Uiteraard laat ik het resultaat hier zien! En ik zal Chris vragen dit weekend de camera leeg te trekken. (ik weet het, ik moet het zelf kunnen maar het is een nieuwe en ik heb me er nog niet in verdiept. Ik gebruik Nicci als excuus; ik heb het véél te druk daarvoor!)
Ohhhh echt vet gaaf! En een heel leuk kleurtje! Ik vind die auto's zo onwijs leuk. Marc en ik zitten wel eens te fantaseren wat we zouden doen als we de jackpot van de staatsloterij zouden winnen. We zouden onder andere een boerderij in Drenthe kopen en daar een labrador resort opzetten, een Volvo XC 90 voor Marc kopen en een paarse Beetle voor mij
Dat lijkt me alleen heel lastig en vervelend als je Ana-Lucia nog hebt rondkruipen. Maar toch, ik duim voor jullie! Jullie willen toch graag een groot gezin?
Sonya, succes met het gesprek op je werk. Ik hoop voor je dat er iets te regelen valt! Want het voor jou véél te kort geweest! Lexi, gaat het vandaag weer al een beetje beter? *edit* ik lees dat het al iets beter gaat en dat marcel ook al wat meer heeft gedaan! Blijf met hem praten hoor! Wietske, lijkt me hartverscheurend als ze zo eenkennig is naar haar papa. Ik hoop voor je dat het snel overgaat! Miep, lekker kunnen slapen? Tan, ik weet wel dat je het niet vervelend bedoelde hoor, van Zeeuws Vlaanderen. Maar ik dacht, toch even laten weten dat ik het wel erg fijn vind hier.. Wat een schattige foto's van Ruben! Goed gedaan hoor, met die speen! Niva, goed om wat van je te horen! En je bent er al lekke rop uit geweest! Zie je wel, het komt goed! Ik kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op jezelf! Hou vol! Eef, fijn dat de spray helpt om het kolven terug op gang te brengen! En heb je al veel nieuwe opdrachten voor fotoshoots? Elma, sterkte dit weekend. Ik hoop voor jou dat het snel voorbij is... Kar, balen zeg van je ruzie. Je moet toch echt met hem praten hoor. maar duidelijk wat je dwars zit! Anders wordt het alleen maar erger! Stertke enne...veel plezier met de visite.
Karlijn, gewoon stoom blijven afblazen hier meid. Die familie van Alex moet desnoods maar even zichzelf vermaken in het huis toch? Het CB is nu ff belangrijker. Ik had ze gezegd dat dáár het koffiezetapparaat staat en dáár de krant ligt, en dat je nu echt even wegmoet, want die afspraak stond al eerder. En ga goed praten met Alex, want volgens mij kan het heel goed dat die hoofd- en nekpijn van stress/frustratie is. Ik zit hier ook met een vastzittende schouder en pijnlijke rug en ben gisteren voor het eerst sinds Tica er is weer bij fysio geweest. Ze zei dat ik helemaal verkrampt zit, alsof ik de hele tijd klaar om op te springen ben. Vanwege alle stress en verplichtingen! Misschien is het ook zoiets bij jou? Dan zou ik een fysio bellen (kan zonder verwijzing van HA) en die eens laten kijken. En natuurlijk proberen de oorzaak van de spanningen weg te nemen --> met Alex praten en kijken of je niet eens een paar uurtjes wat voor jezelf kan gaan doen. Sterkte in ieder geval! Tanya, het is wel verstandig dat ook Marc zijn dingen kan blijven doen. Want idd ook voor de mannen is er veel veranderd en als ze zo nu en dan iets leuks hebben is het veel makkelijker te dragen. Net als bij ons eigenlijk, toch? En autoraces zijn cool! 8) Elma, ik hoop dat je iets leuks te doen vindt vandaag en het komende weekend. Wel raar idd als je man zolang weg is... Gelukkig heb je je kleine man nog Wietske, sterkte met je grote meisje. Het klinkt alsof je best weet wat Eva nodig heeft en dat je zoveel mogelijk de routine voor haar intact wil laten. Misschien soms ook nog iets speciaals met haar gaan doen? Ik zeg maar wat hoor... En blijf verder hier maar lekker mopperen ondertussen! Eef, veel plezier met je Eef-dingen vandaag! En wat tof dat je al zoveel klanten voor je fotoshoots hebt!
Jeetje Lex, ik zou het niet weten! Ik vind het wel heel sneu voor je. Vooral als je moe bent lijkt alles te veel! Ik vind dat je van Marcel echt wel mag verwachten dat hij ook iets doet, zeker op de momenten dat jij er doorheen zit! Ik zou willen dat ik de gouden tip heb! Ik kan je alleen even die virtuele knuffel geven!
hier gaat alles zijn gangetje... Jeroen had gisteren best veel last van krampjes. Pff vermoeiend hoor! En, gisteravond zijn we naar het korfbalveld gewandeld. Er waren 2 oefenwedstrijden en daar hebben we naar gekeken. Heerlijk om al die mensen weer eens te zien. Over een paar weken ga ik ook weer beginnen als het zaalseizoen van start gaat. Vriendje moest ook meedoen. En Jeroen zijn oom en tante (mijn broer) hebben nog wat rondjes rond het veld gewandeld met hem toen hij wat begon te sputteren. Al met al liepen we om 22.00 uur (in het donker) weer terug naar huis en mocht Jeroen weer drinken. Was een leuk uitje.
Gestrand op pagina 188! Eerst maar eens een om moord en brand schreewend meisje verlossen van haar wieg! Ik heb haar het nummer van de kindertelefoon al gegeven want volgens mij vind ze me op dit soort momenten maar een waardeloze moeder!
Meid, wat sneu! Lijkt me helemaal niet leuk! Maar vat het alsjeblieft niet op als een persoonlijke afwijzing! Wil niet betweterig doen, maar wees consequent! Juist nu! Anders gaat ze straks denken dat ze de baas is over jou. Natuurlijk vind ze je nog lief alleen krijgt ze waarschijnlijk makkelijk aandacht van papa omdat Quinty jou nog erg veel nodig heeft!
Oooh wat een gave foto! Ik blijf die foto van '2 weken oud' helemaal geweldig vinden! (ooh is ook je avater) ik vind haar daar zo bijzonder kijken! (nicci was weer even stil. Soms is even wachten echt geweldig)
Dat gevoel had ik dus ook! Kunnen we niet nog een lijst met meest gemiddelde kinderen maken . Nee hoor, niets gemiddels aan; gewoon heel speciaal!
Ben nog aan het bijlezen, dus met het risico dat Niva zelf al gereageerd heeft: Het gaat heel goed met haar. Haar mannetje heeft nu 3 weken vrij, dus ze zijn vooral heel druk met leuke dingen doen en heeft dus even minder tijd voor het forum. We hebben afgesproken dat ze vooral heeeeeel veel leuke dingen blijft doen en als er iets mis is laat ze mij dat weten en dan kan ik jullie eventueel ook op de hoogte brengen. Vooralsnog: Geen bericht = goed bericht!
Jeetje meissie, Je bent het kwijt, dat scheelt, maar daarmee is het nog niet opgelost. Ga eens even met je vent praten want dit hou jij niet lang meer vol en dan zit hij met een groter probleem. Wat betreft de schoonfamilie: deur dicht en dicht houden . Nee, zonder gekheid: Als jij zelf het gevoel hebt dat je er geen potje van maakt dan is dat zo en wij weten dat ook! Je bent een kanjer en laat je niet gek maken. Wees maar even pijnlijk duidelijk naar als die mensen die commentaar menen te moeten leveren. Hou je ons zo nu en dan een beetje op de hoogte? Sterkte meis! En daar komt ie dan, vanuit Apeldoorn: ****knuffel****
Ach jee.... wat vervelend. Kan me zo goed voorstellen dat je daar ECHT nog geen zin in hebt! En wel meer met mij denk ik. Kan je niets regelen?
Ben geen ervaringsdeskundige, maar dat zijn fases toch? Straks ben jij weer haar heldin, maar kan me voorstellen dat je er wel even verdrietig van bent. Heb hier helaas geen behang voor je liggen (wij hebben spagtelputz ofzoiet ). Nog 1 dan (heb over, want Mick ligt te pitten ); ****Knuffel****
Raven is vandaag bij de kinderarts geweest. Ze is goedgekeurd Ze is echt flink gegroeid. Ze weegt nu 4180 gram en is 55 cm lang! Ze is flink bezig met alles in te halen.
http://www.switsj.com/website.php ook een leuke kledingsite. Bij felicitas krijg je een kortingsbon van 5 euro van hun