Ik kan me dat voorstellen Tanya. Maar als Ruben tevreden is en zoveel groeit dan moet je daarop vertrouwen. Lijkt me ook moeilijk hoor, want ik weeg dus wel voor iedere voeding. Ik wil daar wel mee stoppen zodra Nicci voldoende drinkt aan de borst, anders maak ik mezelf ook helemaal gek als ze een keer minder gedronken heeft. Aan de borst drinken ze nou eenmaal de éne keer meer dan de andere keer.
Mama is ook liefste, de leukste, de gezelligste, de warmste, de beste, de mooiste, de grappigste, de best-zingende, de beste verschoonder en tja... gewoon de beste in alles!
Lekker in het openbaar doen inderdaad, want als een ander iets herkent kan diegene misschien makkelijker aanhaken zonder zich alleen te voelen. (kan ik me zo voorstellen) En daarnaast geven de mama's die het niet zo ervaren misschien een andere tip of kijk op de zaak....
thanks niva Bij het CB waren ze niet zo enthousiast over het slapen op de zij, ivm op de buik rollen. We leggen een opgerolde handdoek voor en achter haar zodat dat niet lukt. Maar op de een of andere manier weet ze zich toch op de rug te draaien 's nachts... Vind het wel lastig, wat wel mag en wat niet, wil toch graag alles goed doen. Maar denk dat het ook goed is om op je gevoel af te gaan.
Locatie: omgeving Roosendaal Datum: mag Ana zeggen zodra ze ons hier gevonden heeft (als ik zo vrij mag zijn om dat te besluiten)
Zal ze merken dat je gespannen bent? Ik heb Nicci hier ook eens zo overstuur gehad dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Ze had alles gedaan wat moest! Ik pakte haar uit bed (tegen mijn principes en goede voornemens) laat ze me toch een boer! Meeeeeen enorm! Daarna als een roosje... helaas ben ik nu soms op zoek naar dezelfde boer maar zit 'ie er niet!
Ik huil ook niet hoor en voel me ook meer dan gelukkig! Ik verwacht geen terugslag, misschien wat vermoeidheid, dat wel. Maar niets waar ik niet tegen zou kunnen. Dat de borstvoeding moeizaam gaat is het enige wat hier tegenzit en als dat alles is mag ik niet klagen dacht ik zo! Ik geniet ervan en ga niet een tegenslag verwachten! Dan komt 'ie juist! Misschien denk je over een tijd wel heel anders, dat weet je natuurlijk niet. Ik heb een collega die ook riep dat ze het nooit meer wilde en nog vind ze het vreselijk eng. Zij wil wel een 2e, maar dan op haar manier; met pijnstilling! Zij kan het ook niet nog een keer op de 'normale' manier. Heeft ook een trauma overgehouden.
Laat het even weten dan als je tips krijgt! Ik vraag me ook echt af waarom die pruttel van mij het zo vreselijk vind om te gaan slapen! Nou ja, slapen vindt ze niet erg, zolang het maar op mij is, net als Demelza! Ik heb haar nu helemaal in een laken gewikkeld zodat ze haar armen niet kon bewegen en meteen als een blok in slaap! Ik ga morgen het inbakeren eens proberen. 's Nachts is het geen probleem, dan slaapt ze heel goed, maar overdag... pffff
Ben op pagina 11.... eerst maar eens kolven, later verder lezen... De domo gaat er weer even vandooor...
Raven die wikkel ik nu ook in met dit warme weer, als het wat kouder is dek ik haar strak toe anders valt ze ook moeilijk in slaap (bah wat is het toch warm buiten, thermo geeft aan dat het 29 graden is!) ik wil een foto van Raven als avatar maar hoe doe ik dat, als ik dat met paint doe krijg ik wel een erg kleine foto. Je hebt dan een vergrootglas nodig om haar te kunnen zien
Links in het menu staat de optie: foto verkleinen. Daar kun je de foto uploaden en van formaat veranderen. Zo heb ik ook een Avatar van Brennan gemaakt.
Pfff, ik vind mezelf ook zo'n stom mens soms. En alles wat niet direct met Tica te maken heeft is teveel... Dus ik wil helemaal geen kraambezoek en ik wil ook niet teveel bellen/mailen met enthousiaste vrienden of familie ("Meid, wat leuk dat je eindelijk bevallen bent! En zo'n mooi kindje! Blablabla...") Geen puf voor. Wèl merk ik dat het helpt als het eens wat beter gaat, dan kom je wat aan jezelf toe en gaat het overwerkte gevoel wat weg. Vandaag sliep Tica bijvoorbeeld overdag wel drie uur achter elkaar. Kon ik eindelijk weer eens iets voor mezelf doen. Zat ik dus op het forum Vandaag ging eigenlijk best goed. Nog een klein uurtje en dan is Erik weer thuis van zijn eerste werkdag Yay! Het ging zelfs zo goed dat mijn schoonmoeder nu even naar de winkel is voor mij, boodschapjes halen. Dat ene uurtje kan ik wel alleen, Tica heeft goed gedronken en slaapt zoet in de kinderwagenbak naast mij. En ook de poes ligt bijna zo relaxed als vanouds in de makkelijke stoel in de hoek Zo is het wel leuk, een kindje hebben. Oeh, mijn cup-a-soup is klaar!
Irena je zal zien dat er iedere dag meer van die momentjes zijn dat je dat denkt! (dat van dat leuk een kindje hebben dus, niet van de cup-a-soup )
Hebben jullie kids ook zo'n last van de hitte? Nova is al de hele dag ontroostbaar, weet het ff niet meer...
Geef haar anders een beetje water in een flesje tussendoor? En in haar rompertje laten liggen, niet teveel kleertjes aan doen. Sverre is eigenlijk de hele dag al binnen, dus het valt nog mee. Gelukkig want zelf word ik van dit weer ook niet lekker.
Regent het bij jullie dan nog niet? Hier al wel hoor! Tis nog niet erg veel frisser maar het begint al wat op te schieten. Elin ligt ook in haar rompertje in de wieg, met alleen een lakentje over tegen de 'wapperende beentjes'.