Kar, ik duim voor je! Ik ga even heerlijk in bad (ja, had al gedoucht, maar heb het gewoon even nodig). Even mijn frustraties eruit gooien en dan idd. vanmiddag bij de vk mijn emoties goed tonen!
Ik probeerde vanochtend weer een gewone broek en realiseerde mij toen des te meer hoe dik mijn reet geworden is! Haha! (is helemaal niet grappig maar ja, wat doe je eraan) Die gekke bekken: Altijd die tong uit haar mond met uitrekken? Nicci slaapt in haar kinderwagen bij ons in de kamer. Daar is meer geluid dan boven en zijn we dicht bij haar als er wat is. Als ze een week of 6 is gaan we haar vaker boven leggen. Nu wil ze toch nog vaak bij ons zijn. De box gebruiken wij ook nog niet omdat dit erg groot is voor haar en ze die ruimte niet gewend is.
Gelukkig dat de weeen niet helemaal weg zijn Kar. En er zat maar weinig tijd tussen steeds. Ben benieuwd wat de VK zegt. Nogmaals veel sterkte! Hier af en toe een flauw krampje, maar lijkt niet meer op weeen zoals de hele ochtend. Pff, ben gewoon voor de gek gehouden. (weet hoe je je voelt Eveline, al duurt het bij jou al wat langer).
Kar zet hem op meid! Dit kan je dag zijn! Super! En nogmaals heel veel sterkte aan Tanya. Ik leef echt met je mee. Ik hoop dat het nu toch echt snel gaat en je er mentaal ook klaar voor bent. Eef, meid, ik hoop ook dat jij vanavond meldt dat je een ukje hebt gekregen! Sterkte meid! (p.s ik denk dat je morgen post krijgt. Als dat niet zo is, moet ik eerst een adres check bij je doen)
Het weer viel en valt hier nog wel mee gelukkig, nog steeds blauw. Wurm ligt nog in haar wagen tot ik haar ga voeden (ze blert nog niet dus ik ga zo nog maar even de was verwerken) en daarna mag ze weer terug haar bedje in. Ik misschien ook even. Wel vervelend dat jullie alweer regen en onweer hebben! Weet je wat me elke keer zo tegenvalt als ik er met wurm en waggie op uit ga? Dat ik verdorie niemand tegenkom die ik ken! Wil zo graag opscheppen met kind en kar, en zo wordt dat natuurlijk niks he! Sterkte aan alle mensen die lopen/zitten/liggen te weeën, hoop maar dat er een mooi resultaat uit komt aan het einde van de dag! Eet vooral alles waar je zin in hebt, alles waarvan je denkt dat het helpt om de beeb eruit te krijgen en alles wat voor mijn part los en vast zit. Het enige wat er bij mij nog uit moet is wederom wat verstopping in mijn darmen, maar hopelijk komt ook dát voor het einde van de dag, net als die beebs van jullie!
Hey Kar, Dat gaat goed man! Doet me denken aan gisteren bij mij, dus nog even en ook jij bent mama! Hier gaat het erg goed. Mick heeft heerlijk geslapen vanacht, maar volgens de kraamhulp (wat by the way een prima vrouw is!) zal dat vanavond wel anders zijn. Hij ligt nu weer lekker te slapen. Ruud is navelstrengbloed aan het wegbrengen, de kraamhulp is aan het strijken en ik......verveel me waarachtig! Zal eens kijken of ik al een foto'tje kan plaatsen, anders komt dat nog. Succes voor jullie allemaal! Getekend, Een heel verliefde moeder!
Bij mij was het alleen maar wat voorwerk hoor, heb nu geen krampen meer... helaas. (Ik kan het ook niet maken om voor te dringen bij Tanya, Kar, Pienie en Eveline...) Marloes: Jeetje, klinkt inderdaad als een vrij vlotte bevalling. Die foto! Wat een ontzettend lief knulletje als ik dat zo zie.... Die handjes zo lief naast z'n hoofdje en die mooie kleertjes! Zo klein en zo afhankelijk.... Eveline: Als ik dat zo lees klinkt het als vrij heftige (voor)weeen... (maar wie ben ik) Vreemd dat die weeen dan niet omslaan in het echte werk. Zoals Melanie ook al zegt, leg het je VK voor en horen wat ze zegt. Ik kan er ook niks anders van maken. *knuffel* Pienie en Kar: Heel veel sterkte meiden! Ik hoop zo dat het echt doorzet! Klinkt bij Kar in ieder geval wel zo. Groetjes Miep
Even een heel kort berichtje van mijzelf! Ik ben weer thuis, ben vanmorgen uit het ziekenhuis ontslagen. En ik ben nog steeds zwanger... Ik heb al een dag niet meer gespuugd en ik had voldoende gedronken en geplast (was ook een probleem, want had steeds aceton in mijn urine, is een teken dat er teveel afvalstoffen in zaten). Ik had niet verwacht dat ik naar huis mocht. Vanmorgen is namelijk mijn infuus er eindelijk afgegaan en ik had verwacht dat ze het nog 24 uur aan zouden kijken hoe ik het zou doen zonder infuus. Ik moet nu heel voorzichtig aan doen met wat ik eet en drink (niet te zware kost) en zodra ik me weer niet goed voel moet ik me weer melden. Ik heb maagtabletten gekregen en ik ook Haldol die ik nu elke dag in moet nemen ipv zonodig. Het gevolg daarvan is dat ukkie, als hij ein-de-lijk besluit om eruit te komen wel 24 uur ter observatie moet blijven. Ik ga straks op mijn gemakje alles bijlezen, ik was geloof ik bij pagina 1255 gebleven dus dan ben ik wel even zoet. Gelukkig hebben we nu draadloos internet dus kan ik lekker op bed bijlezen. Ik ga dan niet meer op alles reageren want veel dingen zullen wel 'ouwe koek' zijn . Heel veel liefs, Tanya herself
Zo wat is er veel gebeurd zeg! Jody wat een prachtig mannetje! Hihi en dat je je verveelt, dat zal ook nog wel veranderen zeer binnenkort denk ik Marloes ook jullie hebben een prachtig kleintje! @ slapen/wieg: Bedankt allemala voor jullie antwoorden over slapen/de wieg etc. Ik denk namelijk, als ik overdag beneden ben dat ik niet wil dat ons kleintje helemaal boven ligt (ook omdat je dan om de twee uur die rottrap op moet zeulen) Ik dacht dus zelf: Als ik beneden ben dan uk in de kinderwagenbak (die in de box staat) Als ik boven ben dan uk in de kinderwagenbak die dan naast het bed staat..en dan toch s nachts misschien in zijn/haar eigen bedje? Nah ik weet t niet...wacht wel even af wat de kraamverzorgster zegt tzt @ Tanya: ...Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe klote ik het voor jullie vindt wat je allemaal moet doorstaan! Ook voor je mannetje..maar hij is wel heel erg lief voor je, je boft maar! @ Evelien: En voor jou vind ik het minstens zo klote dat het niet doorzet..ik zou volgens mij mijn ogen uit mijn kop janken als het zo lang zou duren. Bevallen is niet alleen iets lichamelijks, maar ook zeker iets mentaals..en ik vraag me af of ik die mentale druk zó lang had kunnen volhouden hoor! Heb heel veel respect voor je en voor de manier waarop je ermee omgaat, en ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je het af en toe bijna 'gemeen' vindt dat de rest wel bevalt..terwijl jij als een van de eersten 'activiteit' had. Nog effe volhouden meisje..je kan het! @ kar en miep en andere bezige bijtjes: Succes! @ Poes: Ik ben vanochtend meteen om half 9 met poes naar dierenarts geraced. Ze had inderdaad koorts (best hoog, bijna 41 graden) en ze heeft dus de niesziekte (ondanks dat ze niet niest) Heeft nu drupjes voor de oogjes, spuit gekregen tegen de koorts, pilletjes tegen de koorts en over een weekje moet ze waarschijnlijk antibiotica. omdat de niesziekte nu nog in beginstadium is en dus een virus is, is er nu niks aan te doen. over een week wordt het zeer waarschijnlijk bacterieel en dan kan ze antibiotica krijgen. Ze moet in elk geval vandaga iets eten (als die spuit een beetje gaat werken) en als dat niet gebeurd moet ze alsnog aan een infuus ( @ buikgebeuren: Hier gebeurd maar niks..damn, ik zou willen dat er iéts aan activiteit was, maar helemaal niks. (hoewel de beep wel érg druk en beweeglijk is) Morgen weer naar vlos, dus effe afwachten maar..Ik word wel ongeduldig hoor. Nu al! @ Mispoes: Heb je nog nieuws voor ons? Ik hoop zó voor je dat er inmiddels iets gebeurd!
Op dit moment zit ik er mentaal ook echt doorheen. Kan aan niets anders meer denken dan aan bevallen. Ik wil ukkie NU vasthouden. Maar ja... ik kan zoveel willen... Ben op dit moment ook echt jaloers op iedereen bij wie het wel doorzet. Schaam me echt voor deze gevoelens. Niet dat ik het ze niet gun... dat is het echt niet. Maar... ik wil ook. Ik gun het mezelf ook! Beterschap voor je poes! (hahahaha, wat klinkt dat heerlijk dubbelzinnig, wie weet zeg ik dit straks ook tegen je als je bevallen bent )
Bericht van Kar: De pijn wordt erger maar er zit geen regelmaat meer in sinds ik beneden ben. Heb nog niet gebeld. Wil wachten tot er meer ritme in zit. Ben wel misselijk!
Eveline: Je hoeft je heus niet te schamen omdat je jaloers bent op de meiden die wel 'bezig zijn' of al bevallen zijn. Dat zijn heel normale gevoelens. Ik denk dat de meesten hier stiekem wel jaloers zijn op die meiden die hun ukkie al in hun armen hebben of dat zeer binnenkort kunnen doen. Alleen jij komt er zo eerlijk voor uit! De meesten hier zitten er aardig doorheen en willen hun ukkie in hun armen houden en tuurlijk gun je het hun van harte, maar het blijft 'oneerlijk' dat jij zo lang rommelt en nog steeds geen junior vast kan houden. Maar de kans dat je bevalt wordt elke dag groter hoor! En over max. 2-2,5 weken kun jij ook gaan genieten van je kleine! Ik verspreid even wat kusjes voor iedereen die het nodig heeft. (Zit dus ook een hele dikke zoen voor Tanya bij!) Groetjes Miep
Over het algemeen wel. Is het buikvlies wat geprikkeld is door de harde buiken. Of misschien omdat ze haar maag heel snel aan het legen is... Ik hoop zo dat het doorzet voor haar. Ben zo benieuwd naar mijn schoonzoon
Nice spoken loltsje! Zo is het inderdaad! Ik heb gisteravond alleen wel effe gedacht: als ons beepje NU maar niet komt..ik moet morgenochtend met poes naar dierenarts hihi.. Poes is nog steeds ziek, maar ik geloof dat vriendje in geval van nood de pilltjes wel kan geven..dus vanaf nu mag het wel weer Even nog een andere vraag,...hebben jullie ook zo'n vreselijke pijn bij je liezen en je kruis enzo? Ik kan amper nog steeds/lopen dan zak ik er bijna doorheen van de pijn..Vraag me af of dat wel normaal is.
Jap Niva.... herkenbaar. Alleen moet ik zeggen dat ik het wel erger gehad heb dan nu (gelukkig maar!). Ik hoop dat die pijn komt doordat alles van onderen wat wijder wordt, anders zou ik het ook niet weten. Hoe meer ik loop, hoe meer ik er last van heb trouwens. Dus rust rust rust! Groetjes Miep