Had de pc hier maar ff uitgezet met het onweer. Zou niet de eerste keer zijn dat de bliksem inslaat ... Goeie gelegenheid dus, dacht ik, ok 'even' te pitten...... Nou, dat werd dus 3 uur voor pampus gelegen.... Lexi.. Jammer, bij jullie ook rotweer en dan nog eens niemand aan wie je Elin kunt showen. Dat is dan weer het nadeel als je in de zomervakantie bevalt. Iedereen is weg... Hier gaan de meeste de laatste drie weken weg, dus net ophet moment dat ik uitgerekend ben... Evelien: Lijkt me een heel verstandig besluit van je vk! Kar: En? Hoe is het nu? Blijven de weeen nu weer komen? Tanya: Heb erg met je te doen, meis.. *BIG HUG*
Daarom... dat is best goed nieuws. En lijkt mij dat je lichaam er wel klaar voor is met al die weken 'voorwerk'.... Nou ja, het is nog even afwachten dus, maar het klinkt hoopvol in ieder geval.
Lekker toch Melanie! Je hebt het nodig gehad die uurtjes slaap! Hier is het nog steeds lekker buiten.... Heb net de reclame buiten doorgespit. (buienradar.nl zegt dat er snel een einde aan dit weer komt, ook bij ons)
KAR... BELLEN! Je kan beter teveel dan te weinig bellen. En wat zijn die 3 minuten op het leven van de VK? Kunnen ze ook gewoon rekening houden met een aankomende bevalling... Eveline, wat fijn dat je zo serieus genomen bent. Klinkt ook wel verstandig om eerst even goed bij te tanken en mentaal op te peppen. Dat lukt vast ook goed nu je weet dat er stappen ondernomen gaan worden. Twinny, hoe je het herkent is (geloof ik) witte plekjes inhet mondje van je kind die niet weg te vegen zijn. Maar ik weet het ook niet hoor. Ze hebben me gezegd dat de kraamhulp erop gaat letten en aangezien ik momenteel voor korte termijn politiek ben vond ik dat voldoende. Je kan het geloof ik ook merken als je kindje last krijgt met de voedingen. Hoezo je vraag, twijfel je of ze het heeft? Hier bij de VK geweest: De steken in mijn vagina van gister en de aanhoudende harde buiken/weeen van gister in combinatie met een iets gestegen bleoddruk maken dat het waarschijnlijk 1 dezer dagen door gaat zetten (maar ja, dat is op zich natuurlijk logisch als je de 40 weken gepasseerd bent!). Ben niet getoucheerd o.i.d. omdat die info geen meerwaarde zou hebben. Volgende week word ik gestript als ik dan nog loop. Zit met een beetje een vreemd gevoel. Met die voorweeen van vanmorgen had ik al allerlei dingen in mijn hoofd gehaald (waar moet mijn dochter naartoe, moet ik nog wel wat eten, wat zijn handige kleren om aan te doen...). Nu is het bijna allemaal over en moet ik dat denkproces opnieuw in werking laten treden als het weer gaat doorzetten. Gek hoor. Heb nu wel een harde buik, baarmoeder blijft overprikkeld, maar zoals vanmorgen is het niet meer. Vreemd vreemd vreemd. Kar al gebeld?
Meiden, Eef: vannacht ff lekker rustig slapen en dan hopen dat je daarna fit genoeg bent en de weeen echt kunnen beginnen. Ik snap heel goed dat je het nu gewoon gehad hebt.... ik duim voor je! Kar: succes en inderdaad gewoon bellen hoor. Ik hoop voor je dat het vandaag door gaat zetten. Pienie: jouw lijf houdt je ook maar bezig. Succes en misschien dat het toch nog snel door gaat zetten. Verder weet ik het ff niet meer.... Heb zelf verder geen nieuws, zit alleen ff niet zo lekker in mijn vel. Kom vanavond weer ff kijken voor nieuws. Liefs Elma BEVALLINGSLIJST! BEVALLEN Naam (leeftijd) --> naam kindje geb. datum aantal weken gewicht lengte hoeveelste kindje ~ bijzonderheden 1.Sonya (29) --> Chedella ~ geboren: 1 mei 2007 ~ 28w4d ~ gew: 1250 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: veel te vroeg; 1 juli naar huis!! 2.Jekkia (31) --> Raven ~ geboren: 31 mei 2007 ~ 32w6d ~ gew: 1850 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede 3.Alina --> onbekend ~ geboren: 7 juni 2007 ~ 34w3d ~ gew: ? ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede, 5 wk. te vroeg 4.Kirby (24) --> Ana-Lucia Yvonne ~ geboren: 15 juni 2007 ~ ...w ~ gew: 3070 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje 5.Jaquelien (25) --> Harrie ~ geboren: 19 juni 2007 ~ 36w4d ~ gew.: 3250 gr. ~ lengte: 50 cm ~ 1e kindje 6.Sjaantje (23) --> Jelle ~ geboren: 20 juni 2007 ~ 38w ~ gew: 3332 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle bevalling 7.Beebie/Chantal (28 ) --> Jayden Nicole = Nicci ~ geboren 20 juni 2007 ~ 37w5d ~ gew: 1860 gr. ~ lengte: 40 cm. ~ 1e kindje ~ bijz. thuis bevalling, dysmatuur, couveuse 8.Lexi/Sigrid (33) --> Elin Rebecca ~ geboren: 21 juni 2007 ~ 37w ~ gew: 2815 gr. ~ lengte: 47 cm. ~ 1e kindje ~bijz. zeer snelle bevalling 9.Twinny (33) --> Zoë ~ geboren: 26 juni 2007 ~ 38w6d ~ gew. 2805 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede 10.Pinkpuma/Astrid (?) --> Rick ~ geboren: 3 juli 2007 ~ 39w3d ~ gew: 4500 gram ~ lengte: ~ 1e kindje 11.Sterrekind/Esther (31) --> Lieve ~ geboren: 4 juli 2007 ~ 40w2d ~ gew: 3970 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 2e kindje ~ bijz. ingeleid, maar toch keizersnede 12.Vissie (29) --> Jeroen ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 38w2d ~ gew: 3330 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede 13.Marilyn (26) --> Sienna Lois Dayenne ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 39w2d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje 14.Marloes22 (22) --> Joey Dylano Jason ~ geboren: 7 juli 2007 ~ 39w4d ~ gew: 3000 gr. ~ lengte: 45 cm. ~ 1e kindje 15.Jody (27) --> Mick ~ geboren: 8 juli 2007 ~ 39w ~ gew: 3480 gr. ~ lengte: 51 cm. ~ 1e kindje Geboren: 8 meisjes 7 jongens UITGEREKEND Naam (leeftijd) geslacht kindje - uitgerekend - hoeveelste kindje bijzonderheden 1. Kaartje/Caro (30) surprise 05-07-2007 1e kindje 2. Kar76/Karlijn (31) jongen 05-07-2007 1e kindje 3. Zanoni (27) meisje 05-07-2007 1e kindje 4. Kimkivits/Kim (22) geheim 07-07-2007 1e kindje 5. Pienie/ (27) geheim 07-07-2007 2e kindje 6. Koeky/Sandra (26) meisje 08-07-2007 1e kindje 7. Ana (38 ) meisje 10-07-2007 1e kindje 8. Koekensopie/Gwen (31) jongen 10-07-2007 3e kindje 9. Evelieveling/Eveline (33) meisje 11-07-2007 1e kindje 10. Tantan/Tanya (30) surprise 11-07-2007 1e kindje bijz: inleiding 1e poging op 30 juni 11. Mona (34) surprise 11-07-2007 1e kindje 12. Adine (37) surprise 12-07-2007 1e kindje 13. Mesaana (35) meisje 12-07-2007 1e kindje 14. Kieteltje/ (27) jongen 13-07-2007 1e kindje 15. TomenJerry/Wietske (26) geheim 15-07-2007 2e kindje 16. Landa78/Jolanda (25) geheim 16-07-2007 1e kindje 17. Lma/Elma (24) jongen 19-07-2007 1e kindje 18. Loltsje82 (25) surprise 19-07-2007 1e kindje 19. Niva/Mirjam (26) surprise 20-07-2007 1e kindje 20. Monique27/Monique (32) geheim 22-07-2007 1e kindje 21. Peeetje/Petra (28 ) jongen 24-07-2007 2e kindje 22. MelanieM/Melanie (33) jongen 31-07-2007 4e kindje 23. Marloes80/Marloes (26) jongen 31-07-2007 1e kindje Verwacht: 5 meisjes, 7 jongens, 5 geheim, 6 surprise
Schiet me opeens te binnen: Vanaf morgen mag ik thuis bevallen en mijn bed staat nog niet op klossen Dus heb maar snel thuiszorg gebeld... ze komen ze morgen brengen... Arm bummetje.... echte valreepbaby.. Babykamer komt op het laatste moment vrij, geboortekaartjes zijn nog niet af, kleertjes zijn nog niet gewassen, net pas een kinderwagen voor die kleine aangeschaft... En zelf is ie natuurlijk ook op de valreep ontstaan.. 2 weken vóór papa's sterilisatie...
Ik heb gebeld. Op de achtergrond een krijsende baby: ze was druk met een bevalling. Ik ga weer bellen als ik een uur lang om de 4 minuten weeën heb. Ik heb sinds ik de laatste keer postte hier hele pijnlijke weeën, ook weer korter op elkaar, ongeveer weer om de 5 minuten. Dus het gaat wel doorzetten lijkt het. Pfiew. Heb net ook een gigantische huilbui gehad; en toen belde natuurlijk net mijn moeder dus nog harder huilen. Net even gedoucht en nu ben ik een stuk rustiger. Eef, fijn dat er bij jou nu ook iets ondernomen gaat worden! Wie weet, ga je de 11e dan wel redden?
Jeetje Melanie, een valreepbaby! Nou, als hij dan ook zo tussen neus en lippen door geboren wordt zou het wel fijn zijn! Kar, fijn dat het toch doorzet. Sterkte de komende uren. Ik hoop snel te horen dat je knul geboren is... Zo mijn meissie van de creche halen. Had niet gedacht dat te kunnen doen, maar met die harde buiken die maar af en toe komen ga ik toch maar lekker mee. Wie weet hoe lang ik dat de komende week/weken niet zelf doe...
Die kans is wel groot, hoor... Maura 5 uur, Myron 3 uur, Meallán 1 1/2 uur, dus ik reken op driekwartier
Haha, dan mag je wel als de kippen alles gaan regelen bij het eerste pijntje! Ben benieuwd of je je persoonlijke record gaat verbeteren!
Dat moest toen bij Meallán ook al. Meteen bij de eerste wee de vk gebeld en toen ze kwam kon ze alleen nog haar jas uitdoen en haar handschoenen aan. 8 minuten later was Meallán er. Ben dus als de dood dat de vk niet op tijd is. Ondanks het feit dat ik er al 3 op de wereld gezet heb - alleen wil ik het toch liever niet doen..
Dames, Ik ben nog niet bijgelezen maar jullie zijn zooooooooo lief! Ik heb vandaag het kaartje van jullie binnen gehad! En dat deed me zo ontzettend goed! Een dikke voor jullie allemaal! (stelletje smiechten ). De tranen schoten spontaan in mijn ogen... . Ik ga gauw eens bijlezen want ik heb weer veel te veel gemist... En dan ga ik jullie weer vervelen met berichtjes van mij hihihi! Oja, een keizersnede is bij mij geen optie vanwege mijn tromboseverleden. Alleen als het echt medisch noodzakelijk is dan doen ze een ks. Anders niet, want de kans op trombose na een ks is veel en veel groter dan na een 'gewone' bevalling, en dat risico willen ze niet nemen. Ook ik zit/zat er psychisch doorheen (en dan ben ik nog niet eens overtijd), maar dat willen ze nu dus opvangen met die haldol die ik 3x daags moet innemen. Volgende week heb ik pas weer een afspraak met de gyn, niet eens mijn eigen want die is lekker op vakantie, maar een andere vrouwelijke. Ik wist van te voren dat mijn eigen gyn per 4 juli op vakantie ging, maar we gingen er ook vanuit dat ik dan al bevallen zou zijn. Nou, niet dus... Liefs, Tanya
Jeee, wat een snelle bevallingen. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant eng. En... daarna veel last van naweeën waarschijnlijk... of niet? Kar... hang in there lieve meis!
Bij hoeveel meiden is het nu aan het rommelen? Eef, Kar, Miep? Heb ik dat goed onthouden? En Wietske, bij jou is het helemal gestopt? Maar je bent wel meteen ziek geworden? Dat je maar wel op krachten mag komen voor de bevalling!
beebie.. bij mij rommelt er niets meer op het moment. Volgens mij zijn uk en ik uitgeput. Maar morgen gaat het hopelijk flink rommelen enne... ik ben benieuwd naar de post morgen. Maar om heel eerlijk te zijn... hoop dat ik er geen tijd voor heb
Stomme dubbele sms'jes. Ik krijg er net 1 binnen van Karlijn. Maar... ik kan maar de helft lezen. Andere helft is ergens in de lucht verloren gegaan. Misschien krijg ik dat straks nog door, dat gebeurt wel vaker. Maar goed... dit is de laatste update: De pijn wordt steeds moeilijker weg te puffen. Maar nog steeds niet om de 4 minuten precies. Soms sneller, soms langzamer. Even wat proberen te eten en d.... de rest laat dus nog te raden over!