Yep! Mijn Ma is van Aruba en mijn Pa van Korsou Ze kwamen in de seventies naar Groningen om te studeren en een paar jaartjes later ben ik daar geboren. Op één van je foto's staat haar papa denk ik? Lijkt wel heel veel op één van mijn ooms en Chedella lijkt wel wat op een nichtje van mij. Kan me voorstellen dat ze al mensen om haar pinkje kan winden met die ogen. Wat goed dat je met een collega kon overleggen. Zie je wel dat er voor mama's in jouw positie wel wat te regelen is! En dat er dat soort regelingen zijn laat zien dat je je echt niet aanstelt!
Kirby, als ik jou was zou ik toch nog even wachten. je lichaam heeft namelijk ff nodig om alles weer op te bouwen wat je de vorige zwangerschap gekost heeft. Met name je kalkvoorraad. Jouw lichaam geeft namelijk kalk aan de baby voor tanden en botten. Bij kinderen die te snel na het vorige kind geboren zijn zie je vaak dat ze slechte tanden en zwakke botten hebben.
irene..op onze website..zie profiel staan foto,s van de papa..wel mooi arubaans, anti..dat meisje van jullie boft maar..en op wie lijkt zij het meest?
Is ze jaloers op de nieuwe aanwinst? Lijkt me erg lastig meis, sterkte ermee en ik hoop dat jij en je grote meid snel weer vriendjes zijn.
Uiteindelijk heb ik eerst de was opgehangen, dan stofgezogen, dan een brief gepost en toen sliep Milyan eindelijk en kon ik strijken. Daarna heb ik de was opgevouwen. Voor het dweilen had ik geen tijd meer want toen moest ik eten koken, Myron naar turnen brengen (wat pas volgende week begint ) en Milyan van de creche halen. Ik dacht dat je eventueel met Lexi zou rijden.. maar de Mac buiten roosendaal is ook prima, hoor!
Mooi dat Ruben het zo goed doet! toevallig las ik vandaag dat babys in het eerste jaar 2 cm per maand groeien (gemiddeld, he!). Lijkt me geen gezicht om een kerel van 18 aan je tiet de hebbenhangen, Tanya. Doe maar niet! Enne, blijf vooral zo optimistisch denken, he! Het gaat je zeker lukken.. Je hebt nog alle tijd. Ruben is nog niet eens 5 weken!
Kom je toch gezellig bij mij om de hoek wonen Staat nog zo'n huis als het onze te koop.. kun je ook nog voor 'n 4e gaan
Sonya, kun je niet nog ouderschapsverlof nemen? of vakantie opnemen? Hoeveel uren moet je weer gaan werken? Goh, Chedella is idd nog maar 7 weken thuis... Heb er eerlijk gezegd niet zo bij stil gestaan, maar ze heeft natuurlijk best lang nog in het ziekenhuis gelegen.
Is een heel veel voorkomende reactie op de geboorte van de baby. Gelukkig heb ik het met mijn kinderen niet gehad, waarschijnlijk omdat het leeftijdsverschil al groter was. Maar daarnaast hebben Mario en ik de taken verdeeld. Ik zorg overdag voor ze en Mario neemt het naar bed gaan ritueel voor zich. Op die manier krijgen ze van ons allebei aandacht. Misschien een idee dat je man 's avonds Quinty neemt en jij je oudste naar bed brengt, verhaaltje leest enz?
Goed nieuws Kriby! Tis trouwens een fabeltje dat je niet zwanger kunt worden zolangje bv geeft. Zo zijn al heelw at kindjes geboren Veel plezier alvast met oefenen! Ik moet trouwens minimaal 18 maanden wachten ivm de keizersnede (en gehechte baarmoeder) anders heb ik meer kans dat het litteken open scheurt
Sterkte Wietske! Je grote meisje bedoelt het vast niet zo erg. Misschien is ze idd jaloers... Ik weet niet zo goed hoe je daar mee om kunt gaan, maar er even goed om huilen en stoom afblazen op het forum lucht natuurlijk altijd op. Dus gewoon doen! En daarna misschien toch eens proberen op een goed moment wat leuks speciaal met Eva-Loraina te gaan doen? Als dat goed gaat is dat voor jullie allebei een opkikker
Lexi, het is wat met die mannen,he? Ik ben hier gisteren ook ff boos naar de buurvrouw gelopen, stoom afblazen! Weet niet meer wie, maar iemand zei al.. met een man is het net alsof je er nog een kind bij hebt! Jammer dat je zo ver weg woont, want volgens mij zou ik met je heerlijk over die kerels kunnen klagen! Als we de volgende keer naar Zeeland gaan, plan ik een uitstapje naar Goes er gewoon in!
Zo, heb ff op Beebie-manier -gereageerd en 20 berichten achter elkaar geplaatst. Is ook geen doen. Wist steeds niet meer waar ik gebleven was. Volgende keer maar weer één lang berichtje!