Ik weet het niet... heb tijdens het laatste gesprek niet goed geluisterd. Kon alleen maar janken. Heb geen slaappil gekregen voor vannacht... dus het is afwachten of ik wel slaap. Maar goed, toch is het feest... mijn schoonzoon is geboren. Sverre... Hihi... in mijn hoofd roep ik al ..... en Sverre
sab simplex was hier HET wonder middel! echt SUPER spul voor krampjes! meiden die allemaal al bevallen zijn, gefeliciteerd! de anderen, nog ff suc6 met de laatste loodjes
Ik vind toch echt wel dat Eveline en Tanya de volgenden mogen zijn! Eerlijk is eerlijk..... Maar waarom wil het nou bij beide niet vlotten!?!?!?!?
hier is het zo dat beeb elke dag mag komen behalve zondag op de uitgerekende datum dan wordt de tante boos die is dan zelf jarig en beeb mag dan niet komen
Zat net mijn zwangerschapskaart te bekijken. Daar staan meerdere A terme datums op. 9, 10, 11 en 13 juli. Alleen 12 juli niet! Zal ik dan maar eigenwijs zijn en voor morgen gaan
ik zou er dan op staan eef voor ingrijpen ga zo lekker naar bed en slapen. zodat je het morgen "fit"aan kunt laat je lekker masseren.
Karlijn en Sverre moeten wel een nachtje blijven in het ziekenhuis. Ze hebben net beschuit met muisjes op. Karlijn gaat zo nog douchen. Sverre heeft wel al heel goed gedronken!
Mijn APK was wel weer goed. Junior's hoofdje kon ze nog ietsiepietsie heen en weer bewegen. Maar dat zegt ook niks... Ze zei wel dat de meeste baby's toch echt rond de 40 weken worden geboren, of zelfs een paar dagen erna. Sjips... moet ik nog minimaal anderhalve week wachten. Ik heb het gevoel dat ik nu al uit mijn vel scheur, aan de zijkanten, alles staat zo strak. (En dan te bedenken dat het misschien nog wel 3 weken duurt....) Ik wordt er steeds lelijker op heb ik het idee, ik schaam me zowat als ik in de spiegel kijk, mijn gezicht is net een varkenskop. Zo vet! Groetjes Varkentje en biggetje.
ach miep trekt allemaal weer weg en geen 1 vrouw is na mijn idee mooi in het kraambed, ze winnen dan geen schoonheidsprijs
Jeetje wat gaat dat snel bij Kar. Bevallen om 18:55 uur, nu al beschuit gehad. En nu nog ff douchen, alsof het allemaal niks was. Ach nou ja, 1 nachtje in het ziekenhuis is te overzien. Dat betekent dat ze morgen met de kleine Sverre lekker thuis verder kan genieten! (Leuke en originele naam trouwens!)
Loopse Wietske..... Voor de zekerheid de plu maar mee zeker? Tsja, ik weet het, maar mijn hoofd wordt steeds dikker en dikker en dikker.... Maakt me trouwens niet zoveel uit, maar ik denk dat als ik later foto's zie van hoe ik er nu uitzie, dat ik dan wel moet lachen....
nee, heb het net verbeterd. ik ga zo maar naar een romantische comedy kijken, een echte vrouwenfilm. Misschien dat dat me iets kan opbeuren!
kijk ze, wij zullen ook eens een zender uitzoeken net de digi tv binnen en nu keuze uit meer dan 200 zenders waaronder film 1 enzo pfff te veel keus