Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je nieuwe avater is ook heel gaaf! Ik kijk vaak in jouw album of je al nieuwe foto's hebt! Ik ben benieuwd of de gelijkenis tussen onze meisje blijft.

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoe gaat het met het spugen?

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had al eens eerder gevraagd hoe het je beviel aangezien jij toch één van de moeders was die juist van oppakken en bij je houden was!? Druist dit nou ook tegen je gevoel in?

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ben ik trouwens een ontaarde moeder als ik niet zoveel speel met mijn kind? Ik heb het idee dat dat nog helemaal niet aan haar besteed is dus meestal gooi ik haar na een beetje knuffelen en lachen weer gewoon terug in haar bedje. Ook de box en het wipstoeltje vindt ze nog niet veel aan, dus dan is slapen of op mijn arm zitten de enige optie lijkt me. En ik wil ook nog wel eens mijn eigen ding doen dus dan maar in bed. Voel me daar alleen wel soms schuldig over, zelfs ook al schijnt ze 's morgens liever te slapen en tegen het einde van de middag en de avond pas wakker te (willen) zijn.

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mobieltjes zouden zelf-opladend moeten zijn...
    Maar ben blij dat het dan in elk geval met jou en je meid en je vent goed gaat. Wat is er verder nog belangrijk dan dat er mis kan gaan? De rest is toch maar triviaal? Hahah blonde Lexi zal het wel weer niet snappen ;)

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno gaat meestal 3 keer per week in bad of in de tummy tub of onder de douche. Ik was zijn haartjes 1 of 2 keer per week. Zeepvrije wasgel gebruik ik wel elke keer. Als hij in de douche gaat alleen zijn kont omdat ie anders zo glibberig is als ik hem aan papa wil geven.
    Als ik olie in het badje gebruik dan smeer ik hem na de tijd niet in met bodylotion. En als ik geen olie gebruik, dan smeer ik hem wel in.

HIJ SLAAPT NU! (Al 5 minuten.... ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt, ik gok op maximaal een half uurtje)

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lexi, je bent geen ontaarde moeder hoor. Als Elin het nodig heeft om veel te slapen en als ze nog niet toe is aan de box of het wipstoeltje, dan houdt het op toch. Als ze even bij jullie op schoot zit kun je dat toch ook 'spelen' noemen.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hmmm, en alweer wakker. Heeft ie 10 min. geslapen..... ik snap het echt niet hoor

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Eveline: Ben blij dat het met jullie 3 goed gaat. Hoe bedoel je dat het zwaar klote gaat? (Als je er niks over kwijt wil, geeft niet hoor.)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Raar maar waar, ik heb juist de indruk dat Ana-Lucia haar huidje droger wordt als ik een keer een dag oversla.

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Waarom moet je afbouwen en flesjes geven? (denk dat ik ergens over heb gelezen sorry)

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Yup, Ana-Lucia kijkt ook graag tv :)

13. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Badje: nova gaat om de dag in badje of onder de douche. De rest van de dagen was ik haar met een washandje.

scheel: hier ook soms een schele! maar vooral als ze moe is.

wakker: zo om de paar dagen is madam ook de hele dag wakker. probeer haar dan toch in de wieg te leggen als ik zie dat ze moe is. De ene keer gaat ze wel slapen, de andere keer niet. Echt vermoeiend als ze de hele dag niet slaapt vind ik. Zowel voor haar als voor mij.

Kar: nova was eerst ook erg gespannen en erg onrustig, veel bewegen met armen en benen. Dit gaat beter sinds ze in een inbakerslaapzak ligt. Dan kan ze zichzelf niet wakker trappelen, slaapt meer en is beter uitgerust

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Even vlug want Sverre huilt weer.. :(

Net bij de VK geweest: alles prima. Ze heeft me niet meer onderzocht, alleen bloeddruk gemeten. Die is prima. Ze vond Sverre er mooi 'vol' uit zien. :)

Was wel leuk dat ik de VK had die ik nog niet weer had gezien na mijn bevalling. Nu heb ik ze nadien alle vier gezien. Wel prettig dat het nu afgesloten is.

Aangezien ik na 1 dag vorige week opgehouden ben met bloeden is de nuvaring niet veilig.. :( was waarschijnlijk geen echte menstruatie namelijk. Nou dan hoop ik maar dat ik niet opnieuw zwanger ben nu.. :(

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    hoi,

Alles goed met iedereen?

Ik ben vanmorgen met Jeroen naar de start van de enecotour geweest. Leuk hoor, beetje rondgelopen bij die bussen waar de renners uitkomen. Jeroen staat zelfs op de foto met Michael Boogerd! (oké niet geposeerd maar toch...) Ik zet hem wel even in mijn album. Hij heeft heerlijk liggen slapen in de wagen!

Nu moet hij eigenlijk slapen, maar helaas pindakaas... Krampjes en nu de hik... Hij is wel stil nu, hopelijk valt hij vanzelf inslaap, of blijft hij lekker liggen (zonder krampjes, met bijbehorend huilen).

Ik ga nog even bijlezen, we zien wel hoe ver we komen.

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Raar he, eigenlijk gaat alles best goed met Elin maar toch twijfel ik bij alles of ik het wel goed doe...
    Ik hoop dat ik straks vanzelf wel ga merken dat ze wél interesse gaat krijgen voor speeltjes en box en wipstoeltje, maar wat nou als ik dat níet merk?

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mooi dat alles ok is met je ventje!

Ik dacht trouwens een tijdje terug ook dat ik ongesteld werd maar dat bleek ook niet door te zetten dus was waarschijnlijk iets in mijn baarmoeder dat open gegaan was tijdens het persen op de wc. Misschien heb jij dat ook?

Schrijven ben ik maar weer mee opgehouden, heb totaal even geen inspiratie dus dan wordt het toch alleen maar nonsens...

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Als je het gewoon elke dag heel eventjes probeert zie je toch vanzelf wel of ze het leuk vind of niet. Jarno vind het wipstoeltje wel leuk, maar meestal niet langer dan 10 minuten. Ik zet hem meestal zo neer dat hij door het raam naar buiten kan kijken (ziet hij licht en dat vind ie interessant) In de box vind ie niet zoveel aan, wel probeer ik het elke dag eventjes.

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoezo dat?

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik gebruik alles van Zwitsal, maar de olie met amndel ken ik nog niet! Tio voor de volgende keer.

Share This Page