Melanie In welke volgorde heb je nou nog gewassen, gestreken, opgeruimd, stof gezogen (of is het gestofzuigd?) en gedweild? Ehm, over dat tegemoet komen,ehm, is op zich wel handig, maar dat durf ik nou weer net niet. Ik ben niet zo'n held met autorijden omdat ik een keer een groot ongeluk gehad heb. En nu vond ik het veilig omdat het in Roosendaal is en ik dus daar bekend ben en dat durf ik wel te rijden (ja weet het zit raar in elkaar). Vandaar ook met die geplande meeting in Utrecht toen, ik durfde niet alleen te komen gewoon omdat ik niet alleen durfde te rijden naar Utrecht. Lexi In Roosendaal zit de Mac (en de Macdrive) buiten het centrum. Ik vind het wel een strak plan. En als je via A'dam rijdt kan je beter via Utrecht rijden. Als je via R'dam rijdt moet je echt helemaal om Rotterdam heen en da's niet altijd even handig. En hahaha, maar 2 kanten op in Zeeland, da's waar! (waarom denk je dat ik niet meer in Zeeland woon ). En zover is het niet om naar België te verhuizen, ben je tenslotte al dichtbij (wij werden vroeger reserve-belgen genoemd omdat we in zeeuws vlaanderen woonden, ben ik nu vanaf. Onee shit, woon nu nog dichter bij de grens als toen, sjips...) Twinny Hahaha, wat een leuke pasfoto! Fijn dat Zoë geen reactie gehad heeft op de spuitjes! (geen van allen toch, Elin en Ana-Lucia toch ook niet) Eveline Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met het feit dat je je spijkerbroek weer past! HOERA! Karlijn Jeetje het zit je ook niet mee vandaag! Nu weer dat gedoe met ouderschapsverlof! Ik hoop echt dat je het nog op kunt lossen! En als je hard wilt huilen moet je het gewoon doen meid, lucht vaak heel erg op! *KNUFFEL* *drukt wederom op OK en gaat weer verder lezen*
Ik zal binnenkort (als de camera is leeggetrokken) een foto plaatsen van Nicci waar ik nog steeds iedere keer om moet lachen! Ze kijkt daar zo onwijs debiel op! Scheel, scheef giecheltje, tong uit haar mond! Ooooh vreselijk wat een foto! Misschien een leuk idee om allemaal de meest achterlijke foto van onze over het algemeen ooh zo mooie kindjes in je album te zetten?
Bij deze is het een woord. En ja sorry, Elin is gewoon niet sneller. Wel snel geboren maar daarna... ze lijkt wel een gewone doodordinaire baby, terwijl ze toch echt een speciale is!
Nee zeker niet, daar hebben we het hier ook regelmatig over gehad. (hij wil wel naar huis, maar het kan niet! ) Maar sommige banen zijn nou eenmaal 's avonds, al valt een drukkerij daar volgens mij niet onder. (hoewel een krant natuurlijk wel 's nachts gedrukt wordt)
Vanmorgen op controle geweest bij de gyn. Ik wil graag en spiraaltje maar wij hebben vorige week onveilige sex gehad dus wilde hij hem nog niet plaatsen. Nu mag ik volgende maand terug komen en wordt er een zwangerschapstest gedaan als die negatief is wordt het spiraaltje geplaatst. Moet maar even condooms gaan kopen want voor een derde is hier in huis geen plek.
Even serieus: Nicci draait zich nog niet om (behalve als ze op mijn borst ligt terwijl ik half zit, dan gooit ze zich opzij, maar ja dat telt niet) en lacht ook nog niet met geluid.
Gek he, dat als je zwanger wilt worden dan lijkt het bij de meesten lang te duren en als je het niet wilt ben je "bang" dat je na 1 keer onveilige sex zwanger bent!
Trouwens...weet iemand waar Niva is? Ik realiseerde me een tijdje terug dat ik haar niet had gelezen en nu vraagt ook Karlijn hoe het met haar gaat. Hè Karlijn, dat is wel héél vervelend, dat je nog niks van je werk hebt gehoord wbt bevalling! Terwijl ze wèl weten dat je bevallen bent... En dan zijn ze ook nog slordig geweest met je verlof! Kan me voorstellen dat je wel kan janken. Hoop trouwens dat je vanavond weer beter kan slapen. Lexi ik woon in een flat in een buitenwijk van Groningen, er rijden veel bussen langs richting centrum en er is ook een treinstation vlakbij. Er zijn daarnaast ook nog veel winkels op loopafstand. Winkelen is dus geen probleem; wat zeur ik nou? Door die stomme fybromyalgie loop ik slecht en kan ik ook niet goed tillen. Bovendien doet alles de hele dag pijn, dat vréét energie. 'Op wielen' word ik niet zo snel moe van de pijn en hou ik energie over voor nuttige dingen. Dus fiets ik veel (nam zelfs de fiets naar de supermarkt op de hoek) en heb ik na veel onderzoek een zeer lichtgewicht buggy uitgekozen. De bedoeling van de draagzak was om Tica zo makkelijk mogelijk mee te kunnen nemen naar onze beste vrienden of mijn ouders. De busverbinding naar hùn toe is jammer genoeg slecht. Bij mijn ouders en vrienden kan ze gewoon in een ledikant of box, dus ik hoef dan nauwelijks iets extra mee te sjouwen en hou zo energie over voor het bezoekje zelf. Als ik met de bus ga moet ik soms zelfs eerst een halfuurtje liggen vóór ik weer een beetje mezelf ben *zucht* Tenzij één van de tips echt wat is, wordt het toch maar de bus. Het is maar voor een half jaar, right? Bijvoorbeeld de tip van Sterrekind; een bakfiets is wel handig zeg! Maar ja, onze schuur is al heel vol met die kinderwagen en onze 'gewone' fietsen. Fietskarren en bakfietsen passen er niet meer bij. Begin me al neer te leggen bij het idee om dan maar veel met de bus te gaan de komende tijd, maar ik heb nog een paar tips gekregen die ik nu ga onderzoeken. Twinny: al die knuffels heb je verdiend! En ga straks maar weer lekker sporten! Fijn dat Zoë verder geen last heeft van de prikjes. Zoë ziet er echt leuk uit op de foto! Nee, echt, het is lief op een grappige manier. De Silver Surfer is ook één van die Marvel striphelden (net zoals Spiderman enzo). Grappig dat oudjes op het web ook zo heten, net alsof ze heel moedig zijn dat ze dat aandurven! Kirby, het helpt wel dat jij en nog een paar anderen zeggen dat de eerste 6 weken veel zwaarder waren dan daarna. Misschien nog even doorbijten dan: ik stel een nieuwe deadline. Ze moet nu tot en met de 6e week BV! *trekt vastberaden gezicht* En inderdaad, als je het eenmaal accepteert en er niet meer tegen vecht (wat ik dus nog doe), wordt het vast makkelijker. Fijn dat je niet hoeft te wachten met weer zwanger worden, precies wat je wou horen toch? Elma... wauw wat een cool overzicht! Nou, ik ben tot pagina 185 gekomen... Tica heeft honger. Tot vanavond!
Karlijn: Jeetje wat een kl**ezooi van dat ouderschapsverlof zeg! Ik moet vanavond maar eens uitzoeken hoe het bij mijn werk zit (ik dacht namelijk dat ik dat min. 1 maand van tevoren moest aangeven). Twinny: Heerlijk dat de controle bij de gyn goed was. WOW wat een schitterende pasfoto, echt een plaatje! Ohh de plicht roept, hoop vanavond verder te kunnen lezen en reageren.
Melanie Dat vroeg ik me nou laatst af, hoeveel wassen heb jij op een week met 4 kids en een man? Lexi Had het niet gelezen van dat ventje in Engeland, maarjezus als je al niet eens meer kan voetballen... Beebie Wat gaaf! Een Beetle! Kirby Jeetje, duurden de voedingen bij jou op het begin echt 1½ uur? Jee, daar kom ik echt niet aan, zelfs niet aan de 45 minuten die je nu kwijt bent...En jeetje, blijft die dementie echt zo lang aanhouden? En nog een jeetje (nummer 3), nu alweer zwanger proberen te geraken Lma Hee wat leuk zo'n top 3! Maar volgens mij was Wietske toch ook 2 weken overtijd? *edit zie dat Wietske al zelf gereageerd heeft* Misschien ook maar een top 3 erbij zetten van lengte bevalling ofzo, roep maar wat... Wietske Gefeliciteerd met je 1e dag zonder krampjes Reageren op berichten Ik reageer ook niet op alles (bv dingen en vragen over fv, daar heb ik (nog) geen verstand van), maar probeer het wel zoveel mogelijk. En ook hier glipt er wel eens iets doorheen... Eveline Jee wat een avontuur van dat Demelza haar hoofd ingebakerd had. Op zo'n moment lijkt me dat heel erg schrikken en achteraf wellachwekkend. Sorry (en daar weer sorry voor) ik heb geen ervaringen met inbakeren en bakerzakken. Karlijn Als ik je iets mag adviseren wat betreft je baan,dan zou ik kiezen voor de ziektewet ipv ontslag. Niet om daar misbruik van te maken, maar ontslag is zo definitief (en je bent je inkomsten kwijt, bij ziektewet niet) en als je in de ziektewet zit heb je nog alle tijd om er rustig over na te denken wat je precies wilt. En als je je alleen voelt, mijn PC staat heel vaak aan (evenals MSN ). En zei je nou TUINFOTO??? Hier ook de laatste voeding rond 23.30 Beebie Ohhh wat leuk gratis foto's! En leuk dat ze ook zo meewerkte! Laat je het resultaat ook hier even zien? En heel leuk idee om de meest achterlijke foto van onze kanjers hier te plaatsen!
Ikke Ruben is vanmiddag tijdens het inloopspreekuurtje gewogen en gemeten. Zitten jullie stevig (anders pleuren jullie van schrik van de stoel/bank af). Ruben woog vanmiddag 5170gram en is 57cm lang! Hij is dus nu in totaal 1450gram en 4,5 cm sinds geboorte aangekomen/gegroeid, wat gemiddeld 362 gram per week is. En toch blijf ik me zorgen maken of Ruben wel goed genoeg drinkt. Het lijkt me wel, maar toch hè? Ook zei ze dat een speentje en flesje gerust mocht, en tóch durf ik nog niet. Is gewoon een kwestie van een keer doen, ik moet me echt over die angst heen zetten. Want ik kan moeilijk Ruben tot aan (bij wijze van spreken) zijn 18e alleen maar aan mijn tiet laten lurken? Ik wil ook wel weer eens naar de kapper om mijn grijze haren weg te laten werken, ik wil ook wel eens dat Marc een flesje geeft zodat ik een nachtje door kan slapen. Het lukt me ooit wel...echt waar... Liefs, Tanya
Thx! Ik zie het wel zitten om thuis te rusten, maar tien weken ziekenhuis zoals nu geweest, dus echt niet maar als het moet, dan moet het hé...
Ana-Lucia draait zich ook nog niet om hoor, ze probeert wel maar halverwege valt ze dan terug. Ze begint wel te lachen met geluid en vertelt al veel. Haar hoofdje kan ze ook goed rechthouden. Gister gelezen dat het omdraaien pas echt moet kunnen met 6 maand, dus daar zijn we nog een eind van.
Ik hoop dat je het ook zo ervaart als ik, dat het dus na zes weken makkelijker wordt! En anders is er nog altijd de fles, kindjes worden er ook groot mee en als jij je dan beter voelt is het vast ook fijner voor Tica. Je moet alleen heel zeker weten dat je liever kv dan bv geeft dan want er is niet echt een weg terug.