Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Als ik 25 ben gaan we de molen voor adoptie in, dat is nog een klein jaar. Pleegkinder wil m'n man niet, hij zegt dat we er ons teveel aan gaan hechten en als ze dan ev weer naar huis moeten dat je dan alleen overblijft met een pak verdriet. Ergens heeft ie wel gelijk vind ik.

2. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren

Dit is 'em dan..
    Heel af en toe heeft Devin een beetje down-syndroom :)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Niva, wat fijn dat het weer beter gaat! En wat heeft Devin goed geslapen zeg! Ben gewoon jaloers... ;)
    En die foto, :) :) . Ik vind haar haartjes zooooo schattig! Zo mooi blond en pluizig..

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre slaapt nog steeds.. ik ga maar eens bij hem kijken. :(

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Niva; je klinkt alweer een stuk beter. En een goede nacht gehad! Heerlijk. Gelukkig is de ruzie opgelost en kunnen jullie weer een beetje lachen. Vandaag gaat vast beter.

Sonya: Fijn dat je langer thuis kan blijven, nu nog even regelen dat je ouderschapsverlof er niet aangaat.

Kar; Helemaal onze smaak, je tuin!

Foto's; Heel veel lelijke foto's gezien van mooie kindjes, haha!

Zwanger worden; ik moet zeggen dat ik mijn zwangerschap een hele leuke tijd vond en ik zou het zo weer doen, maar ik wil eerst even aankijken of ik wel een goede moeder ben voordat ik aan een tweede begin. Straks blijkt dat ik het helemaal niet (aan)kan en dan heb je er 2 die daar de dupe van worden. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
    Aan de meiden die ook al weer sex hebben: wat gebruiken jullie aan voorbehoedsmiddelen? Ik wil eigenlijk niet meer aan de pil (denk ik), de condooms heb ik ook wel gezien (moodkillers) en iets laten plaatsen vind ik een beetje eng (en ik weet ook niet of dat verstandig is, want dat is toch voor langere tijd en stel je voor dat we toch redelijk snel het weer willen gaan proberen). Moeilijk hoor. Wie weet raad?

Verder:
    Als ik jullie zo hoor over kindjes die veel huilen, dan weet ik niet of ik nou blij moet zijn dat Mick dat niet doet of dat ik me zorgen moet gaan maken omdat ie dan sprongetjes misloopt ofzo.... :( .
    Het is zo'n makkelijk jochie (maar dat gaat misschien nog wel veranderen). Natuurlijk heeft ie weleens behoefte aan aandacht en dan krijgt ie dat ook direct. Maar als hij een beetje begint te 'mekkeren', dan kan je de klok er op gelijk zetten dat er iets is: honger, boertje, vieze luier, moe, eenzaam (en dan heb je t wel gehad). Dus dan ga ik gelijk na wat het zou kunnen zijn en voordat ie echt begint te huilen is het alweer opgelost. Volgens mij moet ik mezelf heel gelukkig prijzen en er vooral van genieten, want voor je het weet slaat het om als een blad aan een boom ;) .
    Ik weet niet waaraan ik het verdiend heb, maar blijkbaar heb ik iets goed gedaan dat ik zo'n heerlijk ventje heb mogen ontvangen!

Oke, ik hou het hierbij. We moeten een BBQ gaan voorbereiden. Ik kan nu al uitkijken naar het wijntje wat erbij hoort!

Geniet van het weekend, weer, de kleine wondertjes en jullie mannen (als ze eens een keer thuis zijn en lief zijn :D )!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jody, ik gebruik de Nuvaring (Eef ook); die heb je 3 (of 4) weken in, dan een stopweek waarin je ongesteld wordt. Heel weinig hormonen en ze komen ook minder in je bloed geloof ik. Het bevalt mij heel goed. Tijdens seks kan hij uit; maximaal 3 uur mag hij buiten je lichaam zijn. Je kunt ook 'door-ringen' net als bij de pil en geen stopweek nemen. (wel dus een nieuwe ring in doen dan). Oh, en je hebt ook sneller weer een eisprong als je besluit te stoppen.
    Enige nadeel is dat hij nogal prijzig is...

7. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    @ Jody:

Quote: Als ik jullie zo hoor over kindjes die veel huilen, dan weet ik niet of ik nou blij moet zijn dat Mick dat niet doet of dat ik me zorgen moet gaan maken omdat ie dan sprongetjes misloopt ofzo.... .
    Het is zo'n makkelijk jochie (maar dat gaat misschien nog wel veranderen). Natuurlijk heeft ie weleens behoefte aan aandacht en dan krijgt ie dat ook direct. Maar als hij een beetje begint te 'mekkeren', dan kan je de klok er op gelijk zetten dat er iets is: honger, boertje, vieze luier, moe, eenzaam (en dan heb je t wel gehad). Dus dan ga ik gelijk na wat het zou kunnen zijn en voordat ie echt begint te huilen is het alweer opgelost. Volgens mij moet ik mezelf heel gelukkig prijzen en er vooral van genieten, want voor je het weet slaat het om als een blad aan een boom .
    Ik weet niet waaraan ik het verdiend heb, maar blijkbaar heb ik iets goed gedaan dat ik zo'n heerlijk ventje heb mogen ontvangen! "

Dat is hier precies zo met Devin! Gister was het dan dus eventjes anders, vandaar dat ik me zook zo'n zorgen maakte want normala gesproken is het heel duidelijk waarom ze huilt en wat ze wil..dat kan ze erg goed aangeven. Ik ben er erg trots op en dat moeten jullie ook maar gewoon zijn dat Mick dat zo goed doet..en niet af gaan vragen waaraan je dat verdient enzo..Blijkbaar verdien je dat ! :)

En ik vind het heel verstandig van je dat je eerst even wilt zien of je 'een goede moeder'bent of niet..maar ik denk dat je dat daardoor automatisch al bent :)

Ik mail/ bericht/pb je snel terug hoor..heb er nog niet echt de tijd voor kunnen vinden!

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemiddag allemaal!

Karlijn: Wat een knuffelbeertje is Sverre al.. Milyan heeft nog van die dunne sabelbeentjes en -armpjes...
    Mooie Tuin,hoor. Ik ben helaas niet zo tuinierder... 't is hier meer een speeltuin voor de kids. Begin in het voorjaar altijd vol goede moed aan plantjes en rond deze tijd is het allemaal verwaarloosd en vol onkruid.

Niva: Heb je nog After-bite kid in huis gehaald? Vervelend die rotmuggen!!

Mannen: Dat er toch altijd gejank, gehuil en ruzie voor nodig is om ze erop te wijzen dat de moeders er ff doorheen zitten!!

Sterrekind:Fijn om te weten dat ik bij jou ook terecht kan als ik het ff gehad heb. Hetzelfde geldt natuurlijk ook omgekeerd, hoor!

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    afterbite heb ik gisteravond gehaald :)

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    In elk geval hoef je dus voorlopig nog niet aan het werk en kun je nog ff van je meid genieten. Heb je geen CAO om het uit te zoeken hoe dat zit met ziekmelden e/o ouderschapfsverlof?

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, is de zon al doorgebroken nu bij jullie?

Hier volop zon en 23 Graden..

Ik zei het toch AMSTERDAM RULEZ! ;)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Bowlen gisteren was heerlijk, trouwens! Niet dat het supergoed ging... Heb wel eens betere scores gehad, maar wel lekker om ff 2 uur met andere dingen bezig te zijn!

Milyan moest om 9 uur de fles weer hebben, maar hij had dus doorgeslapen, dus toen we om half twaalf weer thuis waren, was Mario net bezig hem de fles te geven. Dus hij heeft ook een rustige avond gehad. Vervolgens heeft Milyan weer geslapen tot 5 uur en daarna nog tot half 9. Nu hij dus 150ml krijgt houdt hij het dus prima 4 uur vol en 's nachts zelfs 6!

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
  14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Geen slapende honden wakker maken he? ;)

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Leliijke baby-fotos? Viel me nog mee wat ik tot nu toe gezien heb.
    Check deze van Milyan! Hij ziet eruit als een Oer-Bayer.. mis alleen de Lederhose!

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Oke, nuvaring. Ik zal eens het eea erover opzoeken. Meer ideeën?

Niva; is goed hoor, doe maar rustig aan.

Melanie: Heerlijk even eruit geweest, lekker hoor!

Muggenbulten: Ik deed ook altijd azijn erop of afterbite, maar tegenwoordig heb ik een tubbetje Nestosyl op mijn nachtkastje. Prikt niet, stinkt niet (lekker ruiken is wat anders, maar het trekt snel weg), werkt meteen en je kunt het voor veel meer dingen gebruiken. Ik zweer erbij.

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En toch... Zat me laatst te bedenken dat ik ondanks dat mannen het zo gemakkelijk hebben als er een kind is, dat mannen zo weinig lichamelijke ongemakjes kennen en dat mannen vaak de betere kaarten krijgen gedeeld in het spel dat werk heet ik er toch geen zou willen zijn. Ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken om een kind in me te laten groeien, geboren te laten worden en nu veel meer van te weten en te begrijpen dan mijn vriend. Ik heb het er dan wel voor over (meestal dan toch) om al die ongemakjes te moeten ontberen als ik dat alles er voor terugkrijg.

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hier ook toppie weer hoor! Maar toch ben ik blij dat ik daar niet meer woon (woonde ooit 8+ jaar in Amstelveen op de rand van Amsterdam) en zit prima hier in Zeeland.

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hier ook veel zon en lekker warm!

Ik zou ook geen man willen zijn, maar mannen zouden niet eens vrouwen kunnen zijn al zouden ze het willen, als je begrijpt wat ik bedoel.

En daarom vind ik dat ze af en toe wel even mogen laten blijken dat we het goed doen en dat ze er af en toe voor ons zijn en een handje uitsteken.

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Helemaal gelijk heb je! Wat nou wij het zwakke geslacht? Dacht het even niet he?!

Share This Page