Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahaha dan is het gelukt! En mooi zeg dat Marc niks gezegd heeft, want hoe denk je anders dat we aan je adres waren gekomen ;) ?

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha alsof bij mij de dingen geregeld waren...? Komt bij jou toch ook wel goed?

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Slapen klinkt slim, meis, dus neem die pil maar en ga goed tukken!

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Voor de meiden bij wie het morgen of overmorgen nog niet lukt: ik was de 12e uitgerekend maar die dag heb ik natuurlijk niet meer nodig. Dus als je die wil gebruiken dan mag dat!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De VK is net langs geweest.

Het is allemaal voorwerk. Heb nog geen ontsluiting, ja, ze kreeg er met moeite 1 vinger in. Nog lang niet verstreken baarmoedermond. Kindje lag wel ingedaald, dat is in ieder geval iets. Maar de weeën moeten nog VEEL krachtiger worden en langer aanhouden. En vaker komen.
    Ze heeft me wel gestript. Deed echt ongelooflijk pijn.

Ik voel me nu zo'n ongelooflijke aansteller en loser.. Kan niet ophouden met huilen. Ga nu maar even proberen te slapen ofzo. Het kan nog wel een week gaan duren namelijk...

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier was vandaag nog heerlijk weer hoor, geen drupje regen gezien!
    Sterrekind: vervelend dat Lieve nog altijd niet in orde is. Ik hoop zo voor jullie dat jullie snel naar huis mogen.

MArloes: wat een heerlijk mannetje is Joey. Kun jij ook niet stoppen met naar je kindje kijken en het liefst alsmaar fotograferen, hihi...

Lexi: hihi, wurm en waggie! Is dat hetzelfde als frutseltje en wagen! En wij komen ook maar niemand tegen als we buiten zijn!

beebie: Zoë steekt gelukkig niet steeds haar tongetje uit, maar ze kan wel van die zuinige mondjes maken!

Tanya: tjee, fijn dat je in iedergeval weer in je eigen omgeving bent. Vind het onwijs ellendig voor je dat je nog altijd zwanger bent en het zo'n lijdensweg is geworden. Dikke knuf van ons..

Niva: daar was ik dus al bang voor dat ze de niesziekte zou hebben, de symptomen kwamen me erg bekend voor. Werk namelijk bij de dierenambulance en kon vaker katten tegen met deze ziekte. Goed dat je naar de dierenarts bent gegaan en veel sterkte ermee. Ik hoop dat ze vlug opknapt...

Evelien: tis helemaal niet erg hoor dat je jaloerse gevoelens hebt, lijkt me niet meer dan normaal, vooral nu je de hele tijd zo bedonderd wordt door je lijf! Wat een schat van een paard trouwens. Vind altijd mooie beesten om te zien... Lijkt erop dat je goed gesprek met de vk gehad hebt. Nog ff volhouden meis..

MelanieM: hihi schrijf foutje, bedoelde natuurlijk 1309!

Pienie: vroeg me eigenlijk gewoon af. Bij Zoë blijven zover ik weet alleen melkresten op de tong achter. Verder heb ik zelf geen schimmelinfectie gehad, dus lijkt me de kans erg klein..

Elma: hoop dat je je weer wat lekkerder in je vel voelt. Tis ook niets hè meis die laatste loodjes, mag je je ook wel eens misserable voelen!

KAr: je bent geen aansteller en loser. Hoe moet jij nu weten wat je moet voelen etc. Tis goed dat de vk gekomen is, dan weet je waar je aan toe bent. Probeer wat te rusten, je hebt je krachten straks nog hard nodig. Dikke knuf van ons...

grtjs
    Twinny

Vind heel spannend nu op forum als iedereen zo bezig is...

Zoë ligt weer lekker te pitten boven in haar bedje en zal zich zo wel melden voor de volgende voeding. Gelukkig hebben wij deze keer ook een beetje op tijd gegeten.

San gaat morgen weer werken en de komende 3 dgn zijn we dus overdag echt met zijn tweetjes! Reuze spannend eigenlijk allemaal! Gelukkig heeft San daarna 3 wkn bedrijfsvakantie!

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Weet dat ik het niet mag zeggen maar toch *sorry* dat ik weinig reageer. this bij mij momenteel rustig maar moet zeggen dat ik niet weet welk pijntje waar weg komt heb wel giga buikpijn en ben kotsmisselijk maar zo doet me alles pijn, Eva is eindelijk stil na bijna een uur te hebben lopen krijssen. verder was ze vandaag erg schattig steeds de baby in de buik kusjes geven. voor de meiden bij wie het nodig is zet hem op. ik moet morgen weer naar de vk ga het eens hebben over mijn afscheiding this erg veel als ik nu hoest loopt alles zo weg dus misschien is er meer aan de hand en misschien wil ze proberen handje te helpen will see eerst misschien even bellen of ik wel mag komen of dat ze liever hier komt ivm besmetting van andere vrouwen. alvast weltrusten ik duik zo mijn bed weer in slapennn

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Twinny, dat klinkt inderdaad niet als spruw!

Kar, wat vind ik dat vervelend voor je meid... Zo lang al behoorlijke weeen en nauwelijks resultaat. Balen hoor. Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen (ofwel dat het door het strippen goed doorzet). Doe je best.

Eveline, voor als je vroeg naar bed gaat: weltrusten en met een positieve blik op morgen in slaap vallen!

Naar hoor, tomenjerry, dat je je zo voelt. Ik hoop dat je snel opknapt!

Hier komen de weeen weer enigzins regelmatig. Soms 7 minuten ertussen, soms 10. Ze duren tussen de 20 seonden en ruim 1 minuut.
    Snap er niks van, gaat het nu doorzetten of niet? Twijfel nog of ik mijn dochter uit logeren stuur. Ze is net in bad geweest dus moet nu beslissen.

9. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    hoe is het met alle dames hier? zijn er al een hoop op tijd bevallen?

ikke in iedergeval niet, heb ook nergens last van, geen symptomen jammer genoeg dus het enige wat ik kan is wachten wachten wachten

ach ja, langer dan twee wkn mag zowiezo niet he, dan gaan ze de kleine halen, want ja tien maanden is al erg lang.

ik loop heel wat pagina's achter hierzo merk ik, heel jammer. heb wat pagina's geprobeert te lezen maar wat ik voornamelijk zag is dat een aantal van jullie het erg zwaar hadden. kan vast allemaal niet lang meer duren, en wat beteft tanya en marc, hopenlijk maken ze een keer een besluit. want dat is denk ik het beste voor hun drietjes.

ik wens jullie allemaal sterkte, voor de aankomende laatste loodjes,
    mag iedereen maar snel en goed bevallen

dikke kus

Babylicious

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieve lieve schat...
    Ik weet dondersgoed hoe jij je nu voelt.
    Hou vol lieverd! Wie weet komt het strippen van pas en gaat het op gang komen.

Ik heb het vreselijk met je te doen!

Gemeen is ons lichaam he!

Slaap lekker lieverd en kom lekker bij!
    Hele dikke kus!

11. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    kar 76

ik kan me voorstellen dat je het erg zwaar hebt, en dat strippen is ook je enige optie momenteel.
    ik bedoel ze kunnen toch ook de weeen wat sterker op laten wekken in het ziekenhuis, dan zijn ze wel wat heftiger vanwege de medicijnen maar dan ben je er wel zo van af. ik bedoel dat ze je zo kunnen laten lijden als vrouw. en dan hebben ze dat gedaan en dan heb je nog niks anders dan wachten.
    en wat ik zeggen wil is huil gewoon uit, ik bedoel want bevallen en weeen doet pijn, en je moet doen waarbij je je nog prettig voelt. en als je dus het gevoel hebt dat je wil schreeuwen gewoon doen nergens voor schamen, want niet iedereen kan kinderen baren. en de ene heeft nou eenmaal meer pijn en is meer ziek dan de ander. hopelijk komt alles goed, en beval je nog eerder dan je denkt. rust tot die tijd goed uit sterkte leef met je mee, ik denk wij allemaal

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hier ben ik ook nog effies...

Ik wil Kar en Pienie even heeeeel veel sterkte wensen! *duim duim duim duim duim* (hoop echt dat het doorzet bij jullie)
    En natuurlijk Mispoes niet te vergeten. Ik heb ergens gelezen dat ze morgenochtend vroeg in het ziekenhuis worden verwacht. Dus Mispoes, bij deze heeeeeeeeel veel sterkte en succes! Nog even en jullie ukkie wordt geboren!

Verder heeeel veel liefs voor iedereen die het nodig heeft.

Eveline: Jij lekker slapen alvast voor straks!

Groetjes Miep

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow ik durf het bijna niet te posten want er is zoveel ellendigs met jullie aan de gang momenteel, maar ik moet het wel even kwijt...

Kar in elk geval sterkte, en gemeen dat je lichaam je zo zit te zieken!
    Eef ook een hart onder de riem!
    Tomenjerry slaap lekker en succes met Eva.
    Niva sterkte met de kat!

Zo en nu ik:
    Hadden vanmiddag megacrisis met Elin, ze huilde maar en wilde steeds aan de borst, maar dan suckte ze helemaal niet goed. Op een gegeven moment hadden we toch wel het idee dat ze last had van darmkrampjes en toen zei Marcel (die had haar op schoot en wreef over haar buikje) dat we maar snel naar boven moesten want ze had zo zitten schijten dat hij het zo langs haar luier haar broek in zag lopen.
    Dus wij naar boven met krijskind, kleren uit en badje gevuld, want de stront zat echt overal. Ik begon er bijna zo van mee te huilen, ze vond het zo ellendig zo te zien. Maar gelukkig in het badje hield ze op met huilen, dat vond ze wel lekker. Heb alles schoongewassen en toen hebben we haar geheel tegen onze principes nu al een pamper omgedaan (normaal alleen 's nachts) en schone kleren aan gedaan. Daarna in een grote handdoek bij mama op schoot en ik denk dat er toen nog wel wat krampen kwamen en de luier nu wel weer vol zit want ze moest nog wel wat huilen kwijt. Maar ik heb haar gesust en buikje gewreven en voor haar gezongen en uiteindelijk viel ze nu net toch in slaap. Ze zal wel doodaf zijn geweest.
    Enne (Eef geen belediging aan jouw adres hoor) ik eet NOOIT MEER hete indische zooi tijdens het borstvoeden, want volgens mij kwam het daardoor, haar poep rook er volgens mij zelfs naar...! Het arme wurm... :cry:

14. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Lieve meiden,

Hier ben ik weer even. Ik lees iedere dag wel een beetje bij dus blijf zo toch wel op de hoogte. Hoop snel weer actief mee te schrijven.

Vissie, Marilyn, Marloes & Jody: GEFELICITEERD! Gaat nu echt vlug.. de jongens lijken de meiden in te halen!

Kar: Sterkte meid. Hoop dat het gaat doorzetten. En je bent absoluut geen loser/aansteller maar een ongelofelijk sterke bijna mama die het al zwaar genoeg gehad heeft de laatste tijd!

Eef: Alvast welterusten en ik hoop dat ze morgen eindelijk echt wat voor je kunnen gaan betekenen.

Pienie: Jij ook succes!

Tanya: Ik vind je echt een ontzettende kanjer, hoe je met de situatie om gaat. Dikke knuffel! Ook voor Marc trouwens.

TomenJerry: Beterschap, hoop dat je je snel wat beter voelt.

Melanie: Wow wat een ontzettend snelle bevallingen.. lijkt me erg heftig.

Twinny, Beebie en Lexi: Wat heerlijk dat jullie als mama's nog zo lekker veel kletsen hier maar vooral dat de kleintjes het zo goed doen!

Zanoni: Bij jou wil er ook nog niet echt iets gebeuren he?

Elma: Ben je inmiddels al helemaal gewend in je nieuwe huis?

15. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Lexi: Ach wat sneu voor Elin. Voel je je dan niet machteloos?
    Juist die momenten ben ik stiekem een beetje bang voor...
    Of ik wel kan inschatten wat mijn kindje bedoelt of heeft..

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De weeen komen nog steeds om de 5 minuten. En duren steeds langer en zijn steeds pijnlijker. Slapen lukt dus niet. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden. Alex is wel een grote steun.
    Ik vind het alleen zo moeilijk te bepalen wanneer ik nou weer kan bellen. Hoe weet ik nou wat echt goede, krachtige weeen zijn?!

Ik hou jullie op de hoogte.. Bedankt voor al jullie lieve woorden! Dat helpt wel.

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Bedoel je mijn bevallingen ermee?

Ik heb alleen bij Myron last gehad van naweeen en van opvliegers (onder het bv geven), verder niet.

19. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Kar: Jij moet bellen wannneer JIJ denkt dat het nodig is... dat kan niemand voor jou bepalen!

Zanoni: Balen zeg... verder wel alles ok?

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee dat inschatten vind ik dus erg moeilijk... En machteloos, ja dat voelde ik me ook hoor, vanmiddag! Heb best gehuild toen ze zo hulpeloos lag te krijsen en geen suckie suckie wilde, en later toen ze dan zo uitgeput in mijn armen lag voelde ik me zo'n slechte moeder! Dat ik dat niet had gezien, dat ik dat niet doorhad, dat ik dat niet had kunnen voorkomen...!

Deel Deze Pagina