Berichtje van Pienie: Alles gaat goed, maar ze moet nog bijkomen van afgelopen nacht. Ze is erg moe en kan amper op haar benen staan. Siebe moest bij de bevalling er als het ware uitgetrokken worden en dat heeft nogal pijn gedaan. Ze laat weer van zich horen als ze weer fitter is.
mmmmmmmm, volgens mij tikt mijn klokje anders dan die van jullie.... 's ochtends zit hier iedereen al vrolijk berichtjes te schrijven terwijl ik nog in dromenland ben en 's avonds zit ik me hier in mijn eentje te vervelen Ben ik dan de enige avondmens onder de juli-mama's?
Niet helemaal alleen hoor! Hier nog een nachtmens. Kleine ligt net, laatste voeding net gehad dus mama moet weer kolven. Ik ben erg nieuwsgierig of 'we' er morgen weer een kleintje bij hebben. Misschien Kar en Eveline beide wel. Hebben ze toch nog dezelfde dag. Zou leuk zijn.
ja met een pasgeborenen wordt je automatisch wel nachtmens... Maar ik kan dat echt niet, om 10 uur al naar bed...
Ik ook niet voordat Nicci er was hoor. We zijn nu haar ritme wat aan het verschuiven zodat ze nu om half elf de laatste voeding heeft gehad en hopelijk dan pas om half vier weer. Tot gisteren kreeg ze om half tien een voeding en dan rond half twee weer. Ook toen lagen we er niet voor twaalf uur in. Ik kan gelukkig ook zonder 8 uur slaap. Jouw kinderen slapen uit las ik. Damn, you lucky girl!
Nee erg he. Ik moet boven op de pc om foto's te plaatsen. Ik zal morgen mijn best doen. Ergens eerder in heeft Evelline 2 foto's geplaatst. Maar ik ben het met je eens dat ik foto's moet plaatsen van mijn mooie moppie!
Ik ga de nachtvoedingen voorbereiden en dan lekker naar bed. Hopelijk maken we een goede nacht. (tot nu toe wel hoor, we hebben een voorbeeldig kind)
Nou slaap lekker, hopelijk een lange ruk... Morgen moet ik de kids weer wakker maken, gaan ze naar de opvang. Vanochtend konden ze uitslapen en dat hebben ze dan ook gedaan: Myron 8 uur, Meallán half 11 en Maura 11 uur.... Dus idd, I'm damn lucky!
nou ik ben pas een nachtmens, nu is het bijna zeker dat er niemand hier onder de juli mama's aanwezig is. ja ik kan dat gewoon niet vroeg slapen. heb net nog lekker wat gerommeld en nu zit ik ff, en straks nog wat tv kijken tot een uur of drie... en dan kan ik pas slapen eerder ben ik gewoon niet moe, misschien slecht in iedergeval heb ik zat energie en ben ik altijd vrolijk... gewoon een heerlijke zwangerschap vol energie. al vind ik slapen ook wel lekker hoor. maar dan pas echt wanneer ik echt moe ben. want des te vroeger me bed in betekend des te vroeger op. en dat opstaan doe ik ook al vroeg genoeg haha. dikke kus....babylicious ps: ik ben dus nog niet in de weeen of aan de bevalling
Dag meiden, even een update van mijn kant: Het is echt begonnen nu. De weeen komen om de 3/4 minuten en de VK is een uurtje geleden weg gegaan. Ik heb nu 3-4 cm ontsluiting, alles is verweekt. Ze komen om ongeveer 8 uur weer terug. Heb het even gevraagd voor de zekerheid, en ze verwachten wel dat er vandaag een baby is hier! Ik probeer Eef en/of Landa op de hoogte te houden. Tot later!
Ik lees al een tijdje mee hier... Spannend Kar76! Hopelijk heb jij je kleintje vandaag in de armen! Succes!
ach hou op zit al bijna een week op 3 cm en weeen genoeg. inleiden vinden ze dan zonde he.. ze zeggen nou vandaag of morgen beval je zelf en dan is inleiden zonde.. voorlopig loop ik al vanaf vrijdag ctg sloeg naar 80 en 2 keer zelfs naar 100. en was afgesteld op 20. ben bevallen van romy met weeen van 80 dus je kan mischien wel voorstellen dat ik niet zo leuk en vrolijk kan doen donderdag weer terug en dan hoor ik of vrijdag ``toch maar word ingeleid anders maandag``. @had bij jou ook al de beeb verwacht @kar succes!
Beeb hier is ook eigenwijs wil maar niet komen we proberen vrolijk door te gaan. hoop voor jou dat het snel doorzet wat een eigenwijze mensen in die ziekenhuis poeh gaat lekker wel laten weten he als beeb er is ben razend benieuwd. voel je je verder zelf wel goed?
Het is hier spannend zo te lezen. Echt gaaf. Ik was vorig jaar juli uitgerekend en nu moet ik er heel vaak aan denken dat ik toen zwanger was. Vandaar dat ik hier meelees. Wordt er zelf ook weer helemaal zenuwachtig van.
jemig... ik Kar sms'en dat ik het gevoel heb bezig te zijn... is ze zelf bezig! Kar... zet hem op! Ik durf de verloskundige niet te bellen... Ben zo bang dat het weer vals alarm is! Terwijl dit toch echt mijn datum is!
Yes Kar! Lees het net, heel veel succes en straks lekker je kindje in je armen! Zet m op Ik moet bekennen dat ik niet alles heb bijgelezen, sorry sorry . Ik weet niet of er nog meer kleintjes bijgekomen zijn, maar vandaag komt er dus zeker weer 1, misschien wel meer? ? ? Hier gaat alles goed. Vannacht een mindere nacht gehad qua slapen, maar extra kunnen genieten van Mick . De borstvoeding gaat nu ook goed en ik voel me ook goed. Ik kan er nog niet over uit hoe mooi ie is en hoe tevreden je kan zijn na zo'n reis :-k . We gaan Mick zo in badje doen (mag ik doen \/ ) en straks nog een klein beetje visite. Ruud houdt gelukkig goed in de gaten of het niet te druk wordt en of ik wel rust genoeg houdt. Het is een schat! De kraamhulp is ook echt super. Het hele huis is aan kant, de was gedaan, het bed verschoont, enz, enz. We hadden het veel slechter kunnen treffen . Zo weer genoeg over ons. Niva; als het zo ver is bij je dan kan je dat rustig laten weten. Ik heb mijn telefoon naast me en zal dan gelijk de site op om e.e.a. door te geven aan de meiden hier. Heb je al wat voortekenen? Voel je je nog goed? Voor de rest: Sorry dat ik het overzicht een beetje kwijt ben (wie al bevallen is, wie aan het rommelen is en wie nog zit te wachten op de eerste tekenen). Misschien heb ik binnenkort tijd om langer te kijken, maar nu komt toch wel mijn mannetje op de eerste plaats . In elk geval veel succes voor jullie allemaal!