Kijk dit klinkt logisch. Enige wat ik dan wel even moet doen is het overleggen met het CB lijkt me. Op zich kan ik het ook wel zelf beslissen, maar even overleg is altijd prettig.
Zeker weten een eretitel! Enne: ik ben ook 33 en 9 maanden hoor, dus van wanneer ben jij? Ik van 27 november.
Wij hebben er helemaal geen last van bij Nicci! En ze slaap niet onder een klamboe. We hebben wel een hor voor alle ramen op de bovenverdiepingen. *klopt af*
Ah nu ben ik dus alleen, jullie zijn zeker nog niet wakker. Of onder de douche. Of voeden. Of alles tegelijk. Dan ga ik maar even verder de was opvouwen op zolder, wurm slaapt toch. Vanmiddag hebben we het feest van 'tante' (ja die heet echt gewoon tante, zo noemt ze zichzelf ook aan de telefoon, ze heeft wel een voornaam maar die gebruikt niemand). Ze wordt 80 en heeft de hele familie (van Marcel dus) uitgenodigd in een restaurant dat ze heeft afgehuurd. Wij gaan ook maar eigenlijk zie ik er best wel tegenop, de vorige keer dat de familie bijeen was kreeg ik de kriebels van het commentaar en de dingen die ze deden die ik niet wilde (zoals mijn schoonmoeder die zomaar naar boven ging om wurm stil te krijgen en jullie herinneren je vast de handen wel die tijdens de party van brie naar baby gingen). Krijgen nu vast weer hetzelfde theater en ik voel me erg ongemakkelijk als ik het er niet mee eens ben en er wat van wil zeggen of denk dat te moeten. Maar goed, als het niks wordt of als wurm lastig is dan ga ik gewoon naar huis. Marcel zei dat hij dan wel wilde lopen als ik eerder naar huis zou willen.
Hier volgens mij bij wurm ook nog geen last van die snertbeesten, alleen ik ben gestoken. Precies op dat uitstekende botje van je pols! Laten we maar hopen dat wurm op haar vader lijkt dan en dat de muggen haar niet lekker vinden.
Goedemorgen! Miep hoe is het nu? Beetje goeie nacht gehad? Ik hoop dat Jarno vannacht wel wilde slapen en jij dus ook. Tanya ben jij ook weer een beetje uit je dipje? Irena ik vind Tica ook zo'n mooi meisje! Schattig koppie, en wat een prachtige grote ogen! Goed van je dat je toch nog hebt kunnen genieten in 'Stad'! Oh, dat mis ik zo, op zaterdagmiddag de stad in fietsen en even over de markt.. (Ik mis Groningen sowieso heel erg) Niva fijn dat jij zo'n goede dag hebt gehad met Vir en Devin! En wat een engeltje zeg.. En ik blijf het zeggen, ik vind haar echt op Sverre lijken! Heeft de after-bite nog geholpen? Jekkia leuk speelkleed! Ben benieuwd hoe Raven het vindt. Kirby oh wat schattig dat ze al begint te lachen als ze je boob ziet! Lexi sterkte (en toch ook wel plezier) vanmiddag. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar inderdaad, gewoon weggaan als je het niet meer trekt! Dat is het voordeel van een baby, er is altijd wel een smoesje te verzinnen (moe, honger, te warm etc.)! Hier een hele goede avond en nacht gehad! Alex kwam pas laat thuis maar Sverre en ik hebben ons wel vermaakt. Hij heeft me zowaar eens een keertje laten eten (zonder te huilen, wat hij normaal altijd doet). Om 23:15 lag hij erin, en hij kwam pas om 5:45 weer! En daarna pas weer om 9:00 uur. Ik heb even heerlijk bij kunnen slapen dus. En Alex ook, die is pas net uit bed gekomen.. Vanavond komen mijn ouders hier eten, ze komen vandaag uit Frankrijk terug. Eigenlijk komen ze vooral voor Sverre langs.. Ze hebben hem nu de helft van zijn leven al niet gezien!
Ik ben bevallen op mijn 24e van de 1e en mijn moeder is van mij bevallen toen ze 23 was. Zij is nu dus ook op haar 47e oma. Ze vindt het geweldig om zo jong oma te zijn en het lijkt mij later.... heel veel later , ook wel erg leuk.
Wat fijn voor je; eindelijk weer een goede avond/nacht. Nu hopen dat dit door gaat zetten! Fijne avond met je ouders...
Niva: Wat een schattige foto van Devin! Leuke kleertjes heeft ze aan! Gisteravond ging het wel goed hier, Jarno zat in zijn wipstoeltje te slapen, heb hem om half 9 nog boob gegeven en toen is hij 'echt' gaan slapen, op zijn bedje. Hij was pas vannacht om 2:45 uur weer wakker. Daarna om 6:45 weer en toen om 9:30 weer. Dus voor ons wel een goede nacht. Heb om half 11 gisteravond nog geprobeerd om hem wakker te maken en nog wat te laten drinken (om de nacht iets op te schuiven) maar meer dan een paar slokjes heeft ie niet gehad, hij sliep zo vast. Jeetje, als ik dat zo lees ben je lichamelijk echt een 'wrak'. Bah, lijkt me vreselijk als je lichaam je zo in de steek laat. Goed dat je al afspraken hebt gemaakt. En die buikpijn die herken ik niet. Ik heb geen last van mijn buik (tenzij ik te zware dingen sjouw zoals een boodschappenkrat ofzo, moet ik dus ook niet doen). En NEEEE! Je zeurt niet! (hoevaak moeten we het nog zeggen dat het niet erg is als iemand zijn verhaal hier doet, DAAR ZIJN WE TOCH VOOR!) Tanya: Gaat het vandaag weer wat beter met je? Hopelijk heb je goed geslapen vannacht! Melanie: Je hebt gelijk, ik moet van hem genieten nu hij nog klein is. Maar na zo'n hangerige en zeurderige dag wil dat genieten gewoon even niet. Voor mijn gevoel was ik al de hele dag met hem bezig. Gisteravond heeft ie even geslapen in zijn wipstoeltje en toen hij weer wakker werd was ie weer lief! Toen was ik alle 'ellende' van ervoor al weer vergeten en kon ik wel van hem genieten. Moederoverste is inderdaad een eretitel voor jou! (betekent vooral niks negatiefs!) Lexi: Tsja, weet niet of ik je nu sterkte of veel plezier moet wensen voor dat feest.... Ik denk allebei maar. Het is ook nog je schoonfamilie, dan zou ik het persoonlijk nog moeilijker vinden om er iets van te zeggen als het je niet aanstaat dat ze zich met jullie wurm bemoeien. Misschien van te voren met Marcel afspreken dat hij het ook goed in de gaten houdt en er wat van zegt (tis tenslotte zijn familie). En gelijk heb je, dat wanneer het niet meer gaat, je gewoon naar huis gaat. Er is inderdaad altijd wel een smoesje te verzinnen zoals Kar ook al zegt. Kar: Dat geeft je vast een goed gevoel dat het gisteren zo goed ging met jou en Sverre? Mooi dat je een goede nacht gedraaid hebt! Groetjes Miep
Hi Lexi! Hmmm, succes met dat feest vanmiddag. Wij hebben over 2 weken ook zoiets hier. Maar ik ga voorzorgsmaatregelen nemen om te voorkomen dat jan en alleman aan Tica gaat zitten met z'n vieze vingers. Ze gaat zodra we daar zijn in mijn draagdoek! Dan kunnen ze er lekker niet bij! En als ze commentaar hebben op die draagdoek zeg ik gewoon dat Tica zo beter tegen de drukte om zich heen kan O En dan lieg ik niet eens want dat is óók waar.
Karlijn, wat fijn dat jij en Sverre zo lekker geslapen hebben! Leuk dat je ouders je ventje komen bewonderen, en een etentje is natuurlijk ook gezellig En ik ben toch wel blij dat ik gister in Stad ben geweest ja. De rest van die dag had ik ook 'vrij' omdat Erik voeden en sussen zoveel mogelijk voor zijn rekening nam, en vannacht heb ik op het logeerbed ongestoord van 12 tot 6:30 geslapen! Zo kan ik er wel weer even tegenaan! Tanya, gaat het weer een beetje vandaag? Melanie, ik vind moederoverste een mooie titel en vind het zeker niet negatief. Een teken van respect en bewondering eerder! Zo,ik ga even met Tica spelen...
Dit is het eerste kledingstuk wat ik voor Raven had gekocht toen ik nog zwanger was van haar. Nu kan ze het eindelijk aan ben vandaag weer de hele dag alleen thuis. ivo is vanochtend om 6 uur vertrokken naar Rotterdam (moet Mysteryland afbreken) eni s pas vanavond laat weer thuis. gelukkig gedraagt Raven zich vandaag als een engeltje. Wordt wakker, speelt een beetje in de box, eet wat en gaat na even spelen weer braaf slapen.
Jekkia: CUTE! En inderdaad, wat een schattige elf-oortjes heeft Raven! Vandaag heeft Sverre een outfit maat 62 aan! Gaat echt snel.. Niva: ik heb ook geen buikpijn meer. Eigenlijk al niet meer sinds 2 dagen na de bevalling ofzo. Ik hoop voor je dat ze vinden wat er is.. Sterkte in ieder geval!