Op het moment dat je er zelf helemaal doorheen zit... dan krijg je mail. Er is gisteren iemand bij de opfok geweest en heeft speciaal voor mij foto's van mijn 'veulen' gemaakt. Owww, dit doet me op dit moment zo goed... Ik blijf maar even verliefd naar die foto's staren! Wilde dit gewoon even kwijt. Had ook wel een foto kunnen plaatsen... maar ja... het is geen tuin he
Meiden, wat ik me afvraag: Wie heeft er in vredesnaam verzonnen dat het zo de hele tijd moet regenen? Wat hebben we gedaan om zo'n waardeloze zomer te verdienen? Ik ben het echt helemaal beu met al dat onweer hoor! Zit nu alweer binnen in plaats van met de wagen eropuit te gaan en te luisteren naar stereoregen (van buiten en via de babyfoon op het raam bij Elin). WAAR BLIJFT VERDORIE DIE ZOMER!?!
Whahaahha staat het veulen dan niet op gras ofzo? Kan toch wel tussen de tuinfoto's? Bij Tan stond er tenslotte ook ergens een kat of hond op meen ik me te herinneren. Ah toe, doe es een foto?
Ik laat me makkelijk overhalen... Mijn grote baby... 13 maanden oud! Krijgt geen borstvoeding meer, slaapt 's nachts goed door Enne... die zomer? Die is bij Ana
Eef wat een plaatje *smelt* de zomer schijnt het weekend te komen zon en 23 graden this hier trouwens nu nog stralend weer en wat doe ik wachten op een *** pakketje die maar niet komt en me afvraag of die uberhaupt nog wel komt. ik baal met Eef mee maar meer door dat ik me zo brak voel bah wat kan een mens ziek zijn. net al 2 uur geslapen en nog niet wakker
Bij ons sliep hij eerst in de wieg op de slaapkamer, maar toen hij een paar nachten een paar uur achter elkaar heeft gehuild hebben we hem naar zijn eigen kamer gebracht. De wieg staat nu in de huiskamer, maar hij ligt ook al wel in de box. Ik wou in eerste instantie de wieg niet op de slaapkamer, maar volgens de kraamzorg leerde je dan zijn geluiden kennen. Gr Jacquelien
Haha, net als eveline al zei: beterschap met je poes... Klinkt erg leuk op een site als deze. Eveline, nogmaals: iedereen kan het zich enorm goed voorstellen dus voel wat je voelt en schrijf het ook gewoon op. Bij mijn miskraam had ik het ook sterk: ik gunde anderen hun zwangerschap, maar mezelf ook zo! Het heeft niks met anderen te maken, meer met een gevoel van iets wat je zelf mist. Kar, als je twijfelt gewoon de VK bellen. Je bent al best effies bezig, met stevige weeen die op zich al heel lang behoorlijk regelmatig komen. Ze kan maar beter je te woord staan/voor de zekerheid komen, toch? Lexi, leuk hè, zo'n zomerkindje en alsnog binnen gesloten zitten door de regen. Tis niet eerlijk! Miep, wat dat voordringen betreft: alles is geoorloofd hoor, in tijdens de laatste loodjes! Jammer dat het niet doorzet. Hier is het nu helemaal uitgedoofd lijkt het wel. Zo naar de VK, kijken wat zij zegt. Tot straks!
O Eveline, wat een lieverd. Maareh, ik krijg vast een nacht'merrie' over de bevalling vannacht door je beschrijving dat dit je grote baby is. AAAHHH! Ik heb medelijden met de mama van dit veulen... Ligt het aan mij of denken jullie tegenwoordig ook steeds vaker bij baby's en kleine dieren: hoe is dat er ooit uitgekomen? Haha, ik sta doodsangsten uit dankzij die rothormonen!
Lief paartie hoor! Snap wel dat je daar weg van bent. Gaat straks nog stevige concurrentie krijgen van die beeb van je, wedden? En kan Ana dan niet wat zomer deze kant op sturen? Ik ben best bereid om wat regen haar kant op te sturen, of naar Afrika ofzo? Volgens mij is er hier genoeg regen gevallen om de sahara tot leven te brengen dus willen ze daar niet wat hebben? Zo eens even kijken of het niet weer gelekt heeft op zolder
Haha Pienie, ik denk wel eens van, hmmm buurvrouw had een baby van 5 pond en mijn zus 1 van 9 pond. Je voelt vast verschil tijdens de bevalling... haha. Lief baby'tje heb je Eveline! Ben blij dat die foto je weer even wat op kan fleuren. Jammer dat het bij jou niet door wil zetten Pienie! Groetjes Miep
Mijn vriend kan pas vrij krijgen/nemen op zijn werk tegen half september, dus misschien is dit het lot dat zorgt dat het nu nog geen lekker weer is maar dan wel? Ik weet het niet, maar als dat zo is vind ik het leuk voor hem maar balen voor mij en ons allemaal hier hoor! Hoewel... zo heet als het vorig jaar om deze tijd was, dat was ook niet fijn. Maar iets ertussenin had van mij best gemogen: toch tenminste 4 warme dagen per week? Of alleen regen tegen de avond of 's nachts? IK HAAT ONWEER!
Wat klagen jullie allemaal over het weer? Hier is het nog steeds lekker.... Ok, wel bewolkt ondertussen, maar nog heerlijk buiten. En onweer hou ik ook niet van, behalve als ik lekker op bed lig en mijn vriend geen nachtdienst heeft. Groetjes Miep
hoi meiden Ben pas bij pagina 309 en lees strakkies weer verder.... Ga nu ff met de kleine opstap! Lexi: nee mijn boobs doen geen pijn meer. Heb pilletje gehad en geef geen borstvoeding. Niva: Zoë slaapt bijna na elke voeding en 's nachts gewoon in haar eigen bedje. ZIet lief uit hoor, zo'n enorm ldikant met aan het voeteneinde een hoopje baby! In het begin hebben we het wel nog extra verwarmd met een kruikje, maar dat hoeft nu ook niet meer. Voor haar rust is op eigen kametje gewoon het beste! MArc/Tanya: fijn weer ff wat te horen. GEef haar maar dikke knuf en natuurlijk ook voor jou! Jody: fijn dat alles zo vlot en goed verlopen is. geniet maar lekker meid en neem voldoende rust! Vissie: fijn dat jullie weer thuis zijn. Datje net zo voorspoedig mag genezen als ik... Miep: klinkt spannend hoor... Evelien: ben benieuwd wat de vk heeft gezegd.. KAr: o spannend meis, klinkt als het echte werk. Succes hoor... Pienie: hoe herken je eigenlijk spruw bij je baby? twinny
Ik durf niet te bellen... Heb net de VK in de praktijk gesproken omdat ik dus langs had moeten komen vandaag. Die zei dat ik maar even de dienstdoende VK moest bellen om te overleggen of die langs kunnen komen om bloeddruk te meten etc. Maar ik durf dus gewoon niet te bellen! Vind het zo stom.. Heb nu al ruim een uur bijna geen wee meer gehad. Wel continu pijn..
Miep... het slechte weer komt eraan. het was hier tot 5 minuten geleden ook stralend. Maar nu komt het met bakken uit de hemel! Precies toen ik van de vk naar huis fietste! Goed... mijn apk. Ukkie ligt WEER met de handjes bij het hoofd. Ze heeft het me laten voelen en daarna nog even met een echo getoond. Erg grappig. Genoeg vruchtwater, hartje doet het goed, navelstreng doet het goed en ukkie groeit nog goed. Niet die reus die ze toen verwachtte. Ik heb een nieuwe slaaptablet meegekregen die ik vanavond in MOET nemen. Of ik me nu goed voel of niet. Een nacht goed rusten... Dan mag ik morgen terug. Gaan ze nog een keer strippen, eventueel nog gel gebruiken mocht dat nodig zijn en als het allemaal goed zit dan de vliezen breken... Even het lichaam een zetje geven in de hoop dat het lichaam het dan oppakt. Ze wilde me nu niet helpen omdat ik nu te gefrustreerd ben. Ze wil dat ik eerst een nacht goed slaap zodat mijn lichaam een eventuele weeënstorm ook op kan vangen. Ben blij dat ze zo goed meedenken!
Kar BELLEN! Doe niet zo stom... je bent bijna 41 weken zwanger, dan is het toch heel normaal dat je over zoiets belt! Gewoon zeggen wat je steeds aan pijntjes en weeen gevoeld hebt!
Eveline: Dat klinkt vrij goed toch? Hoe laat moet je morgen weer heen? Toch ook wel weer een geruststelling dat junior het goed maakt daarbinnen, of niet?
Kar: Ben niet echt boos op je hoor Maar ik vond gewoon dat je wel moest gaan bellen. Heb je nu als het goed is al gedaan. En wat zei de VK?
Kar... je gaat nu gewoon bellen! Kom nou! Het gaat om jou en junior, niet om wat de vk vinden! Miep, het idee dat ik mag slapen vind ik al heerlijk. Heb geen tijd voor morgen gekregen. Mag het spoednummer bellen morgen. Dan gaan ze kijken of ik naar de praktijk mag komen of dat ze bij mij langskomen! Ze heeft me wel duidelijk gemaakt dat het nog niet wil zeggen dat ik ukkie gelijk morgen of overmorgen in mijn armen kan nemen. Dat een inleiding niet altijd lukt... soms is het lichaam er gewoon niet aan toe. En ja... dat zien we helaas allemaal bij Tanya. Maar ze nemen het in ieder geval serieus en we gaan het proberen!