Laatste update: ik heb net de VK gebeld, weeen worden iets pittiger en wil dus even overleggen. Ze geeft aan dat ze nog iets sneller moeten opvolgen. Ik kan bellen als ze vaker komen, maar nu is het nog niet nodig dat ze komt. Mijn meissie slaapt buiten de deur, dus ik ben er helemaal klaar voor. Nu de beeb nog! Ik probeer jullie op de hoogte te houden (heb niemands nummer dus hoop het via de comp te doen! Doeg
Dat lijkt me zo'n vreselijk gevoel... maar stiekem in je achterhoofd weet je dan waarschijnlijk wel dat je WEL een ontzettend goede moeder bent!
Kar, hou vol meid! Je doet het goed, luister naar je gevoel qua bellen en niet wat de vlos wel niet zal denken. Jij bent de enige die voelt wat jij voelt! Sterkte, ik denk aan je! Pienie, ik vroeg mijn vlos vandaag ook naar combi waterpokken en pasgeboren baby's en tot mijn verbazing zei ze dat als jij zelf waterpokken heb gehad, je baby jouw immuumsysteem heeft en dat het geen kwaad kan als er een 'besmet kind' in de buurt is. Je moet alleen voor het idee niet overdrijven met knuffelen en kusjes geven aan de baby enzo... Had jij zelf nou wel ooit waterpokken gehad? Toch raar dat iedereen wat anders roept.. Bij de vlos vandaag ook over 41-42 weken scenario gehad, word je toch niet zo vrolijk van Tuurlijk kan er nog van alles gebeuren maar als dat deze week niet is, heb ik t weekend een afspraak in het ziekenhuis voor ctg en echo staan... kijken naar hoe die kleine het doet..pff ik hoop toch echt niet dat het tot de 42 komt met een inleidings circus... Maar goed,, tis een troost dat kleintje er hoe dat ook uit komt Meiden, welterusten voor straks - Eveline ik hoop dat je pil zn werk doet! X Kaartje
Pienie, mijn pb aan jou zit nog steeds in de wachtrij. Snap er niks van? Misschien als jij probeerd een pb met je nummer aan mij te sturen, dan kan ik jou terug sms-en
Niet aan jezelf twijfelen. Dit overkomt ook nog de meest ervaren moeders. Dat is nu eenmaal het moeilijke aan kleine babies.. ze kunnen nog niet zeggen wat er aan de hand is en je moet maar raden. Wat veel babies met buikkramp trouwens erg fijn vinden is als je ze zo draagt dat hun hoofdje in je elleboogholte ligt, hun buik dus op he onderarm rust en je ze dus met je hand tussen de beentjes door vast houdt. Snap je hoe ik bedoel?
Kaartje, dat is vervelend hè, al die verschillende verhalen. Bij mij is niet zeker of ik de waterpokken heb gehad, maar ws wel. Het lag echter aan de besmettelijkheid van mijn dochter waarom ze volgens de vk niet aanwezig mocht zijn. Ik heb inmiddels meerdere verschillende verhalen gehoord. Lexi, niet twijfelen-> er zullen nog 100.000 van dit soort momenten komen, maar gelukkig nog veel meer waarin je het wel hartstiklke snel weet wat er aan de hand is/wat je moet doen. Het allerbelangrijkste wat je een baby kunt geven is zorg en aandacht. Dat ze pijn heeft of ziek is is onvermijdelijk. Je doet het hartstikke goed! Ik zal zo wel weer een wee krijgen. Melanie, heb je mijn nummer gesmst. Als je me terug smst dan hou ik jullie zo op de hoogte. Ga de comp uit doen. Kar en Eveline, heel veel succes de komende uren/morgen. Pienie
Nou, niks meer gehoord van Pienie... Ga maar naar bed nu. Hou jullie natuurlijk meteen op de hoogte zodra ik morgen wat hoor. Welterusten allemaal!
ik weet niet of jullie het weten maar er bestaat iets tegen buik krampjes sinaspril heet het, ik zou het zeker in huis halen. spannend zeg voor jullie, ik leef met jullie mee. hopenlijk duurt het niet veel langer meer voor jullie. en is de pijn en de elende bijna zo goed als voorbij...sterkte babylicious, nog heel even en dan zal je duidelijk zien waar je het allemaal voor doet.
goeiemorgen wat ook goed helpt tegen krampjes is babymassage ook erg leuk, ik ben zelf met Eva toen proefpersoon geweest bij iemand in opleiding dus mocht je de mogelijkheid hebben zeker een aanrader die ukkies vinden het heerlijk
Aanstaande mama's succes gewenst, nog even en jullie hebben je beebje in je armen! Groetjes een july mama van vorig jaar. Groetjes Mensi.
Owwww, ik heb zo heerlijk geslapen. Geen sms van Kar, dus ik ben benieuwd hoe het daar is. Hier rommelt het nu weer in mijn buik, terwijl ik echt geheel ontspannen ben uitgerust ben. Ga zo de vk maar bellen zoals ik met ze had afgesproken!
Mooi Eveline dat je goed geslapen hebt! Lekker tot rust gekomen dus. Hier ook best een goede nacht gedraaid eigenlijk... Al ben ik nog steeds wel moe, maar dat ben ik alle dagen....