Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ben helemaal bijgelezen. Als jullie het niet erg vinden reageer ik vanavond eventjes niet hoor. Junior heeft om half 10 de laatste voeding gehad en ik ga nu op bed. Ik ben zo moe en wil elke minuut slaap die ik kan pakken ook nemen.

Morgen ben ik er weer!

Groetjes Miep

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb Niva ff gekrabbel op Hyves... laat het wel weten zodra ik iets van haar hoor!

3. Niet meer actief

Beebie/kirby Ruben begint al pogingen te ondernemen om zich om te draaien. Vanavond lukte het hem op op zijn zij te rollen. En lachen met geluid doet hij sinds gisteren af en toe. De geluidjes dan hè, lachen doet hij volop!

Kirby Ohja, dat was ik vergeten (die dementie hè ;)) dat je moeilijk zwanger werd van Ana-Lucia, mijn excuses daarvoor! Ik hoop dat het bij de volgende wat vlotter gaat en dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap en niet meer zo lang plat hoeft!

Lexi Hier een hele dikke welgemeende knuffel voor jou!
    Over je schoonmoeder: zei ik vanmorgen al tegen je, ene oor in andere oor er weer uit, ondertussen tot 100 tellen. Ze is waarschijnlijk een soort van jaloers omdat het bij haar niet lukte en bij jou wel. Jij moet doen waar jijje het prettigst bij voelt,al geef je haar nog jaren (bij wijze van) borstvoeding. Jouw kind, jouw keuze!
    Marcel Ik had je aangeraden om met Marcel te praten vanavond en ik las net op MSN dat je dat gedaan hebt. Ikhoop zo voor je dat je je nu opgelucht voelt en dat het gaat helpen zodat je weer de vrolijke Lexi wordt! En dat Marcel ook wat vaderlijke taken op zich gaat nemen.
    's Middags slapen Ook al slaapt Elin maar 2 uurtjes, probeer dan zelf toch ook nog even in bed te kruipen, ook al is het maar voor 2 uur. Dat kan echt al schelen meid!
    Buitenwereld Niets van aantrekken (zei de gek die dat zelf ook doet). Jouw angst voor die meeting is ongegrond denk ik. Ik vind dat je het top doet en ik ben vast niet de enige hier! Ik zal je in ieder geval niet raar aankijken!
    Enne, zal ik alvast een sinaasappelkratje op de kop tikken voor Elin? Dan hoeft Ruben niet zo te bukken straks ;)

Vissie Ik weet wel dat zeeuws vlaanderen niet alleen kommer en kwel is, maar toch woon ik liever in Braboland (ik wilde je niet aanvallen hoor ;)). Ik vind dat zo'n verschil met Terneuzen. Daar zijn ze veel stugger, hier opener. De reden dat ik hiernaartoe verhuisd ben is omdat ikhier ben gaan studeren en ik wilde ook hier gaan werken omdat je in zeeuws vlaanderen niet zo heel veel hebt op mijn vakgebied (voordat ik afgekeurd was werkte ik op een pathologisch lab en daarvoor op de Erasmus Universiteit als wetenschappelijk analist op een lab).
    En inderdaad is Ruben 450graam aangekomen sinds het geboortegewicht. De 1e dag was hij 200 gram afgevallen en daarna is hij alleen maar aangekomen. Op dag 5 zat hij al 80 gram boven zijn geboortegewicht.

Sonya Ja in jouw geval is je zwangerschapsverlof veel en veel te kort. Je meisje is idd nog maar 7 weken thuis. De meeste moeders kunnen 12 weken van hun beeb genieten voordat ze gaan werken. Net als wat de anderen zeggen, gewoon in de ziektewet gaan meid! Ook een knuffel voor jou! En nee, ik vind niet dat je je aanstelt!

Wietske Vanwaar deze verandering bij Eva-Loraina? Zit ze nu in haar peuter-puberteit? Misschien voelde ze aan dat je even niet zo lekker in je vel zat vanwege die bv paar dagen geleden en maakt ze daar nu misbruik van? Ik zou het verder niet weten meid, Melanie misschien? Die heeft er ook een paar rondlopen en heeft het misschien al meegemaakt met Maura en Mylon en nu misschien wel met Meallán. *edit* zie net dat Melanie het niet heeft meegemaakt

Landa Oh wat een geweldige lelijke foto!!! Echt geweldig!

Melanie Als de meeting in Roosendaal zou zijn hoef ik niet met Lexi te rijden. Ik woon immers in Roosendaal en Lexi zou met de trein komen.
    En een vent van 18 aan mijn tiet, hmmm nee doe toch maar niet! Biertje Ruben, nee doe mij maar melk :( :) !

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Slaap lekker Miep!

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

wow wat is ruben een flinke kerel zeg!

Tuurlijk lukt het je (ooit) wel, we hebben alle vertrouwen in je.
    Ik maak me ook constant druk of Raven genoeg drinkt, voel me soms schuldig als ik haar de speen geef. Extra eten geven vind ik eng, want stel dat ze krampjes krijgt. Ivo geeft af en toe de fles met bv maar alleen als ik op de bank in slaap ben gevallen. Hij mag haar wel van mij verschonen :) . En dan maar zeuren dat hij te weinig mee helpt en ik alles moet doen. Wordt soms knettergek van mezelf. ;)

6. Niet meer actief

*schouderklopje voor mezelf*

Jaaaaaaaa, ik ben in ieder geval over 1 drempel heen! Vanavond heeft Ruben voor het eerst een speen gehad en hij liet hem niet meer los hihihi. En daarna heeft hij gewoon goed de borst gepakt. Ben toch stiekem best een beetje trots op mezelf. Van het weekend gaan we waarschijnlijk voor het eerst een flesje proberen...

Liefs, Tanya

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

8. Niet meer actief

Niva! Ik zie dat je online bent! Hoe is het en vanwaar je afwezigheid?

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dikke knuffel!
    Tis ook niet altijd even makkelijk

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Kanjer!

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

stelt je absoluut niet aan! Kan het me heel goed voorstellen. Moet er nu ook nog niet aan denken dat ik over 4 weken (veels te snel) weer aan het werk moet en mijn kleine meid moet achterlaten.
    kun je niet wat vakantiedagen opnemen? al is het voor een paar extra dagen vrij in de week? of ouderschapsverlof? misschien nog even ziek thuis zijn wegens herstellen van de bevalling en alles erom heen?

12. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Tanya, wat ben jij een reus van een baby aan het opkweken! Meer dan 5 kilo al! :confused: Maar idd, nu maar eens aan het flesje krijgen... Goed dat je ermee begonnen bent zonet en gezien hebt dat het best wil! En nu doorzetten!
    Hihihi, ik moet opeens denken aan een sketch uit "Little Britain" waarin inderdaad de aanstaande schoonzoon op het dineetje waarop hij kennismaakt met de ouders van de bruid nog als de toetje de borst krijgt...;) Dat ben je nu bezig te voorkomen!

Sonya, Surinaams dus! Nou, ook Cariben in mijn ogen! Leuk! Wat een leuke foto's op jullie site! Die ene waar papa in 'chemical suit' de babykamer gaat verven is trouwens grappig ;) Chedella's familie is wel wat donkerder dan de mijne, ik ben relatief donker uitgevallen vergeleken met de rest van mijn familie. Tica lijkt nu op het eerste gezicht op Erik omdat ze erg licht is en donkerbruin haar heeft, maar mijn broertje en zusje waren als babies ook zo. Nu ze groot zijn zien ze er meer Latino uit, want nu valt pas op dat ze geen westerse neus en mond enzo hebben. Ik denk dat het met Tica ook zo kan gaan en dan dus nog wel iets van mij zou kunnen krijgen, maar we zullen zien. Ik zeg altijd dat Tica gewoon lekker zichzelf is.

Miep, welterusten!

Elma, voor je lijstje: Tica woog 3975 gram. Ze namen de moeite niet haar te wegen :(

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Whoehoe! Goedzo Tantan!

Met het flesje gaat het ook helemaal goed komen!
    Zo kun jij teminste ook af en toe rust proberen te nemen.

14. Niet meer actief

Sorry, kan het niet laten, er volgen nu 3 leuke foto's

De 1e, bertha kan ook gebruikt worden als kussentje...slaapt prima mama!

15. Niet meer actief

Zo trof Marc ons aan vanavond toen hij thuis kwamvan Tygo uitlaten (ik heb nog steeds een 'beetje' een witte kleur qua gezicht door de vermoeidheid en het bloedverlies)

16. Niet meer actief

En hier het bewijs dat Ruben inderdaad een speen gehad heeft!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik hoop dat het goed gaat en je nog een paar weekjes bij je kleine meis kan blijven!

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik denk echt niet dat ik snel zwanger zal zijn, vorige keer was het met Clomid en Pregnyl omdat ik geen eisprong had en IUI omdat mannetje zijn zwemmertjes niet zo goed waren. Denk trouwens dat het best wel meevalt van die slechte tanden en zwakke botten mijn mama heeft zeven kinderen gehad in veertien jaar en ik ben de enige met slechte tanden (en er is zelfs geen kind voor mij)...

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat het gelukt is met het speentje! nu nog het flesje! Je hebt het goed gedaan Tan, je mag trots zijn op je kanjer!

Share This Page