Zie je, Mac is een goed idee! Ik heb zo mijn momenten Is qua tijd een uur of 11-half 12 een idee? Of misschien liever wat later ivm de spits? Heerlijk dat je weer Eef gaat wezen! Je bent tenslotte nog steeds Eef, alleen nu meer een soort Eef+ nu je Demelza hebt. Hopelijk houdt zij ook van paarden! Ik heb ook nog geen zin om weer te gaan werken, maar gelukkig heb ik dan ook nog twee maanden de tijd. Maar ja heb een beetje nare bijsmaak bij mijn werk vanwege die domme dingen die die kerel toen zei toen ze mijn contract niet gingen verlengen. Ow en Eef ik zou wel eens wat dingen willen horen van je over het hebben van een eigen bedrijfje als we elkaar volgende week zien. Mag ik je daar eens over doorzagen over een mcchicken?
Ook hier een Ola! Niva Welkom back! Ik ben zo trots op je dat je lekker gewandeld hebt en dat je op een terrasje gezeten hebt! En wij hebben inloopspreekuren hier bij het CB, is een half uurtje per week en je kan er zo naar toe gaan, zonder afspraak. Om bijv vragen te stellen, om te wegen en te meten. Hebben ze dat bij jou niet? En over doe plant, ik zal de foto's eens doorsturen naar Marc, die weet dat soort dingen meestal wel. Als ikwat weet dan laat ik het jou wel weten, via PB ofzo. Melanie Rubens hoofdomtrek was vorige week 39 cm. Maar ik heb inderdaad enooooooooooorme grote bertha's! Nu lag ik op deze foto wel op mijn zij, maar ze blijven gewoon enorme joekels! En ik heb wel degelijk grijs haar , ik heb het alleen lokaal. Het zit bij mij aan de rechterkant aan de voorkant, echt zo'n grijze pluk. Mijn kapster denkt dat dat door de medicijnen gekomen is die ik geslikt heb. Eveline Oef, gelukkig was je er net op tijd bij met je bertha's! En geniet maar lekker van je Eef-dingen meid! Karlijn Hoe is het met jou vandaag lieverd? Voel je je al wat beter na gisteren? Lexi Yup, we gaan idd met ze kamperen (en fikkie stoken hahaha )! Fijn dat je hebt kunnen praten met Marcel! Ik merk aan je berichtjes (ook via SMS) dat je je wat beter voelt vandaag, klopt dat? Ikke (nou ja meer Marc eigenlijk). Marc belde net van zijn werk af om te vragen hoe alles ging. Hij vertelde ook dat een leuke collega had gevraagd of hij morgen mee ging naar Zolder (België) naar de Champ car races, waar Robert Doornbos in rijdt. Zijn collega had 2 vrijkaartjes gewonnen. Marc wilde in eerste instantie niet gaan want hij wilde mij niet de hele dag alleen laten. Op zich wel lief natuurlijk, maar ik wil juist dat hij wél gaat. Hij is zo gek op autoraces, zoals A1, Formule 1 en Champ car. Hij is ook een keer naar de F1 race in Hongarije geweest en naar Spa (België) en naar een of ander demonstratie-dingetje in Zandvoort. Dit is een mooie kans, en nog gratis ook. Van mij mag hij echt gaan, of ik nu 5 of 6 dagen overdag alleen thuis zit, maakt niet uit. Het gaat op zich redelijk goed, het alleen met Ruben zijn. En ik wil ook dat hij zich lekker ontspant, even zijn eigen ding doet. Komt zijn humeur (en dus de mijn ) ook weer ten goede. Hij zou er nog over nadenken wat hij nou zou doen (hij had eigenlijk al nee gezegd), ben heel benieuwd. Oké, ik ga nu boodschapjes doen. Lees later wel weer bij! Liefs, Tanya
Goedemorgen, Sonya: ik zou me gewoon nog ff ziekmelden. Kan heel goed begrijpen dat je totaal nog geen behoefte hebt om weer te gaan werken! Als het ware heb je nog maar 7 weken gehad en heb je dus zeker 'recht' op nog 3 tot 5 weken! Denk ook goed om jezelf hoor! Tanya: yes, de speen is goed gegaan. Succes straks met het proberen van de fles, gaat vast helemaal goed komen! En wat is Ruben trouwens een heerlijk kereltje, met z'n mooie bos haar. Niva: goed om weer van je te horen, zeker ook dat alles zo goed gaat en de babysteps straks uit kunnen groeien naar big-steps! Lexi: fijn dat het alweer een stuk beter met je gaat (de knuffels hebben geholpen ). Hier eigenlijk weer weinig nieuwe dingen. Gisteren 3x wezen wandelen met Brennan (en de hond), het was heerlijk weer. Vannacht heeft hij ook weer goed geslapen van 23.30 - 07.15. Nu ligt hij ook nog steeds te slapen... straks maar ff lekker in badje doen. Raar gevoel vandaag: het is vrijdag, maar manlief komt niet thuis . Dan maar andere bezigheden gaan bedenken voor dit weekend; shoppen ofzo!
Hallo! Sonya ik vind ook dat je nog niet moet gaan werken! Gewoon in de ziektewet gaan; bij prematuren vind ik dat ze andere regels zouden moeten hanteren. Je hebt nog de tijd nodig hoor! Chantal Alex is weg voor tafeltennis; training geven en vergaderingen en zelf trainen en competitie en scheidsrechteren... Dus allemaal hobby en voor de lol. Voetbal heeft hij inmiddels opgegeven gelukkig. Werken moet hij om de week ook 's avonds, ploegendienst. Maar heel september heeft hij nog vroege dienst kunnen regelen. Tanya wat een overwinning, die speen! En wat is Ruben weer mooi gegroeid. Goed hoor. Kan me je zorgen voorstellen maar dat is dus blijkbaar niet nodig. Dus jij bent morgen ook de hele dag alleen? Dan weet ik je te vinden! Niva wat goed, die babysteps! Zie je nou wel dat je een heel stoer wijf bent! En die blessures waar je het over hebt, ben je al eens naar de huisarts geweest? Want als jij je zelf al zorgen maakt is dat geen goed teken.. Die plant komt me bekend voor, maar ik weet geen naam op dit moment. Uitgraven is de enige optie als je er echt vanaf wil komen denk ik. Of doodspuiten met Round-Up. Elma ik hoop dat je deze vrijdag een beetje goed doorkomt.. Leuke dingen doen. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Even met Brennan de stad in, terrasje pakken? Of bij je ouders in de tuin? En wat is Brennan een heerlijke doorslaper! Irena waar in Groningen woon jij? Ik heb lang in Noord gewoond, in de Tuinbouwstraat en de Radijsstraat. En ook eventjes in de IJsselstraat. Hier gaat het wel weer. Heb gisteren geprobeerd te praten met Alex maar dat is niet echt gelukt. Ik ben zo bang verwijtend over te komen.. En hij heeft echt het idee dat hij veel bij me is, omdat hij nu ochtend diensten draait. Nou ja, gelukkig zijn mijn ouders dit weekend weer thuis en kan ik daar wel terecht. Gisteren heeft Sverre de voeding voor hongerige baby's gehad. Heel zielig, ik had het in het gewone flesje gedaan en er helemaal niet bij stil gestaan dat het dikker is dan gewone melk.. Hij zuigen, zuigen, zuigen. En toen begon hij heel klaaglijk te huilen. Want hij kreeg dus niets uit die fles! Gelukkig had ik nog een flesje met grotere speen. Hij heeft alles opgedronken, en van 23:00 tot 5:15 geslapen! Dus vrij goed. Gisteravond zijn wij nog even naar Groningen geweest en hebben heerlijk op een terrasje gezeten. Het was echt super lekker weer! Sverre heeft als een roos geslapen terwijl hij maar een kleine voeding had gehad. Hij huilt nu.. geen idee wat er is. Hij wilde vanochtend ook slecht eten dus waarschijnlijk honger. Maar hij moet echt nog even wachten. We gaan zo naar het CB want ik vertrouw zijn uitslag niet. Vanmiddag krijgen we heel veel kraambezoek, familie van Alex ( ) dus ik hoop dat ik later nog even langs kan komen. Doei! PS: de tuinfoto volgt nog...
Het is hier inderdaad ook weer schitterend weer, de hele week eigenlijk al. Vandaag dus maar weer lekker vaak wandelen en misschien vanavond maar ff bij mijn ouders op de koffie. Ik vermaak me wel dit weekend; als het maar mooi weer blijft, dan kun je tenminste nog wat ondernemen. Wat fijn dat Sverre zo goed geslapen heeft vannacht. Ik duim voor je dat dit zo blijft! Veel plezier vanmiddag met de visite!
Pffff net ruzie gehad met Alex: zijn familie komt opeens een uur vroeger dan ze hadden gezegd. Dus we kunnen niet naar het CB. En meneer zelf was 'even' de stad in om foto's af te drukken en zou voor 12 uur terug zijn. Precies om 12 uur stapt hij binnen. Verontwaardigd dat ik boos ben - want er moest nog gestofzuigd worden, Sverre moest eten etc. Op deze manier ben ik echt veel liever alleenstaande moeder zeg. Wat een gezeik, die mannen. Ik heb het op dit moment echt zoooooo met hem gehad.
thanx allemaal het heeft tot 23 uur gisteren geduurd. this al zo dat we Eva erbij betrekken ze mag voordat ze zelf naar bed gaat meehelpen Quinty naar bed te brengen ze geeft Quinty kusje dan wordt Quinty in bed gelegd Eva optillen door mama zwaaien naar Quinty dan Eva papa kus geven mama brengt Eva altijd zelf naar bed dit doe ik al vanaf de geboorte en nooit verandert probeer ook altijd dezelfde volgorde alles te doen Eva op bed gordijntjes dicht lampje aan muziekje aan kusje en dan speentje in en zwaaien. ze blijft nu dus ineens alleen maar gillen kan idd 2 dingen zijn, toch jaloers en peuterpubertijd maar poehhh wat zijn die momenten k*t be blij hier me gal te mogen spuien maar ga nu weer naar Quinty voeder tijd
Oh en ik sprak een collega: er is gisteren een mailtje rond gegaan dat ik 'per abuis' nog geen kaart had gehad. Dus die krijg ik blijkbaar dan volgende week ofzo. Fijn.
Kan me goed voorstellen dat dat moeilijke momenten zijn Wietske.. Hopelijk gaat het snel over. Blijf hier maar lekker klagen. Doe ik ook!
En nu ga ik toch weer SORRY zeggen... SORRY dat ik zo chagrijnig ben. Heeft dus niets met jullie te maken. Maar ik ben zo ontzettend pissig op dit moment. Eigenlijk al een paar weken volgens mij... Mijn hele nek zit ook vast, en heb eigenlijk ook al wekenlang hoofdpijn. Ik moet maar eens uit gaan zoeken wat er nou eigenlijk aan de hand is. En nu zit ik te huilen en moet ik snel zorgen dat ik weer een beetje een 'gewoon' gezicht heb voordat die K**familie van Alex op de stoep staat
Ben ik weer! Niva... welcome back! Fijn dat het goed met je gaat qua babysteps. Doe je verder nog wel ff rustig aan gezien je zegt dat het niet super gaat. Lexi, zaag maar door hoor. Dan zal ik je vertellen wat ik wel en niet weet. Ik vind de tijd wel erg vroeg... 11 uur/half 12. Voor mij is het echt wel 2 uur rijden. En als ik dan nog moet stoppen bij Chantal en daarna nog bij Melanie dan moet ik echt een uur of half 9 weg. Want ik ga er vanuit dat er vast wel een keer gegeten moet worden door 1 van de kleintjes. En dan moet ik dus echt alles hebben gedaan voor die tijd. Want ik wil mijn kotsdame wel eerst in bad hebben gedaan zodat ze niet zo zuur ruikt. Maar goed, wij kunnen ook wat later aanschuiven natuurlijk... Kar, ondanks alle troubles... toch veel 'plezier' met de familie. Enne... sterkte met je ruzie met Alex. Wilde de overige bladzijden nog doorlezen en op meer reageren, maar ik heb hier iemand die nu echt vreselijk boos is dat ik haar in bed heb gelegd. Dus ik vrees dat ik maar even moet gaan kijken of ik haar minder boos kan maken. En anders is er altijd nog marktplaats
Is best te begrijpen dat je wat chagrijnig bent! 't Is kl*te dat de familie van Alex eerder komt en hij je nu in de steek laat.
Niva, die plant is de karmozijnbes en je zou ze best verwijderen voor Devin. Ze is giftig tot zeer giftig. Dit is wat ik kon vinden: In Europese bronnen wordt de giftigheid van de plant vaak wat geminimaliseerd, en worden hooguit de pitten en de wortels als giftig beschreven. Amerikaanse bronnen daarentegen beschrijven de plant vaak als 'wellicht onveilig' voor wat de uiterst jonge scheuten betreft, tot 'zeer giftig' wat de rest van de plant aangaat.
Karlijn jee wat k*t voor je dat je schoonfamilie nu eerder komt zodat je niet naar het CB kan. Maar kan je Alex niet even met ze alleen laten zodat je toch nog naar Sverres uitslag kan laten kijken? En ach, watzielig dat hij klaaglijk begon te huilen, gelukkig kwam je er vrij snel achter dat het gaatje in de speen te klein was! Ik denk dat je echt even moet gaan praten met Alex. Schrijf anders eerst een brief met wat je kwijt wilt, dat helpt alles op een rijtje te zetten. Ik denk dat daar je hoofdpijn en nekpijn ook vandaan komt. Dat je onbewust alles opkropt, je frustraties tegenover Alex enzo. Eveline Wat vind je anders van 14 uur voor die meeting? Is dat wat? En is Demelza nog boos of heb je de advertentie al gezet (mail me effe de link, dan plaats ik wel een goed bod op haar ). Wietske Gewoon je gal blijven spugen hier, doen wij ook! Lma Ik ga naar Friesland verhuizen denk ik. Hier was het namelijk de hele week prutweer, het is vandaag pas de 1e dag dat het echt mooi weer is. Ik ga me opmaken om weer met Ruben te gaan lopen, dit keer om Tygo uit te laten. Heb eigenlijk helemaal geen zin, ben eigenlijk best wel moe.Maar ja, Tygo is een grote hond dus die heeft zijn beweging ook nodig, dus even snel laten plassen zit er niet in. Ook omdat we hem aangeleerd hebben dat hij hier in de wijk niets mag doen, dus moet ik wel een stukje verder lopen naar het park. Ach ja, Ruben in de draagzak en lopen maar.Als ik eenmaal onderweg ben valt het meestal wel mee en heb ik er weer zin in! Liefs, Tanya
Oké ik heb geen tuinfoto's in mijn album dus ik heb maar even 2 toffe foto's van mijn beetle in mijn album geplaatst. Met haar grote broer en die is van papa!