Zo gelukt, want oompje Bas was to the rescue! OK, hier mijn bijdrage aan de 'lelijke foto's van onze mooie baby's' competitie Ze was boos want ze kreeg maar geen eten! (Dat moet ze altijd binnen het kwartier hebben... )
hihihi, grappige 'lelijke' foto Irena! ja Jarno is ontzettend bruin he! Dat zeggen heel veel mensen. Ik zet hem niet in de zon hoor, wel eens met de kinderwagen in de schaduw, misschien dat ie daardoor bruin is geworden? Of van het wandelen met mama, dan zit ie wel eens met zijn gezichtje even in het zonnetje. Nu is het wel zo dat papa en mama ook geen witte huid hebben hoor. Ik ga op bed. Groetjes en tot morgen allemaal!
Hey Niva! Hoe gaat het? Met Devin, Vir maar ook met je blessures. Ik las in één van je posts dat je toch wel veel last van het een en ander had. Zou het (hoop het niet) met je FM te maken kunnen hebben? Heb je nog veel pijn? Ik merk nu zelf dat ik wel veel slapper geworden ben en de huisarts zei dat mijn FM nu wel meer naar voren gekomen is. Ik ben dus ook alweer bij fysio geweest, het gaat wel even duren voor het weer op het oude niveau is bij mij
Miep: Hoe is het nu gegaan de rest van de dag? Sterkte hoor, ik weet hoe vermoeiend het kan zijn als je kindje zoveel huilt en je weet niet er is..We gaan inderdaad maar uit van een sprongetje..Devin was een engeltje vandaag..(check deze foto! Zo was ze dus vandaag!) Melanie: dat je dat volhield met twee uren bowlen! Trek je dat fysiek alweer dan ,bowlen is toch best zwaar? (maar wel errug leuk) Irena: die foto van Tica "is dat papa" <- waauw wat een prachtige ogen en mooie wenkbrauwtjes..ze is erg mooi! Anticonceptie: Wij gebruiken gewoon condooms..Geen gedoe met de pil en ik wil al helemaal niks in me laten planten..dus condooms it iz
Haaai Met Devin ging het vandaag voorbeeldig! Ik mistte haar op gegeven moment zelfs bijna omdat ze steeds zo heerlijk lag te slapen tussen de voedingen door. Vanavond even 'gespeeld'en ze lacht toch ook al af en toe..en nu slaapt ze weer...Ze heeft geen kik gegeven vandaag..Wat een tegenstelling tot gister zeg! Met vir en mij gaat het ook goed, we hebben vandaag lekker gewandeld (heeeel langzaam) en erg veel en goed gepraat..Devin lag lekker te slapen en ik voelde me weer eventjes heel dicht bij elkaar.. Ja fysiek gaat het niet zo goed hier. Ik heb erg veel last van mijn enkels ( in éen van de twee heb ik tijdens de bevalling mogelijk een spiertje gescheurd) van mn knie, mn schouder en mn nek, mijn rechterarm en mn pols. Dan mijn onderrug waar ik echt doorheen 'knak' en ik kan amper zitten of bewegen met die rug. Ook doet mijn buik/maag/baarmoeder gebied ontzettend pijn..Soms van die pijnscheuten, en soms druk-pijn.. Ik vertrouw het niet allemaal. Die pijn in mijn gewrichten enzo komt vast door de fybro. In mijn rug is denk ik mijn S.I. gewricht maar mijn buik vind ik toch eng...het doet echt zeer. Ik heb al afspraken bij zowel de fysio als de huisarts en moet nog effe bellen voor de nacontrole bij de vlos. Het zal wel loslopen maar toch.. Hoe lang duurde het bij jullie dan dat je geen pijn meer in je buik had? Is in elk geval wel erg rot, want ik was juist zo blij dat we ons zo goed overal dooheen geslagen hadden en roep dus heel trots tegen wie het maar wil horen hoe goed we het maken..Damnit! Nu moet ik straks erkennen dat t toch minder gaat.. Erg veel gezeur trouwens weer dit..sorry allemaal..Ik had dit ook in een pb kunnen sturen naar irena..
Hi Niva! Ik moest zonet heel plotseling off-line. Kreeg enorme pijnscheuten in mijn arm èn mijn KS-litteken deed raar... Even pauze! Fijn dat jij en Vir lang en goed konden praten. Ik en Erik gaan ook vaak wandelen nu als we willen praten, werkt altijd! Wel heel vervelend van je pijnklachten... Stomme fybro! En wat dat met je buik is? Ik denk niet dat mijn buikpijnen vergelijkbaar zijn, vanwege de KS enzo. Hé, anders PB-en we nog... Maar nu moet ik alweer weg, want Tica slaapt nog en daar moet ik maar ff van profiteren en zelf ook wat slapen
Heb ze hier ook nog steeds, vooral als ik wat gedaan heb of wat gewandeld heb. Ik ga naar bed, ik heb nogal veel gedaan vandaag (zie eerdere posts van vandaag)ben moeen sjacherijnig/dipje en ik heb niet zo'n zin om te reageren op de berichtjes nu. Slaap lekker allemaal.
Ach weetje, Miep.. Inmiddels geniet ik ervan. Vroeger dacht ik ook ík moet dit, ik moet dat'... maar de tijd vliegt zo snel voorbij en met 2, als ze in de peuterpubertijd zitten, dan willen ze niet zo vaak meer op schoot en knuffelen. Dus geloof moederoverste maar.... geniet er nu van!
Had ik eigenlijk al gezegd, dat ik helemaal niet zo blij ben met 'moederoverste"? Toen ik zwanger was van Meallán was moederoverste namelijk de oudste van ons clubbie..zij was namelijk 42.. en ik ben toch nog maar 33 (en 9 maanden)... Maar goed, zo bedoelen jullie het natuurlijk niet. Dus beschouw ik het toch maar als eretitel, toch?
en bij ons.. aparte slaapkamers Maar morgen gaat Mario weer terug naar ons bed. Nu Milyan tot minimaal 5 uur slaapt kan hij best weer naar zijn eigen bed.... Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het wel prima vond zo.. Hadiktenminste geen last van zijn gesnurk! Maar ja, het is natuurlijk wel een lovekiller!
Ik heb (al zeg ik het zelf) kennelijk een goede conditie... Volgens mij omdat ik tot 3 weken voor de bevalling nog gewerkt en gevolleybalt heb. Kan me herinneren dat ik bij Meallán wat langzamer weer op gang kwam!
Ben ik weer te laat online! Iedereen al naar bed? Was nog ff bij een house-warming-party bij de dochter van mijn vriendin. Ze is 20 en zwanger van haar eerste. In April uitgereknd, dus mijn vriendin wordt nu op haar 46e oma! Als ik 46 ben is Maura 22, dus wie weet...*glunder*