Wij gebruiken ze wel braaf. Ik wil eigenlijk ook niet meer aan de pil maar weet nog niet verder hoe. Maar misschien uiteindelijk toch wel weer maar dan pas als ik klaar ben met borstvoeding. Dus minstens 4 maanden na de bevalling als het lukt.
deze heb ik vandaag voor Raven gekocht, kon het niet laten voor mezelf nog een jurk gekocht en voor ivo een broek (en dat allemaal binnen een uur tijd )
Wat een leuk speelkleed Jekkia! Wij zijn vanochtend ook even te shoppen geweest, bij Intersport hadden ze enorme kortingen: 2 halen 1 betalen en dan waren alle artikelen ook nog eens de helft van de helft. Dus we hebben nu spullen t.w.v. 470 euro en hebben er 'maar' 118 euro voor betaald! Koopje toch?!
Trouwens, het waren daar allemaal koopjes! Het was Crazy saturday. We hadden maar anderhalf uur (gelukkig maar eigenlijk), maar anders hadden we vast nog veel meer gekocht! Verder voor mijn vriend nog 5 leuke t-shirts gekocht voor maar 1 euro per stuk! Echt geen geld voor zulke leuke shirts!
Voordeel van een man zijn: minder lichamelijke hoogte/dieptepunten wat betreft voortplanting en groei. Nadeel: idem! Dus zou ik geen man willen zijn. Je maakt dan nooit uit de eerste hand mee hoe sterk je lijf kan zijn. Hooguit als ze in hun eentje door het oerwoud moeten worstelen ofzo...
Dus jij bent ook wezen spenden Miep? Ik ook! Bijna 100 euro uitgegeven vandaag! En Erik vond het nog goed ook. Hij zag gisteren hoe moe ik aan het worden was en vandaag doet hìj daarom zoveel mogelijk. Ik hoefde Tica niet eens de hele dag aan te leggen, hij heeft twee voedingen met BV uit de voorraad gedaan. Sowieso ging zijn eerste middagje alleen met Tica heel goed, fijn voor zijn zelfvertrouwen. Alleen belde hormonale ik hem het eerste uur 3 keer (!) om te vragen of Tica nog sliep enzo... Moest zelfs even stiekem huilen in een hoekje van de Etos toen ik me realiseerde dat ik voor het eerst in 10 maanden in de stad was zònder mijn baby Maar goed, uiteindelijk ben ik blij dat ik gegaan ben. Weer een stapje vooruit! En Niva, zoals je had voorspeld heb ik idd ook flink wat babyspulletjes gekocht...
Ik zie nu net je nieuwste foto in je album. Wat heeft Tica een enooooorm bos haar zeg! En wat een prachtig mooi koppie!
Dankjewel Miep! En het valt nog steeds niet uit! Ik zet zo nog even een nieuwe in het album. *trots* En Jarno heeft mooie oogjes, lijkt beetje oosters wel... Misschien huilde Jarno zoveel vandaag omdat het warm was? Dat had Tica in de namiddag. Toen wou ze ook niet slapen... En ik sjouw haar ook niet zoveel meer rond. Funest voor mijn schouder!
Ja ik heb ook geld uitgegeven vandaag, mijn vriend en ik hebben beide wat nieuwe kleren gekocht (ikke een jas, koop verder nog niet teveel omdat ik hoop nog wat af te vallen) Das toch geweldig dat Eric wat dingetjes overgenomen heeft, goh dat hij ziet dat jij moe was! Wat een goeie vent heb je toch! Dat gevoel wat je had kan ik me goed voorstellen! Je hebt een hele band opgebouwd met je meisje. Je hebt haar 9 maanden bij je gedragen en dan is het moeilijk om haar voor de eerste keer een paar uurtjes achter te laten. Ook al weet je dat ze in goede handen is. Het bewijst toch wel dat je enorm van je meisje houdt! Mijn vriend heeft (in het begin) eens beneden geslapen met Jarno en wat voelde ik me alleen toen (boven) ik op bed lag. Ik mistte Jarno zo erg! (Mijn vriend heeft soms nachtdiensten dus ik slaap wel vaker alleen, dus hem mistte ik niet zo.) Maar het moest wel want ik was zo uitgeput. Ik voelde me zo, zo eh, zo schuldig (dat is niet helemaal het goede woord). Ik mistte mijn kleine hummeltje en het voelde alsof ik niet goed voor hem kon zorgen. Groetjes Miep
Thanx! Het lijkt inderdaad op die foto wel een beetje een Chineesje, haha. Maar als ie zijn ogen nu open doet heeft ie hele ronde kijkertjes hoor. Sooo cute! Heb hem net op bedje gelegd, hij slaapt nu. Ga zo even zijn hoofdje de andere kant opleggen (voor de 100e keer vandaag) i.v.m. zijn platte linkerzijkant.
Ik ben héél blij met Erik! De ruzies die hier op het forum beschreven worden hebben we ook wel gehad, maar dan jaaaren geleden al Ondertussen voelt hij gewoon goed aan wat ik nodig heb, en andersom ik hopelijk ook bij hem... Wat je zegt, je bent zolang samen één geweest dat je je gewoon een beetje alleen voelt in het begin. En het is idd meer en anders dan 'je schuldig voelen' als je je kindje (al is het maar kort) aan iemand anders geeft. Want ergens voelt het alsof alleen jij maar voor je baby kan en moet zorgen, dat jij degene bent die hem moet beschermen. En het kost even moeite om niet alleen te weten, maar ook te vóelen dat ook bij anderen je kind in goede handen is. Zo is het tenminste voor mij Maar goed, ik was erg blij om even 'vrij' te zijn, dus concentreerde ik me na een tijdje daar maar op!
Jarno's hoofdje opzij leggen terwijl hij slaapt? Lukt dat dan? Tica's hoofdje lijkt wel schuin gemonteerd! Alleen met flink wat kracht gaat-ie opzij. Het is zo erg dat ik haar als ze wakker wordt echt in de gaten aan het houden ben, of ze wel aan beide kanten even beweeglijk is. Ik geloof het wel gelukkig... Nou ja, niet zo gek dat mijn dwarsliggertje ook buiten de buik een nogal duidelijke voorkeurshouding heeft
Ja gaat bij Jarno ook moeilijk hoor, maar het moet gewoon, zijn hoofdje is al een beetje afgeplat en dat wil ik niet! BOEHOE! Straks moet ie een helmpje op.... Maar meestal is het 1 minuut en dan draait ie hem zelf weer de andere kant op. Zal ff wat foto's in mijn album plaatsen.
Hehehe, dankjewel. Ik word steeds trotser! Zeg, baby's krijgen toch niet zo snel een helmpje? Zal vast wel meevallen toch Miep? En Jarno heeft inderdaad hele mooie ogen als ze open zijn! Donkerblauw geloof ik? En een mooi zongebruind kleurtje! Grrr, ik probeer mijn bijdrage aan de 'lelijke foto's van onze mooie baby's' competitie te plaatsen. Echt op de site, niet in mijn album. Ik probeer het nu via plaatjesupload.nl maar kennelijk is het nog te groot ofzo. Hoe doen jullie dat?