Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wohwww..er zijn baby,s onderweg..spannend!
    ben erg benieuwd...

2. sonya one love

eveline...kom op meid..nog even en wat je zegt over het braken...ik had dat ook. ze zeggen dat je dan bezig bent met de ontsluiting...sommige reageren daar heel heftig op.
    Nou mischien heb jij je kleine meisje vanavond ook wel in je armen...zet hem op...de laatste loodjes....je krijgt straks iets heel moois terug!

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sonya! Hoi!
    Hoe is het met je? En met jullie mooie dame?

Enne... Beebie.. prachtfoto's van jullie wijffie!

Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik duik maar weer even op de bank en ik ga maar weer in mezelf keren...

4. sonya one love

hier gaat het goed..ons dametje denkt al dat ze 18 jaar is :) is in de avonden erg veel wakker :)
    verder krijgt ze nu fv en bv. Ze huilde erg veel en toen bleek dat mijn voeding was terug gelopen...erg jammer maar ja ik wil wel een tevreden meisje en niet eentje die huilt van de honger.
    Nu voelt ze zich weer happy :)
    Vanmorgen naar cb geweest...ze weegt nu 3040 gram! eindelijk over de 3 kilo..

5. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Melanie: Ik ben ook nog steeds een echt avondmens hoor. Meestal ben ik laat op de avond dan ook nog hier online maar dan is er niemand.. en zodra ik weer fit ben doet iedereen inmiddels haar middagdutje alweer.

Eef: Vandaag gaan zoals afgesproken jij en karlijn tegelijk bevallen.. al is de datum dan niet volgens afspraak.
    Hier een rustige dag dus ben klaar om door jullie bestookt te worden met smsjes!
    Dikke knuffel en waarschijnlijk makkelijk gezegd: maar nog even volhouden meid!

Tanya: Jeetje je zit vandaag op je uitgerekende datum.. Trek je het weer een beetje?

Ana: Leuk weer wat van je te horen... hoop dat het bij jou nu ook snel gaat beginnen! Is het nog de houden daar met de hitte?

Oh zie nu dat Eef al gepost heeft over Karlijn. Sorry.

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben nog niet weg...
    landa... hoe is het met jou? En met je vriend?

7. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ikke: Geen blaasontsteking, mijn urine was wel wat troebel maar niks ernstigs.. dachten dat er wat vruchtwater in de urine van vanmorgen zat. Heb verder vandaag niks verloren wat lijkt op vruchtwater ofzo dus vraag me af of dat wel klopt.
    Vraag me af wat ik wel heb want de pijn trekt echt niet weg...

Vriend: Morgen weer naar het zh. Wordt er zo moedeloos van. Onderzoeken van gister hebben alleen uitgewezen dat er niks met zijn nieren, urinewegen of blaas is.
    Hij heeft echt nooit iets en dan is er een keer wat aan de hand en dan kunnen ze niks vinden...

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterkte voor je mannetje. Is het uit te houden met de pijn?

Goed, ik ga nu echt weer even liggen!
    Hoop dat we snel meer horen van Karlijn. Zit me echt in te houden om haar niet te gaan stalken met sms'jes!

9. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    De pijn is in die zin uit te houden dat hij met zijn zware medicatie het volhoudt... Maar goed morgen zal er toch echt wat moeten gebeuren, je kan iemand toch geen weken onder zeil houden met zware pijnstillers.

Lees net dat ze het bij jou nu weer uitstellen tot half 5. Balen zeg! Houden ze er trouwens geen rekening mee dat het bij je zussen ook niet echt wilde vlotten?

Wat betreft Karlijn: Ik ga ervan uit dat voor nu geen nieuws goed nieuws is..

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Eef het overgeven komt puur doordat ukkie de ruimte nu nodig heeft zodat ze eruit kan ik heb met Eva werkelijk alles eronder gespuugt hoort erbij en echt een teken dat het goed bezig is. dus kom op meid het gaat goed komen

11. Niet meer actief

Ohhh Eveline Echte weeën! Ik hoop dat het nu echt goed door gaat zetten. Over die misselijkheid en spugen, dan heb je aan mij geen goede. Tijdens de 1e inleiding was ik 'alleen' maar misselijk en tijdens de 2e heb ik alles onder lopen spugen, maar bij mij zonder resultaat qua ontsluiting. Maar dat wil je vast niet horen van mij...;) En je gaat jezelf inderdaad nog zieliger voelen... Ik had 1 voordeel toen maandag, tijdens het spugen voelde ik mijn weeën even niet...
    Ik denk dat het ook te maken heeft met pijn en de prikkelbaarheid van je buikvlies die reageert op je baarmoeder. Hang in there meid!

Landa Jee zeg, jouw mannetje is dus ook al een vaste zhuisbezoeker geworden, het wordt tijd dat ze eens iets gaan vinden!

Sonya Geweldig dat je meisje het goed doet! Houden zo!

Ikke Ik hou het geestelijk nog wel vol, buiten mijn huilbuien en faal-gevoel om. Het scheelt echt enorm dat Marc nu thuis is, voel ik me toch heel wat prettiger bij. Verder nog geen tekenen hier!

Liefs, Tanya

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zucht, die huilbuien en dat faalgevoel heb ik nou ook de hele tijd... Vannacht tot 1 uur wakker gezeten met wurm in mijn armen, vandaag ook weer veel huilen en ik ben zoooo moe intussen dat we net een jankwedstrijdje hebben gehouden, Elin en ik. Nu is ze even stil maar ze ligt op mijn schoot dus kan ik ook niks anders doen dan internetten.

Tan, mail je me?

13. Niet meer actief

Hang in there meid! En als het goed is is er een email naar je onderweg!

Liefs, Tanya

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Vanmorgen dacht ik ineens: wat nou als ik dit niet goed doe? Ik was helemaal bang dat men dan dit 'project' uit handen komt nemen en ik weer ga falen net als met die stomme baan...
    Nou weet ik heus wel dat ze me mijn kind nog voorlopig niet komen afpakken maar ik wil gewoon zo graag dat dit goed gaat, dat ik een blije baby heb in plaats van de jankerd die het ineens geworden is...

Weet iemand trouwens hoe je spruw kan oplopen? Neem aan dat het er niet zomaar ineens is, maar dat het door iets komt. Antibioticagebruik bijvoorbeeld? Mevrouw van het consultatie bureau dacht misschien dat het ook daardoor kon komen dat Elin en ik ons niet helemaal happy voelen nu...

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Awww Tan waarom maak je me nou nog harder aan het huilen, jij lieverd!?
    Thanks mate!

(Als ik mijn neus ophaal van het janken wordt wurm weer wakker...)

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En die McFlurry die staat! Zodra wurm oud genoeg is om met de trein te gaan dan spreken we af!

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Snik ben ik nu helemaal alleen?

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    knuffel meid jij doet het heel goed

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Uhhh vind je? Ik huil alleen maar als het wurm huilt... En weet niet eens wat ik ermee moet doen als ze huilt... Wat een lousy moeder ben ik!

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    enne lexi als ze jouw jouw kindje afpakken zijn er eerst nog duizenden anderen die voor je mogen want dat zijn dan ouders van niks en jij doet het heel goed, ja je bent onzeker maar je komt ook net om het hoekje kijken this leren hoor, vallen en opstaan ook met kinderen opvoeden je leert haar net kennen hoe moet jij dan nu al direct weten wat ze heeft en hoe je het op moet lossen

Deel Deze Pagina