Lexi, als je niet veel met haar speelt enzo is dat heus niet ontaard. Ik ben btw ook vaak blij als Tica even slaapt ofzo. En anders leg ik wel eens gewoon even in de box. Ik moet toch douchen enzo! En spelen... ben ik ook nog niet zo goed in met haar. Maar ik maak altijd wel een 'spelletje' van het verschonen en trappel met haar beentjes of trek gekke gezichten. Als Elin interesse in dingetjes gaat krijgen merk je dat heus wel. Dan merk je bijvoorbeeld dat ze gefixeerd op een vlek op de muur of dat ze maar blijft staren naar de gordijnen of de mobile. Als je dan een speeltje pakt en haar aandacht daarnaar leidt, heb je een goede kans dat ze dat ook leuk vindt. Komt goed dus!
Tanya, harstikke onwijs vreselijke balen dat jullie laptop naar z'n grootje is! Ik hoop dat de foto's nog te redden zijn... Maar wat fijn dat Ruben nu goed uit een flesje kan drinken. Dan zijn jij en je bertha's toch heus niet overbodig opeens, zomaar overstappen op kunstvoeding is ook weer zoiets. Bovendien heb je dat zelf in de hand. En als je eenmaal overgestapt bent, ben je natuurlijk nog steeds de meest vertrouwde persoon in zijn leventje (samen met Marc) èn degenen die hem het beste kan inschatten. Dat gaat nooit weg en daar doet wel of geen borstvoeding niks aan af! Evelien, fijn dat het met jullie goed gaat... Hopelijk gaat het met alle andere dingen straks ook weer goed. Die stomme mobieltjes ook! Karlijn, wat maakt het nou uit hoelang je die spiraal laat zitten. Als jij al na een jaar zegt, doe maar weer eruit en jammer dan van die 130 euro, dan is dat toch jouw zaak? Zou je hem trouwens wel door de HA laten zetten? Ik las hier op het forum een paar keer dat dat niet zo fijn was want die HAs doen dat niet zo vaak. En het is best wel een secuur karwei. Ik ga straks naar een Stimezo-kliniek ervoor. (Vroegere Rutgers-stichting, geloof ik). Daar hebben ze er routine in. Twinny, bedankt voor de tip! Met name de Baby-mee ken ik al. Vind ze alleen een beetje eng wiebelig! Ik ga eerst wat rondvragen wat de ervaringen hiermee zijn. Ben ik alleen nog niet aan toegekomen. Hier is het nu even onrustig. In de Ikea vanmiddag was ze zo lief rustig en sliep ze zelfs. En nu huilt ze maar en ze is wel heel moe maar misschien heeft ze krampjes. Ik weet het niet... ze kan ook honger hebben dat ga ik maar eens proberen. Dag allemaal.
In het ziekenhuis hebben ze me verteld dat 1 keer in de maand voldoende is. Maar is gebruik dagelijks haarlotion waardoor het wat sneller vet wordt. Vandaar om de week of iedere week, maar als de haren alleen nat worden zonder dat er iets ingaat dan is 1 keer in de maand meer dan genoeg. Ze liggen immers niet in de zandbak!
Irena ja daar had ik nog niet aan gedacht.. Kan ik ook wel doen ja. Ik dacht dat ik een doorverwijzing zou krijgen voor een gynaecoloog maar misschien doet ze het zelf ook wel; dat lijkt me minder inderdaad. Sverre slaapt nog steeds! Ik heb me er maar bij neergelegd dat het dus een onrustigere nacht zal worden. Als hij zo wakker wordt - en dat zal toch zo wel, hij heeft om 17:00 voor het laatst gegeten! - krijgt hij zijn laatste fles. En dan gaan we allebei naar bed. Ik twijfel nog of ik hem in bad moet doen..
Ojee Tanya! Ik hoop dat ze je foto's enz nog kunnen redden! Wat flink dat Ruben z'n flesje heeft uitgedronken en ik begrijp helemaal je gevoel, de eerste keer dat Ana-Lucia een flesje kreeg, moest ik zelfs huilen! Ik hoop dat je laptop nog te herstellen is en je snel weer terug bent!
Je hebt gelijk Twin, ik kan op zoveel manieren met haar spelen. Ik denk dat ik sommige dingen alleen niet als spelen had gezien. Want wij kijken ook al veel in spiegels en we kijken ook graag naar de batikdoek met de olifant en dat met dat doekje doen we ook weleens. Dus ik moet denk ik gewoon dingen als spelen gaan beschouwen denk ik!
Oooh dat van die foto's zou erg zijn?! Maar grote kans dat het geheugen onbeschadigd is gebleven! ik hoop dat je psychisch goed blijft gaan of op tijd stappen onderneemt. Super dat jullie ook de fles hebben gegeven! Goed hoor.
Het gaat inderdaad om wat goed is voor haar. Mijn complimenten dat je dit dan ook doet, terwijl het tegen je gevoel indruist!
Goede morgen allemaal Een nieuwe mooie zonnige dag zie ik. Straks naar de fysio met Iris en vanmiddag naar het CB voor het eerst. Ik ben benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze nu is... Vanacht ging madame pas om 0.15 slapen... Ik lag al een tijdje voor pampus, ik heb er weinig van meegekregen, mn vriend was de klos Vanmorgen werd ik om 7.00 wakker en mevrouwtje sliep ook nog. Heerlijk! Ze lag alleen wel helemaal boven de dekens...met voeten en al. Ik vind dat toch wel knap van een uk van 4 weken. Deden/doen jullie ukkies dat ook? Wanneer gaan jullie een slaapzak gebruiken? Of waarom juist niet? Ze lag overigens wel in haar super-baby pyama dus koud had ze het niet
Morgen... laat dat goede maar weg. Ik heb besloten het hier maar te gaan vertellen. Het gaat hier k*t. We hebben al een half jaar een ruzie met onze energie leverancier. NUON = KL O TE Wij hebben geen uniek klantnummer, iemand anders heeft dit klantnummer ook. Gevolg is dat ze dubbel geld binnen krijgen op dat klantnummer en wij het keurig iedere maand terug gestort krijgen. Leuk zou je denken... wel stroom maar niet betalen. Als we bellen dan kunnen ze niets in het systeem vinden. Dus dan maar aangetekende brieven. Hier horen we niets op. Bij aandringen krijgen we te horen dat ze op dit adres geen stroom leveren. Sja... schiet mij maar lek. Tot maandag 2 weken geleden, precies toen het spugen van Demelza begon... Er lag een kaartje in de bus, we hebben u afgesloten gezien er betalingen open staan. GLOEIENDE GLOEIENDE. Weer bellen en weer van het kastje naar de muur. We kunnen gerust weer aangesloten worden, maar we staan niet goed in het systeem. DUH... dat kon ik ze ook wel zeggen. Ik heb kopieen van al onze brieven gestuurd en gezegd dat ik hier een kleine heb van toen 4 weken. Dat ik dus stroom nodig heb! Maar daar hebben ze schijt aan, ze willen eerst rustig uitzoeken hoe het zit. Nu kunnen we stroom krijgen als we de 1000 euro achterstand betalen. Geen probleem, dat geld hebben we steeds opzij gezet want we wisten dat ze een keer zouden komen om geld. Maar... ze willen ruim 1000 euro aan boetes en administratiekosten. En dat weiger ik dus. Wat nou administratie... het gaat al die tijd bij hun mis. Gevolg is dus dat we al 2 weken zonder stroom zitten. Jer en ik douchen hier thuis koud. Demelza gaat in bad bij mijn hoogzwangere vriendin. Dus op het moment dat die ontploft moeten we een andere oplossing verzinnen. Bij haar eten we ook. Dus ik kon gisteren ook mijn mobiel niet opladen, ik moest wachten tot we bij haar zijn. Zo is het ook met de laptop. En wat is dat zwaar. Een meisje wat spuugt. Daardoor krampjes heeft. Die je het liefst vaak in een warm badje wil doen voor haar krampjes. Die je het liefst warme kruikjes wil geven. Voor wie ik eigenlijk de borstvoeding goed warm wil maken met de johannesbroodpitmeel, maar wat allemaal niet gaat. Het maakt ons sterk en we komen hier doorheen, maar dit allemaal door een fout van het nuon. We zijn bezig om over te stappen op Oxxio, maar daar gaat gewoon tijd overheen. Ondertussen zijn er dagen dat ik het echt niet meer zie zitten. Sorry van mijn ego geklaag. Wil dus ook wel bijlezen, maar kom er niet aan toe, dan is de batterij van de laptop alweer leeg terwijl ik ook van alles moet regelen en opzoeken. Vanmiddag hebben we een rechtszaak tegen het nuon. Dit omdat wij stroom eisen omdat het medisch niet verantwoord is om ons zonder stroom te laten zitten met zo'n kleine meid en vooral omdat het hun fout is. Maar ik vrees dat ze nog steeds hun fout niet gaan toegeven. Verder heb ik vreselijke koorts. Toch een borstontsteking. Ga zo de antibiotica halen. Dus ik denk dat ze mijn Rotterdamse mond moeten missen vanmiddag op de rechtbank en dat ik het Jer alleen moet laten opknappen. Kus voor allen en ik hoop dat het goed gaat met jullie!
Ja, Sverre doet dat ook altijd! Ik heb al een slaapzak in huis maar vind het op de een of andere manier eng om hem te gaan gebruiken. Bovendien weet ik dan niet of er nog een lakentje over moet, wat hij erin aan moet, etc. etc. Heb de armsgaten al wel verkleind enzo.
Jeetje Eef... Wat een ellende! Jullie krijgen het wel allemaal in één keer over jullie heen zeg.. Wat een eikels daar. Heb zelf eens een akkefietje met Essent gehad dus ken de ellende. Ook nog koorts! Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen en dat je snel weer stroom hebt zodat Demelza lekker bij jullie in bad kan. In ieder geval een HELE DIKKE KNUFFEL! Zet hem op meid.
tjee evelien. Wat een ronduit klote situatie zitten jullie in! Heb er gewoon geen woorden voor meis..... Wens jullie heel veel sterkte vanmiddag en hopelijk knap je vlug op als je de antiobiotica hebt! dikke kus twinny
Hier een redelijke nacht. Viel me alles mee! Sverre werd om 23:00 wakker (6! uur na zijn laatste voeding) en heeft zijn fles gulzig leeggedronken. Toen is hij weer gaan slapen tot 4:30, gegeten en weer in bed. En om 8:00 heb ik hem eruit gehaald. Ik weet niet of hij echt heeft geslapen, had een oordopje in gedaan. Hij ligt nu weer te pitten dus ik denk eigenlijk dat hij vanaf 5:00 wakker is geweest. Zelf lag ik helaas vanaf 2:30 wakker; Alex was nog steeds niet in bed. Uiteindelijk kwam hij pas om 4:00 (!) naar boven. Om er om 4:30 uit te gaan voor Sverre en zijn werk. Klagen over moe zijn gaat dus niet meer gebeuren hier. Ikzelf sliep weer nadat hij weggegaan is. Beetje moe nu maar ach, dat haal ik wel weer in. Ik ga zo om 11:30 naar het CB. Even wegen, meten en laten kijken naar die uitslag/schilfertjes. Nu even de was buiten ophangen, want het is hier stralend zonnig!
zo eef...wat een rot situatie...kun je aan de nieuwe energie leverancier niet voorang vragen...je zit immers met een pas gebore baby, mischien dat ze uitzondering hier voor maken! het zou eigelijk wel reel zijn.
snel een vraagje...ik ga vanmiddag pasfotos laten knippen van chedella. gewoon voor de lol.. mijn moeder wil graag een foto aan haar sleutelhanger hebben want ze is o zo trots nu heb ik haar een wit truitje aan gedaan maar is dat wel mooi voor op een foto? en wat deden jullie zwart wit of kleur!. waar ik me al druk om maak he...wat voor kleren ze aan heeft vooor op de foto zucht.......
Sonya heb keer potretfoto's laten maken en dan hebben ze het liefst felle kleuren dus denk voor pasfoto dat dat ook het mooist is. Eef zit inwendig voor je te vloeken wat een eikels zet hem op en laat ze eenpoepje ruiken dit kan toch niet. succes meid
Met het risico dat je al antwoord hebt gekregen.. Milyan krijgt sinds vrijdag, toen was hij dus 5 weken precies, 150 ml Nutrolon standaard en hij komt om de 4 uur overdag. al met al 5 voedingen per 24 uur.