Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    je wil niet weten wat ik met eva heb gejankt en nog wel eens gaat allemaal voorbij kinderen is niet alleen maar lol this ook achter het behang plakken maar je kunt ze niet missen

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik ga even eten opzetten

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    kan je voor mij ook wat maken? ;) ik zit vast onder een wurm...

en bedankt voor je lieve woorden hoor! zit meteen weer te janken maar daar ben ik intussen al wel aan gewend...

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    vertel je alleen de waarheid hoe iedere net moeder en ook ervaren moeders mee te maken krijgt, enne hier eten wel beetje ver he;) mag met allle liefde meeeten maar de afstand. ben ook blij als het op tafel staat eet nu 9 van de 10 x bij mijn ouders met man en kind omdat koken niet wil

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahah ja tegen de tijd dat ik in Emmen ben dan is je eten vast al koud. Bovendien is dan mijn man al wel thuis en staat het hier ook zo op tafel, dus laat ik jou je eten maar gewoon zelf op laten eten!
    Wat ga je koken?

6. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Alle juli mama's succes, al die babietje die er aan komen en die er al zijn - van harte gefeliciteerd - , wat geweldig!

Liefs een sept. mama

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    spinazie a la creme mmm jammie, helaas krijg ik tegenwoordig zo weinig naar binnen en eet normaal al niet veel. pff peuterbubertijd jemig steeds hier 1 op de eet tafel klimmen grrr leuk he kinderen

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    dank je wel pomme

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Meid van mij slaapt nu - gelukkig! Alleen kan ik geen kant op want ze ligt op me dus ben maar serie gaan kijken op internet...

oei, er gaan een paar oogjes open...

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Al even niets meer gehoord van Kar en Eef. Hoop dat jullie het goed maken. Ik denk aan jullie (en ook aan de rest hoor ;) ).

Lexi: Ik weet niet precies wanneer het omgeslagen is, maar lees net dat het niet meer zo leuk gaat als in het begin. Heel jammer en vervelend, maar ook dat zal weer over gaan, toch? Dat was ook wat ik me voorhielt tijdens de bevalling als ik dacht het niet meer vol te houden: "nog even en dan ben ik hier ook doorheen". En dat was ook echt zo gelukkig, want anders was ik gillend gek geworden. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen: Hang in there, ik hoop dat het snel weer leuker wordt en je bent absoluut geen slechte moeder [-X , dat ik wil niet meer van je horen.

Ana die met 40 graden hoogzwanger zit te zijn; toe maar, je bent een bikkel! Gelukkig is het nu iets minder warm, slechts 30 graden :-k , pfff. Succes!

Niva: Wil je nogmaals bedanken voor je aandacht en het doorbrieven van mijn berichtjes. Ik heb wel het gevoel dat ik jou en jullie hier een beetje te kort heb gedaan. Ik heb afgelopen zondag heel veel berichtjes gehad van iedereen en eigenlijk niemand wat terug gedaan :oops: , hoop maar dat ze begrijpen dat ik druk was met andere dingen :rolleyes: .

Twinny, ik ga idd genieten van de tijd dat de kraamhulp er is, want dit is echt vet relaxt!

Meiden ik ga jullie spreken (ga nu eerst aan de carpaccio :whistle: !).

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tis omgeslagen toen ons wurm een paar daagjes geleden ineens last kreeg van haar darmen, althans dat denk ik, het kan ook spruw zijn, wat ik niet hoop... Hoewel dat wel weer eerder over is...
    Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het over gaat, zal inderdaad wel, over een maand of twee als haar darmen online zijn, maar liever eerder... Maar vind het dus nu even niet meer zo leuk...
    En dan slaapt ze nu als een roos, terwijl ik dat nu dus niet meer kon vanwege onze posities op het bed... Ga het toch nog maar even proberen.
    En ok, ik zal proberen niet meer te denken dat ik een slechte moeder ben. Een onervaren moeder dan, dat mag wel toch?

Eet ze met je carpaccio! Ik heb ook al biefstuk gegeten en filet americain. Waar je maar van kan genieten he?

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Om half vijf mocht Eef toch weer bellen? En dan zou er toch een plan de campagne worden afgesproken? Ik hoop niets meer van haar te horen en dat ze lekker eindelijk aan het bevallen is.

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lexi als het haar darmen zijn, geef je al venkelwater dat helpt goed kun je zo op een lepeltje druppelen en dan geven, te koop bij drogist en apotheek. eva had ook erg last van de darmen tot 6 maand aan toe en veel spugen

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    wat voor darmpjes ook lekker is, bloot op de commode wat olie op de handen en dan buikje masseren, ook later op de buik leggen en rugje masseren en armpjes en beentje niet te vergeten gaan ze heerlijk van ontspannen desnoods afsluiten met lekker warm badje eventueel slaap zacht erin.

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    lexi, het kunnen heel goed haar darmpjes zijn.
    Pepijn had ook heel erg veel last daarvan, toen kwam een vriendin met ABC Dolphius en daarna ging het een stuk beter.

Hier gaat het goed, Lieve ligt bij mij op de kamer en als het goed is mogen we morgen naar huis, JIPPIE!

Eef en Kar heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel jullie kleintje in jullie armen hebben.

Sorry, dat ik niet op iedereen reageer. :oops:

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja die tip had ik ook al gekregen, maar dan dat ik gewoon venkelthee moet drinken en dat dat dan vanzelf in de borstmelk terecht komt. Marcel is het nu aan het kopen, de lieverd. Ik lig nog steeds in bed... Wurm slaapt nog steeds, maar bij mij wil het niet lukken...

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    proberen het masseren ook maar erg leuk om te doen ook

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel gaaf dat ze lekker bij je op de kamer ligt Esther! En natuurlijk super dat jullie waarschijnlijk morgen lekker naar huis mogen. Ook leuk voor Pepijn dat mama weer gewoon thuis is dan.

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niet alle beebs genieten ervan! Als ik Nicci lekker denk in te smeren met olie dan gaat het alarm af! :confused: Alleen het op haar buik liggen en lekker over rug wrijven vindt ze heerlijk! Denk dat ik de cursus 'baby massage' nog ga doen. Het zou natuurlijk heel goed aan mijn massage kwaliteit kunnen liggen. ;)

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Eva heeft er ook aan moeten wennen hoor, dus zou zeggen nog wel blijven proberen, en op de aankleedkussen is ook lekkerder als bijvoorbeeld op de benen dat vond eva verschrikkelijk

Deel Deze Pagina