Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Moest toch ff spieken :D (hoezo verslaafd?)

Karlijn, wat k*t van die ouderschapsverlof.... Ik moet idd ook in oktober opgeven of ik wel of niet vanaf januari ouderschapsverlof wil nemen of niet. Hoe had je de opvang in gedachten? Oppas, creche, ouders?
    We hebben Milyan nog niet opgegeven voor de creche., Ik denk namelijk dat ik idd nog een half jaar ouderschapsverlof ga opnemen en dan pas volgend jaar in augustus weer ga beginnen. Heeft veel meer voordelen. Meallán gaat dan bijna naar school, Milyan is al ruim een jaar, ik hoef niet midden in het schooljaar weer te beginnen. Ik moet dan wel nog mijn spaarloon omzetten in levensloop. Dan krijg ik vanaf januari toch nog 75 % van mijn oude loon.

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    twinny, sorry, ik heb je berichtje ook niet gelezen.. heb namelijk visite uit Duitsland en het forum ff niet bijgehouden. Dus bij deze alsnog een dikke knuffel! *smak* *smak* *smak*

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Jaja, de Mac... en ikke maar proberen de laatste kilo's kwijt te raken.... Kan ik eindelijk wat broeken weer aan, kom jij met z'n voorstel ;)

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk niet dat het altijd een kwestie is van over berichtjes heen lezen alswel dat er niet op alles gereageerd word. Ik reageer niet op alles. Soms omdat het al een oude koe is en soms omdat ik gewoon niet op alles kan reageren! Er wordt zoveel geschreven en er lijkt altijd wel iemand te reageren waardoor ik weer minder de behoefte heb om te reageren.

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ff reageren nu:

Jody: cool dat je Mick mee gaat nemen naar de wedstrijd! Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen he?

Kar: hier ook geen ritme nog hoor en ook nog geen 5 voedingen per dag, ik merk het wel wanneer wurm daar zin in gaat krijgen. Ah lees net van Jekkia dat dat nog eventjes duurt.
    Enne: wat een zakken op je werk zeg! Hier hetzelfde, krijg je een bittere smaak van in je mond he?

Verder over bijlezen dat niet lukt (zie steeds meer mensen zich daarvoor verontschuldigen): sorry mocht niet meer he? Net alsof we het niet allemaal druk hebben, dus lees lekker bij wanneer je er tijd voor hebt!

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ff op de routeplanner gekeken. Roosendaal is voor mij 1 1/2 uur rijden, dus voor Eveline en Chantal is het dan nog verder. Maar als we dan toch buiten Roosendaal afspreken is het dan niet misschien een idee dat jullie ons een beetje tegemoet komen? Want jullie moeten dan toch ook met de auto? Weet alleen ff niet uit mijn hoofd waar jekkia vandaan moet komen..

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Is zeker een optie! Kan Eveline in principe ook bij mij in de auto, als ze niet bij haar ouders blijft slapen.

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat vind je daar nou van dat ze onverwacht kwamen? Los van of het leuke mensen zijn en of het gezellig was.

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha ééntje om het af te leren dan nog?

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat zijn leuke contacten dan! Waarschijnlijk komen ze gezellig bij elkaar in de klas! En als mama van de jongens ook nog eens leuk en aardig is heb je er gewoon een vriend bij! Leuk!

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Heb jij zo'n grote auto dan dat er zoveel mensen én beebs-in-bakkies in passen?

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik moet voorbij Amsterdam en Utrecht! Daar staat volgens mij altijd file! En waarschijnlijk zal het heen dan wel meevallen maar terug begint de file te vroeg om er voor te rijden!

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
  14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gaan we wel met Chris zijn auto, daar kan ook alles in! Ik ga er steeds harder over na denken om toch te gaan.... Is wel erg leuk he!?

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Utrecht? Volgens mij kan je voor de richting Roosendaal beter over Rotterdam rijden, maar ik kan het mis hebben. Tis voor mij tenslotte een heel andere kwestie: ik heb maar 1 route om te kiezen ;)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oeh ik hoop dat het geen ontsteking is Eef!

En toch erg dat je zo op spanning staat dat je wakker moet maken!

Ik heb inbakerdoek/zak. Bevalt goed!

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja toch?!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dacht ik ook, maar mijn routeplanner geeft ook via Utrecht als snelste route aan.

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Neem ik wel een slaatje :confused: (wurg)

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    't uurlijk wordt het leuk.... want ik ben er ook! ;)

Deel Deze Pagina