Ola allen! Oke, ik heb de afgelopen twee uren gepoogd bij te lezen ..sjeeez wat kunnen jullie kleppen in een paar dagen zeg! Ik probeerde steeds wel bij te lezen, maar als ik dan eindelijk bij was was ik hier weer 'nodig" Wel heeel erg lief dat jullie naar me vroegen, dat voelt toch goed als mensen merken dat je er niet bent..Dat is soms nog belangrijker dan dat ze merken dat je er wél bent Anywayz, ik ben er nu dus wél Het gaat hier wel goed hoor, geen zorgen maken. Vir heeft vakantie en we zijn de afgelopen dagen erg druk geweest met het maken van de babysteps! eergister toch maar weer een poging gedaan om naar mijn ouders te gaan..en dit ging goed! (had een flesje gekolfd zodat papa die kon geven als ze wél echt overstuur zou raken. dan hoef ik niet met mn boobs bllot bij mn ouders, dat kan ik niet) Gister heb ik voor het eerst heel ver gewandelt met Devin in mijn eentje (iets van anderhalf uur) Ook dat ging goed, zélfs toen we door een straat liepen waar gevels werden vernieuwd en dus enorm veel herrie gemaakt werd. Mevrouw sliep lekker door. En vandaag hebben we geshopt en terrasje gezeten..en ook toen sliep ze lekker door en áls ze wakker was keek ze rustig rond. Het voelt zó goed dat deze dingetjes goed gingen..geeft me wel vertrouwen om het uit te bouwen! (joehoee ik ben buiten-proportioneel-trots) Verder hebben we veel verlate kraamvisite (mensen komen nu pas..) en als ik dan even niet zit te voeden, beschuitjes smeren, kolven of een geod gesprek met mn vent probeer te voeren..dan zit ik hier bij te lezen en ben ik uiteindelijk te 'kapot' om nog te reageren. Fysiek ben ik een ramp momenteel....Ik maak me wel zorgen daar om. Heb erg veel 'blessures"wat volgens mij niet goed kan zijn. Verder gaat het prima hoor..! (neeeee ik ben geen 'verloren juli mama'ik blijf echt wel, daravoro vind ik jullie veeeeeel te leuk!)
Wow, Tanya.. ervan uitgaande dat Ruben's hoofdje qua omvang net zo is als die van Milyan dan heeft heeft bv je Bertha's opgeleverd waar je U tegen zegt! zou er bijna jaloers op worden met mijn theezakjes hier Maar kan me voorstellen dat het lekker ligt.... Gezellig hoe jullie twee daar op de bank liggen! Ik vind het bij die kleintjes er toch altijd schattig uitzien zo'n speen (maar echt alleen bij de kleintjes, hoor. Bij grote kinderen vind ik het ronduit walgelijk)!
vervolg: Nog even heel kort wat reacties (en echt heeeel erg sorry dat ik niet méér reageer, ik heb echt zoveel gelezen waar ik op wilde reageren, maar het is te veel..) @Eef: fijn dat het nu beter gaat met Demelza en je hebt een erg mooie foto van haar in je album! @Landa: Over dat voedschema waar je het over had..Dat is zoo herkenbaar. het is dood en dood en doodvermoeiend om daar aan te voldoen. Het kolven schiet hier ook nog niet echt op..Maar gister hebben we alles (over de hele dag_ gegeven wat ik had opgespaard..Op een gegeven moment kwamen we met éen voeding uit op 210 cc Met een andere voeding had ze 'genoeg"aan 70 CC Daar kun je totáál niet van opaan dus. Soms drinkt ze 10 minuutjes en is het goed voor drie uren, soms drinkt ze anderhalf uur (ECHT WAAR) en wil ze na twee uren alweer en soms drinkt ze een half uur en wil ze na anderhalf uur alweer ..en dan na een uur weer..en dan ineens 5 uren niet.. Ik probeer het vol te houden, maar t breekt je op inderdaad.. Helaas is mn voorraadje op nu en kan ik weer twee weken kolven voordat er weer iets ligt aan voorraad (kolven lukt niet echt super) @ Tomenjerry: wat rot dat Eva even niks van je moet weten. Het is waarschijnlijk even een fase..soort van dreumes-puberteit...jij bent nu ook zo druk met Quinty natuurlijk, misschien vind ze dat even moeilijk om een plekje te geven. @Tan: ik vind Ruben echt prachtig op die foto's die je geplaatst hebt! wat een mooi ventje zeg! @ Prikjes: Zijn de mama's een beetje bekomen van de schrik nadat je kindje een prik heeft gehad? Het lijkt mij verschrikkelijk..kijk er nu al tegenop! @ stupid baby foto's gekke bekken trekken: ik plaats er ook een @ Kirby: wauw dat jullie het nu alweer aandurven..en willen!..succes hoor, ik gun het je natuurlijk heeel erg! @ CB: Wij hoeven pas 13 september naar het CB Ik vind dat zo idioot laat..dan zit er zo'n 5/ 6 weken tussen warain niemand ziet of het wel goed gaat met Devin behalve wij. Ik lees dingen over overtstrekken, te veel voeden, reflux etc etc Ik wil weten of devin die dingen niet heeft Dat is toch veel te lang? Trouwens..sinds de kraamhulp wegging heeft er niemand meer naar haar gekeken (die oude dame van het CB die hier kwam ook niet) Dus dat is eigenlijk NOG veel langer.. Ik moet nu stoppen, mijn armen willen niet meer.. Sorry sorry sorry ik zal echt beter mijn best doen om te reageren..maar nu vir vakantie heeft moet ik toch ook echt proberen die babysteps groter te maken In elk geval lief dat jullie aan me dachten! *smak*
Niva, je kunt ook altijd een extra afspraak maken bij het CB. Je hoeft niet te wachten tot 13 september. Fijn dat je er toch nog bent... Geniet lekker ervan dat Vir vrij is en we zien je wel weer hier..
weten jullie hoe ik een foto hier kan plaatsen ipv in mn album? Heb namelijk een hele leuke tip voor jullie maar daar moét een afbeelding bij!
Niva, als je de foto via deze link aanpast, krijg je een URL link en die plak je in je bericht: www.imageshack.us/
Yeaaah Thanks Melanie! Oke, de tip was dus; je kan je postbankpas tegenwoordig met een eigen gekozen afbeelding laten maken. Dit kan op www.postbank.nl De mijne ziet er dus vanaf heden zó uit! Ik vond het zooo leuk, omdat je je pas toch altijd bij je hebt en zo dus ook altijd een foto van je kindje bij je hebt.. (p.s. dit is leuk, foto's hier plaatsen ..ga ik vast vaker doen..eens effe kijken of ik nog wat tuinfoto's heb..grinz)
en dus bij deze even ernstig offtopic (maar ik ga er een leuke on-topic twist aan geven).. Wie kent deze plant en weet hoe die heet en oftie giftig is enzo? Hij staat bij ons in de tuin..En elk jaar hakken we hem tot aan de grond weg en hij komt elk jaar als een reus weer terug.... Om even de on-topic twist te geven: Ik ben namelijk bang dat ie misschien gevaarlijk is als Devin straks iets ouder is..met die besjes enzo..
Ben nog aan het bijlezen, en ga straks op iedereen reageren. Maar moet toch op Beebie reageren... Die dame die de foto heeft gemaakt... is dat van Bell foto's?
Oke, op pagina 189 gebleven, geen tijd om de laatste pagina's te lezen. Karlijn, ik wist het al van je werkgever, dat je niets had gehoord. Lekker klote dus. Getuigt van weinig waardering voor jou vind ik. Maar laat ze in hun sop gaar koken. Maak je er niet te druk om, je verandert het toch niet. En voor wat betreft het ouderschapsverlof, dat is dus echt shit geregeld. Maar... ontslag nemen... is dat echt een optie? Je bent niet voor niets al die tijd druk bezig geweest... Wil je dat echt, is het dan financieel haalbaar voor jullie? Zijn dingen die me niet aangaan, maar denk er goed over na hoor, laat het geen impulsief besluit worden. LMA, ook namens mij TNX voor de geweldige lijsten die je hebt gemaakt. Super gedaan. Twinny, ik vind het een geweldige foto! Ze kijkt er echt op van 'moet dit nou?' Meeting & mac, goed idee! Beebie, ik begrijp dat ik geen grote auto hoef te regelen? Hoe gaan we het doen qua tijd? Sonya, ik zou me dus ook gewoon ziek melden als ik jou was. Want mentaal lijkt me dit niet te behappen. Sterkte met je beslissing. Sterrekind: duim voor je dat je niet zwanger bent. Kirby: duim voor je dat je wel snel zwanger bent en dat het dan lekkerder verloopt dan dat het nu ging. Ehm, op wie wilde ik nog meer reageren? Geen idee... ben het kwijt. Sorry. Hier gaat het goed. Heb die neusspray gekregen en het afkolven gaat nu weer. Ik was net op tijd bij de dokter want er was idd. een dubbele borstontsteking aan het broeien. En nu met die spray kon ik ze echt helemaal leeg krijgen. Heb wel voor de zekerheid een afspraak gekregen voor vandaag zodat ik bij twijfel zo langs kon komen om het te laten zien zodat ik de juiste antibiotica kon krijgen. Maar die heb ik net afgezegd, het gaat hier weer goed. Ik ga zo 'Eef' dingen doen. Ik ga naar mijn paard (Treasure) en Demelza gaat lekker mee. We gaan haar op het land zetten en even in het zonnetje op stal zitten. Gewoon even Eef zijn na de zware tijd. Voor wat betreft werken: veel mensen hier willen niet snel aan de slag begrijp ik. Bij mij is het geen kwestie van willen maar van moeten. Eigen ondernemer... de pech van geen geld als je niet werkt. Ben dus druk bezig met klanten te vinden en dat gaat oke. Dus ik ga strakkies lekker centen verdienen. Heb er ook echt zin in. Verder vroeg Beebie of ik dan helemaal stop met belwerk. Zoals ik eerder vertelde deed ik ook webcam en sms'en. Met die 2 dingen stop ik in ieder geval. Belwerk hou ik erbij voor de zware financiele tijden en voor het extraatje. Iedere dag een half uur bellen met vaste klanten is voor mij toch 270 euro extra per maand. Dat is toch erg leuk meegenomen. Dat zorgt ervoor dat ik mijn 2 paarden kan houden en nog leuke dingen kan doen. Goed, ik ga Oxxio bellen en daarna mezelf in orde maken om naar de paarden te gaan. Daarna die knorrepot uit bed trekken die er maar 1,5 uur over heeft gedaan om in slaap te vallen.
8) Niva, fijn te horen dat het goed gaat. En als je off-line bent omdat je lekker bezig met je baby-steps hoor je mij niet klagen. Je vond het zo moeilijk om daarmee te beginnen, dus ik vind je harstikke flink! Ga zo door en we zien je wel weer een keer online (geen sorry!).
Je bent een lieverd hoor! Het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Gisteren heeft Marcel chinees gehaald, we hebben tv gekeken (ik moest eerst het programma afkijken voor we de tafel mochten afruimen), daarna heeft hij wurm een luier omgedaan en terwijl ik zat te voeden heeft hij in bed zijn mail gecheckt en beantwoord. Ik heb de kerkklok van 11 uur nog gehoord en daarna niets meer tot 5 uur, en toen stond Marcel alweer een luier te verschonen, de lieverd. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat er ook af en toe iemand voor mij moet zorgen, en ik denk wel dat hij dat begrepen heeft. Over het commentaar van buitenaf was hij heel duidelijk: zolang HIJ (lees wij dus) vindt dat het goed gaat met Wurm en ze goed groeit gaan we ons niets aantrekken van de rest van de wereld die zeurt over bv en over hoe we het doen. Verder: goed van je met die speen van Ruben! En zulke gave foto's! Jammer alleen dat je tuin er niet op staat En nee hoor, je hoeft geen kratje te regelen, ik denk dat Elin straks ook nog wel de hoogte in gaat, Marcel en ik zijn tenslotte geen van beide erg kort. Ik denk zelfs zomaar dat Elin straks in de brugklas langer is dan Ruben - voor een jaartje ofzo, tot hij ook gaat groeien! Enne... we gaan straks met ze kamperen he?