Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Kar: niet lullig voelen hoor! Ik ben het gewend dat mijn mannetje veel weg is. Ok, het is nu wel moeilijker nu Brennan er is, maar ik weet er mee om te gaan. Als je het niet gewend bent en normaal gesproken is je man vaak bij je thuis, dan is het gewoon ontzettend moeilijk als hij dan ineens veel weg is!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga even boodschappen doen! Tot straks...!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Lma, coole lijst!

Kar, je hebt PB (maar volgens mij heb ik alweer PB terug van je ;) )

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben het op zich ook wel gewend, maar blijf het verschrikkelijk vinden. Maar dat is meer het feit dat hij leuk zijn hobby's uitoefent terwijl ik hier thuis zit. Ik heb hem bijna moeten dwingen om te stoppen met voetballen, anders was hij zondags ook nog weg geweest.
    En dan wel klagen dat hij moe is.. :evil:

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kom ik in de supermarkt, worden er gratis en niks (en daar hou ik van) foto's van je kind gemaakt! Krijg je 1 foto gratis en de rest kun je bestellen als je dat wilt! Dus dat wil ikke wel! Mevrouw de fotograaf vond Nicci wel erg klein en dacht niet dat het zou lukken. :( Why not!? Ik heb toch een bijzonder mooi kind dacht ik zo! Ze wil graag dat baby's hun hoofdje al kunnen optillen. Ja hallo, dat kan ze echt wel! Moet ze dat doen voor of na de salto? Dus Nicci liggen en tilt haar hoofd op en kijkt recht in de camera. Paar shots gedaan en toen klaar. En toen pas mopperen! Niet zo gek want ze had ruim een uur ervoor al gegeten en had nog niet veel geslapen! Ik heb benieuwd naar het resultaat.

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goh ben blij een huismus te hebben moet er niet aan denken zo veel alleen te zijn

7. Amle

Amle Niet meer actief

Da's altijd lekker; gratis! Ben ook benieuwd naar het resultaat, we zien ze hier dan vast wel voorbij komen ;)

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Heb van Eva ook potretfoto's van toen ze net 1 maand was erg leuk,wij gaan als Quinty rond 3 maand is weer foto's laten maken

9. Niet meer actief

Karlijn Balen meid dat Sverre weer komt 's nachts, net nu je gewend was aan je nachtrust. Zoals ik vanmorgen al tegen je zei, waarschijnlijk is Sverre een heel nieuwsgierig kindje wat veel uitdaging nodig heeft, en je vertelde dat gisteren een rustig dagje was. En balen van je collega's,kan goed snappen dat je een beetje gepasserd voelt! Wij hebben ook nog niets gehoord van Marc zijn werk, terwijl ze daar normaal wel iets mee doen altijd.

Loltsje Bedankt voor de tip van de HEMA. Ik ga van het weekend even kijken!

Jekkia Die muziekjes van de mobiel zijn wij ook wel zat, maar Ruben niet. Wij deden tijdens de zwangerschap ook al iedere avond dat muziekje op mijn buik leggen, dus wij zijn het al aardig zat ;). Ik kan dus ook niet in het donker voeden want dan flikker ik steeds in slaap, dus hier ook een lichtje aan 's nachts.En ik wist niet dat baby's een leefpatroon hadden van 25 uur, weer wat geleerd vandaag!

Werken Ik heb dus geen zwangerschapsverlof om de simpele reden dat ik geen werk heb want ik ben 100% afgekeurd en zit in de WAO. Wel moet ik in november weer herkeurd worden en zoals elk jaar zie ik er dit jaar weer tegenop. Bewijs maar eens dat je psychisch niet in staat bent om te werken, aan de buitenkant zie je niets!

*drukt effe op OK anders wordt bericht zo lang*

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Elma ik wil even zeggen dat ik vind dat je de lijst(en) geweldig hebt bijgehouden! :thumup: Echt een groot compliment! Zeker voor iemand die een tijd lang niet over internet beschikte! Thanks!

Die lijst met de top 3 van alles; super leuk!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik help het je hopen! En als je snel zwanger raakt hoop ik heel erg voor je dat die zwangerschap soepel verloopt zodat je ook nog van Ana-Lucia kunt genieten!

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wahahahah salto? Goh Nicci is wel ERG snel met haar ontwikkeling! Mijn meidje kan alleen nog maar de radslag hoor...

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik PB je!

14. Amle

Amle Niet meer actief

Dank je wel.
    Vind het leuk om te doen!

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ben jij stiekem ook een beetje autistisch? Niet beledigend bedoeld maar daar grappen mijn zusje en ik altijd mee omdat ik ook dat soort neigingen heb ;)

Ow en Kirby: dapper dat je nu alweer durft te denken aan zwanger raken, ik moet er nog niet aan denken hoor, ben nog veel te veel aan deze meid te wennen en ga pas aan nummer 2 denken als deze een jaar oud is denk ik.

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ben benieuwd of er van dit clubbie straks ook weer meiden tegelijk zwanger zijn;)

17. Amle

Amle Niet meer actief

Hahaha. Nee niet autistisch, maar wel een controle-freak. Ik wil graag alles in eigen handen hebben, alles goed doen en overzichterlijk houden... vandaar altijd lijstjes e.d. (heeft vast enigszins met mijn werk als directiesecretaresse te maken).

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik verwacht als wij al een 3e krijgen dan zeker niet eerder dan dat Quinty rond de 1,5 a 2 jaar is. niet zoals nu met Eva na 1 jaar direct zwanger

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nieuwsgierige vraag hoor en als je niet wilt antwoorden hoeft het niet, maar doet hij dan al die avonden?!?! Werken? Want dat zou ik nog een "tot daar aan toe" reden vinden. edit: ik las later dat je het over voetbal had. Is hij daar zo vreselijk veel mee bezig dat dat niet anders kan zodat hij meer thuis is?

20. Amle

Amle Niet meer actief

Zou wel leuk zijn.
    Maar hier kan dat nog wel ff duren.
    We genieten nu nog volop van Brennan en hopen wanneer hij ongeveer 3 is, dat we dan opnieuw zwanger mogen raken!

Brennan wordt krijsend wakker. Het is ook bijna tijd voor zijn fles.
    Zelf dan gelijk ook ff eten.

Misschien tot vanavond, anders weer tot morgen!

Liefs Elma

Share This Page