Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    oh ja, en vanavond ga ik lekker bowlen met mijn zus en d'r vriendin... Mag Mario weer eens een avondje zich met de kids vermaken :)

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Lekker hoor, veel plezier! Geniet ervan!

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    bah, ik heb koppijn en slaap!
    Nu moeten we weer bij mijn schoonouders gaan eten, leuk hoor, maar ik heb geen zin. Ik wil eigenlijk gewoon op de bank, voetjes omhoog en verder helemaal niks. Nee nu moet ik nog een kwartier lopen (heb ik helemaal geen zin in.). morgen is mijn vriend ook weer een hele dag werken, bah! (tja dat heb je met dat mooie weer nu)

Kan het eten ook niet afzeggen, want ze zijn speciaal om mossels gereden en mijn schoonmoeder heeft vanmiddag mijn huis helemaal gepoetst. Braaf mens.

---geeeeuw---

klein dipje...

Ik neem maar even een paracetamolletje en ga even douchen. Alhoewel Jeroen wakker is en niet echt van plan is om te gaan slapen volgens mij... Dan maar even snel douchen...

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Whahahaha een quote van een gast bij Oprah: 'If a man wants sex he should fix something'. En dan had ze het dus over gootsteen, kastje of dat soort dingen.

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb mijn draagdoek ontvangen en meteen uitgeprobeerd! Hij is perfect!

Wel grote lap stof zeg

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik plaats en druk meteen op vorige! :D

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb de set van Dotje besteld bij Felicitas en zo'n fotoalbum met haar naam erop.

Vond die zo leuk, kon het niet laten ;)

Hoteldebotel vond ik ook wel leuk maar erg duur. Die nametags zijn blijkbaar goedkoper bij de schoenmaker dan de aanbieding die zij hebben

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

zo we gaan bbq&, lees vanavond hopelijk nog wel bij

smakelijk alvast iedereen

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Spuugt demelza helemaal niet meer? *ik las later dat je je spugertje in bad wilt doen voor de meeting, dus ik heb mijn antwoord vrees ik*

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Snap ik helemaal! Maar ik moet wel zeggen dat ik het ook erg netjes van Marc vind dat hij al nee had gezegd omdat hij jouw niet extra wil belasten! Zie, die kerels doen het ook nog wel eens goed! ;)

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik zou er moeite mee hebben als Chris zo vaak weg zou zijn 's avonds voor zijn plezier. Zo kom jij ook niet aan sporten of andere leuke ontspannende dingen toe! (just in case je dat zou willen hoor) En dat lijkt me voor jou ook belangrijk.

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb aan de Paterswoldseweg gewoond! Aan het end helemaal. De straten die jij noemt ken ik niet. Welke wijk is dat?

En heeft Sverre uitslag dan? Hoe ziet het eruit?

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Waarschijnlijk meen je dit niet, maar is het de boosheid. Wat je eerder schreef over inhouden als je boos bent en dan niet verwijtend wilt overkomen: ik zou daar geen rekening mee houden.Voor mannen (ja ik scheer ze even allemaal over één kam) is het dan vaak duidelijker. Genuanceerd iets willen brengen is een leuk idee, maar het komt vaak niet over bij mannen! (of ben ik nou te negatief over mannen?)

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tuinbouwstraat is vlak bij het noorderplantsoen - een hele populaire studentenstraat. En Radijsstraat is vlakbij station Noord. De IJsselstraat is vlak onder het Centraal Station, parallel aan de Parkweg. (En een zijstraat van de Paterswoldseweg)

De uitslag van Sverre.. tja, het zijn rode pukkeltjes, die zich nu naar zijn nekje en halsje uitbreiden. De oudere plekjes voelen ruw aan, op zijn wangetjes. Kan gewoon baby-acné zijn, of warmte-uitslag. Maar ik ben een beetje bang voor eczeem. Al lijkt hij geen jeuk te hebben. Als kind had ik zelf eczeem, vandaar.

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou dan krijg je in ieder geval nog wat! Waar dan dat 'abuis' ligt is wel gek! Is gewoon slordig toch!?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee ik meen het ook niet echt. Ik ben denk ik ook boos op mezelf. Heb het er net wel met hem over gehad en hij houdt ook wel rekening met me.

Pfff ik weet het ook niet. Hij is net vertrokken en komt denk ik rond 22:00 weer thuis. Sverre is gelukkig eventjes stil.

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik vind dit ook te vroeg hoor. Ik dacht juist meer aan een uurtje of 13u ongeveer.

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja.. die collega zei nog 'Het is dus in ieder geval niet opzettelijk'.
    Maar ik geloof dat ik het erger vind dat ze me gewoon vergeten zijn (!) dan dat ze me niet aardig zouden vinden. :(

Ach, ik ga komende week eventjes langs, Sverre showen.
    Komen ze niet naar mij, dan ga ik maar naar hun toe! :)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heel goed! Knap kereltje hoor!

Sverre drinkt vandaag erg slecht. Krijg er elke keer met moeite 80 cc in. Eén keertje heeft hij de hele fles van 120+4 opgedronken. :( Hopelijk wil hij vanavond dan weer lekker veel van zijn nachtvoeding. En ik heb hem ook wat water gegeven omdat ik het zo warm vind.

Deel Deze Pagina