Nou ja, gelukkig maar dat dat het niet is. Dan maar gewoon doorvragen bij de VK tot je een bevredigend antwoord hebt. Dit is niet prettig voor je!
Kar? Ben je nou bezig? Of sta je nog steeds onder die douche? En Miep? Volgens mij hebben jullie echte weeen en zit ik hier gewoon mijn tijd te verdoen met wachten op het echte werk!
Heb net wat foto's naar mijn zus gestuurd en daarbij ontdekt dat deze foto precies vandaag een jaar geleden is genomen. Nooit gedacht dat ik een jaar later rond zou lopen met een omtrek van 1.18m
Is het erg raar om gebakken banaan als ontbijt te nuttigen? Ach, kan mij het schelen met mijn omvang....
Ja Melanie, kan jou het schelen! Eef: sterkte! Misschien wat peper snuiven zodat je de pinda er gewoon uitniest? Klinkt in elk geval wel een beetje zoals wat ik had, als dat een troost is. Kar ook al bezig? Ik ben benieuwd! Ik ga zo even met wurm en waggie naar de bakker, zolang de zon nog schijnt!
Hahahaha, in principe is het raar ja, maar met die buikomvang is alle toegestaan! Snel gaan Lexi, hier was het tot 10 min geleden mooi weer en nu onweert het. Hier al ruim 20 minuten niks, terwijl het voor die tijd iedere 10 minuten was. Volgens mij word ik bedonderd, haha! Dat hangt misschien wel samen met dat donderen wat het buiten is gaan doen.
Bericht van Karlijn: Denk dat het echt is. Ze komen om de 4 tot 5 minuten, houden een minuut aan. Pijn kan ik goed aan, vreemd genoeg beter dan die oefenweeën. Hopelijk zet het door. Ik hou je op de hoogte. Ben er wel vrolijk onder en erg rustig. Is goed teken voor mij! YEAH! Ik denk dat ze junior gewoon aan het eind van de dag in haar armen heeft! SUPER! Succes Kar!
Dan ben ik ook raar. Ik had net trek in nasi. En heb dus gewoon nasi gegeten. Kom nou... als ik daar trek ik heb dan mag dat
Hele weekend niet online geweest, nu erg nieuwsgierig! Zie dat Eef nog loopt, Jody een zoon heeft en Kar waarschijnlijk bezig is! Ooooh gaaf! meteen bijlezen. (voor zolang het kan want ik verwacht ukkie heel snel met een hongerig huiltje)
Haha, nou die nasi is een mooie combi met gebakken banaan! Trouwens, Chinees wekt toch van alles op? In mijn buik is alles weer rustig, misschien kom ik even bij jullie langs om aan te schuiven, haha. Kar! Het gaat dan toch echt voor je gebeuren! Spannend hoor! Veel succes en ik hoop snel te horen dat je je knul in je armen hebt...
Whoehoe een 07-07-'07 baby! Marloes gefeliciteerd! Leuke namen! En ook een kleintje he. Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet er van!
Gelukkig, ik ben niet de enige...... En ik heb nog een nieuwe verslaving.... Heb bij de Kruidvat een mega-pot kauwgomballen gekocht... een en al suiker en naar 10 keer kauwen zo hard als een steen....
Gefeliciteerd met jullie zoon Mick! Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie lekker aan het genieten zijn!
Zet 'm op Kar! Lexi: Ben je al terug van de bakker? Hier is het ondertussen van een stralend blauwe dag veranderd in een heeeeeeleeeeeee donkere onweersbui. Donder hangt al boven de stad. Zal zo wel losbarsten..
Hallo...! Zie dat Eef jullie goed op de hoogte houdt. De regelmaat ben ik even kwijt nu ik uit bed en gedoucht ben. Maar ze komen nog steeds. Ik ga zo even rustig zitten en het weer bijhouden, en dan maar eens de VK bellen. Alex wil ook graag weten of hij nog kan gaan werken straks. Ik vind het heel spannend en vreemd genoeg ben ik er dus erg vrolijk onder. Nog wel. Ik probeer jullie op de hoogte te houden! En anders zeker Eef. Voor de andere rommelaars: ook veel succes! En Eef, goed je emoties tonen vanmiddag bij de VK als het lukt. Laat maar zien dat je er doorheen zit. Dit is niet vol te houden!
Ik ben wel liggend bevallen hoor. En het grootste gedeelte van de ontsluitingsweeen heb ik 'op z'n hondjes' en zittend in bad doorgebracht. Niet bepaald verticaal. Als het idee van 'openen naar beneden' maar in werking treedt toch!?
hoop dat maura en myron niet met de nso ergens op de fiets heen zijn gegaan want die worden nu zeiknat...