliciteerd! Ik ben heel erg blij, want ik heb het hartje vanochtend gehoord! volgens de VK was dat erg snel, misschien heb ik me toch misrekend? nou ja, het is in ieder geval heel ontroerend om te horen!
Laatje en Angels: Wat een klotezooi zeg. Heel veel sterkte. En een hele dikke knuffel! Alle nieuwe juli-mama's: GEFELICITEERD en geniet ervan! Mesaana; Wow, ik ben even jaloers, haha . Het hartje klopt! gefeliciteerd! Kim: wat een rare mensen op je werk zeg. Ze moeten zich eens beter inlezen in zwangerschappen zeg. Echt belachelijk. Maar gelukkig heb je de Gyn achter je! Kar: Leuk dat je weer even komt kletsen. Ik ben blij dat alles goed met je gaat. En dat je 1e echo gepland staat. Nou ik heb 2 geweldige dagen achter de rug. EVEN GOED NIEUWS DUS! Maandagavond hebben we het aan de ouders van mijn hubbie verteld, dat was echt super! Tranen, en blij en ze hadden het niet verwacht maar wel gehoopt. Allemaal vragen natuurlijk. Maar ze hebben al een vakantie geboekt voor begin juli, en daar is mijn schoonmoeder helemaal niet blij mee! Gister tijdens sinterklaas aan mijn ouders/broers/zussen verteld. Wow, dat was echt de mooiste avond ooit. Mijn vader heeft kanker en daardoor is het natuurlijk allemaal extra beladen. Maar iedereen was zo blij. Eindelijk weer iets om voor te vechten. Mijn vader zei zelfs; ik ben erbij hoor, ik zal mijn kleinkind zien. De kans is natuurlijk erg klein, omdat hij volgens de doktoren maar tot februari 2006 te leven had. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wij zijn zooooooooooooo blij dat we zoveel mensen blij hebben kunnen maken! Nu maar hopen dat we op de echo volgende week een hartje horen, ik word nu echt zenuwachtig! X Neia
Goedemorgen, Vanmorgen heel rustig opgestaan. Scheelt wel, alles blijft er tot nu toe inzitten. Vandaag is mijn pa jarig. Alles lekker dubbel deze week. Ik heb met hem afgesproken, dat ik net voor de begrafenis binnen komt en dan wel zien hoe het gaat. Na de begrafenis is het condoleren. Denk niet dat ik dat ga redden. Gelukkig is mijn pa helemaal op de hoogte en zegt ook, kijk maar wat je aan kan en laat de mensen maar praten. Ik denk wel dat het heel druk ga worden. Mijn pa en ma zaten overal op en in, dus heel veel kennissen hebben ze. Ga vanmiddag lekker een kerstboom kopen. Iets leuks doen helpt bij mij wel vaak. Over 2 weken gaan we op wintersport. Heb ik ook erg veel zin in. Angels, wat een r*t bericht. Veel sterkte meis. Ga nu maar eens een poging doen om de kamer te stofzuigen. De ochtenden vallen niet mee. Gelukkig is het voor het goede doel.
@Adine: Gefeliciteerd met je vader. Echt raar dubbel allemaal ja! Gelukkig dat rustig opstaan helpt. En inderdaad, als het morgen echt niet gaat, heb je een goede reden. Sterkte ermee hoor! @Neia: voor jou ook dubbel dus. Ik hoop heel erg dat je vader het mee gaat maken! Fijn dat iedereen zo positief was. Fijn is dat he? Ik kan niet wachten tot het de 21e is. Is nog zo ver weg... Gelukkig heb ik volgende week een hele hectische week op mijn werk, drukke weekenden voor de boeg en dan is het alweer zo de 21e! En daarna lekker 2 weken vakantie! Bijslapen...
He! Ik kom hier snel een berichtje typen en ik zie zomaar lieve Kar verschijnen! Toppie meis, dat je jezelf hier laat zien, dat zet je mailtje die ik van je had kracht bij, dat je goed in je vel zit. Heerlijk! KUS Hier is het op het moment... ale: :-& Ik kan niet rechtop zitten, dan gaat alles eruit. En als ik niets meer in me heb, dan komt er gewoon gal uit. Voel me op dit moment echt zielig, ellendig, klote en heel alleen. Vriendje heeft het erg druk op zijn werk, is pas laat thuis en kan vrijdag niet eens mee naar de verloskundige. Ik weet het, wilde zelf zwanger worden en het wordt straks goed gemaakt met een mooi pindaatje van mijn lief en mij, maar op dit moment denk ik dat ik beter had kunnen adopteren Goed, ik ga weer op de bank liggen en maar weer filmpjes kijken... Mis jullie wel. Ik lees binnenkort bij. KUS
Ow, en nog even een minder egoistisch bericht... Angels... sterkte! Ik hoop dat het verder bij iedereen goed gaat. Kracht, liefde en wijsheid voor iedereen die het nodig heeft!