Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    mijn zwitsal moppie :)

handig die link van die site (voor uploaden foto's:) )thnx!

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    goedemorgen!

Nou, Milyan heeft dus zijn fles van 8 uur gisteravond pas om 11 uur genuttigd... Dat doen we dus ook niet meer! Volgende keer maak ik hem wakker!
    Hij kwam om 3 uur voor zijn volgende fles, maar dronk maar 60. Ben met hem in mijn armen zittend in slaap gevallen. En 7 uur was ie weer wakker.

Nu ligt ie wel lekker te slapen. Maar straks moet ik nog met hem op pad terwijl ik me op een lekker rustig dagje thuis had verheugd.
    Mario, die s*kkel, heb ik gisteravond nog naar de pinautomaat gestuurd omdat vandaag mijn hulp komt (eens in de 2 weken gun ik me deze luxe), vergeet hij dus het geld uit zijn portemonnaie te halen! Hoe stom kunnen mannen zijn eigenlijk?

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
  5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Echt een prinsesje.. ze heeft al zo'n koninklijke houding en blik :)

6. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Gisteravond zat ik flink doorheen zeg!
    Iris had heel erg last van krampjes, vriendlief was voetballen en ik zat er mee...ik ging meehuilen...
    Hebben jullie dat ook wel eens? Ik zal wel vermoeid geweest zijn (ik weet het eigenlijk wel zeker, maar ik hou nog ff de schijn op..)

Ik heb papa op een gegeven moment gesmst met de mededeling dat ik het erg op prijs zou stellen als die naar huis kwam...(hint hint)
    de derde helft in de kantine kan best iets minder...hihi
    maar gelukkig was die al onderweg, en kon hij Iris op zn arm nemen, (terwijl ik in mn bedje kroop..)...tot half 12, toen kon ze eindelijk in slaap vallen...maarja..om 12 uur moest ze de laatste fles nog...ging gelukkig goed. Ze dronk niet alles op, maar sliep daarna snel weer zonder gehuil...tot vanmorgen half 8 :)
    Deze mama kan er weer even tegen...(denk ik..)

vanmiddag ff naar schoonmoeder :( . die zijn net trug van vakantie, hebben de kleine natuurlijk gemist...Op de vraag kom je heir lekker even in de tuin zitten, kon ik geen nee zeggen..het liefst blijf ik ff lekker thuis in gemakkelijke kleren..hihi..ik heb mn pyjama nog aan...maar goed..ik wil het ze ook niet ontnemen..dus ik ga maar FF vanmiddag... Laat ik hun wel de fles geven, zijn ze ook weer gelukkig. ;)

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou heb er wel over nagedacht...maar wanneer is die dan en waar...aangezien ik overdag geen auto heb zal het wel lastig worden ;)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, wat heeft Iris al veel haar. Had ze dat bij d'r geboorte ook al? Kan het me helemaal niet meer voor de geest halen. Of zag je het niet omdat ze zo blond is? Ze is al bijna toe aan haar eerste vlecht ;)

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jekkia, ik heb geen flauw idee wat Milyan weegt. 6 september gaat ie voor het eerst naar het CB. Ik kan wel op Maandag naar het inloopwegen gaan, maar daar ben ik te lui voor. En bovendien, hij drinkt goed, dus het zal wel goed zijn.

10. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

over de mannen.. nou ik heb erg veel geluk denk ik... de papa draait ploegendienst en kan s, morgens dus vaak het flesje geven en vaak ook in de late avond.
    de papa is er een die tegen weinig slaap kan en ikkke dus niet!
    dus we hebben het goed geregelt ;)
    verder in het huishouden helpt hij mij in de weekenden altijd mee zo zijn we sneller klaar en kunnen we ook wat leuks gaan doen.
    Maar ik heb ook eerst flink op hem moeten mopperen voor dat het zo ver was hoor!
    en laat ze maar een dagje allen met de baby, dan begrijpen ze wat voor een dagtaak je hebt.
    bij mij heeft het in elk geval heel erg geholpen!

11. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Ja hoor Iris had bij de geboorte al een flinke bos...
    blonde haren blauwe ogen... (net als dat liedje..)

nog eentje dan ff van dichtbij nu:
    Hier was ze nl 1 week. en zie hoeveel haartjes :)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo zat Mario maandagavond ook toen ik naar school was. Hij stond al op het punt om mij te bellen. Gelukkig heeft ie het niet gedaan... Doe ik toch ook niet! Wat denkt hij wel wat ik overdag doe als HIJ naar zijn werk is? Voelt ie ook eens hoe het is. Maar kan goed begrijpen dat je er op zo'n moment naar uitkijkt dat iemand komt om het ff overneemt. Gelukkig heb je daarna wel een goede nachtrust gehad.

Veel plezier vanmiddag!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, idd! En ikke altijd maar denken dat blonde babies kaal geboren worden :eek:

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Als het goed is, is de meeting Maandag a.s., maar ik weet nog niet hoe laat exact en welke Mac het nu geworden is. Maar dat Tanya wel nog laten weten als ze online is. Toch, Tanya?

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hey, Sonya, jij mag binnekort al beginnen aan het eerste fruit- en groentehapje. Daar verheug(de) ik me altijd op. Die gekke bekkies als ze voor het eerst wortel of zo proeven en die vieze snoetjes en de vlekken op de slabbetjes die je er kost het wat het kost niet meer uit krijgt.....
    Milyan zal zijn eerste potje krijgen als ik jarig ben... :)

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jody: Lief dat je aan me denkt (dat ik volg. wk. voor de nacontrole moet)! Mooi dat jij 'goedgekeurd' bent in ieder geval. Ja het werken komt nu inderdaad dichtbij! En dus ook dat je Mick bij de 'oppas' moet brengen. Ook al zijn dit in jouw geval je (schoon)ouders, toch lijkt het me in het begin erg moeilijk. Je bent al zo gehecht aan je kindje en steeds bij hem in de buurt geweest en moet hem straks achterlaten. Maar goed, we wisten dit van te voren he, en het zal heus wel wennen. En aan het einde van een werkdag zie je Mick weer en ben je des te trots op je knulletje denk ik.

Eveline: Bah bah en nog eens een hele grote BAH! Vreselijk wat jullie is gebeurd! En je kunt er zelf niks aan doen, gewoon door hun stomme schuld! Ik kan me voorstellen dat jullie enorm BALEN! En dan ook nog borstontsteking erbij, dat kon je er net nog bij hebben (dus niet). Dikke knuffel voor jullie alledrie!

's Nachts: Jarno heeft ook zijn kleren (of een pyjama) aan 's nachts en daarbij ook nog sokken en een dekentje. Hij heeft altijd ijskoude handjes 's nachts. Jullie ukkies ook? (Verder is ie wel lekker warm hoor, maar die handjes, brrrr koud!)

Elma: Mooi dat jij en Brennan zijn goedgekeurd. Inderdaad, wat is Brennan lang! Zijn jullie beide ook groot dan?

Kar: Sverre groeit goed zeg! Ook al dik over de 5 kilo. In 2 weken tijd 400 gram erbij dus, nou dat lijkt me prima toch! Hoe was de visite van je baas? Wat voor oefeningen moeten jullie met Sverre doen voor zijn afgeplatte hoofdje? Vermoeiend als je ukkie een hele dag wakker is he? Pffff, ze vermaken zichzelf ook wel een poosje, maar niet een hele dag. Als je ukkie wakker is heb je zelf echt nergens tijd voor, ikke niet tenminste.
    Vind ik ook hoor, dat Daniël en Sverre op elkaar lijken zo op de avatar-foto's! Sprekend!

Niva: Ook naar buiten helpt niet hoor, hij heeft gewoon weinig slaap nodig denk ik. Zelfs een wandeling in de kinderwagen van een uur helpt niet... Dan nog ligt ie om zich heen te kijken. Is het 'probleem' met de ontlasting van Devin nu al opgelost?

Lexi: Bedankt voor je tip. Maar volgens mij heeft Jarno echt niet meer slaap nodig dan een nacht en een hazeslaapje overdag.... Ik heb echt al van alles geprobeerd. Als hij een hele dag wakker is lijkt mij dat ie genoeg indrukken heeft opgedaan, maar slapen? Nee hoor.

Twinny: Hoe is het nu met Zoë en het 'krijsend wakker worden'? Nog steeds hetzelfde of gaat het nu beter? Weet je al wat het is? En die bultjes? Is dat eczeem ofzo?

Jekkia: Wauw, mooi hoor dat zelfportret! Ohhh heerlijk, die foto van lachende Raven! Ik moet er zelf ook gewoon om lachen, hihi. (aanstekelijk zeker)
    OEF! Ruzie met je mannetje gehad lees ik net. Tsss mannen... Ik ben benieuwd of hij zijn beloftes waar maakt en je meer gaat helpen. (Mijn vriend zegt vaak, maar jij hebt 12 weken vrij, ikke niet!) Ja? Dus? En? Ik kan er zeker wel over om elke nacht veels te weinig slaap te krijgen. Vannacht misschien 4 of 5 uurtjes slaap gehad. Ik heb nog steeds elke dag hoofdpijn, maar dat maakt hem blijkbaar niks uit.... (Ok, hij zit nu in de vroege dienst en begint al om 6 uur, maar dan nog, dan komt ie ook maar es wat eerder op bed. Ik ga zodra Jarno de laatste voeding heeft gehad op bed, soms al om half 9 om zoveel mogelijk slaap mee te pikken. En hij komt soms rustig om 2 uur nog es op bed.)
    En nee, wij gebruiken ook geen huggies, maar Pampers. Dus helaas geen streepjescode voor je.

Sonya: In 1 woord: Prachtig! (die foto) Jullie staan er beide mooi op, wat een mooi meisje is Chedella!

Kirby: Wowie! 6 kilo al? Ana-Lucia doet het goehoed! En jullie als ouders dan natuurlijk ook!

Chantal: Een plaatje! Die foto van jullie tweetjes!

Tweety: Ja meehuilen doe ik ook wel eens hoor. Oh wel een lekker lange nacht kunnen draaien zie ik. Heeeerlijk! Veel plezier vanmiddag!

Waar is Tanya eigenlijk? Alles goed Tan?

Zo, geloof dat ik op de meesten wel gereageerd heb. Ik ga vanmiddag ff shoppen. Bij de bentex hebben ze echte koopjes! Heel veel zomerkleertjes voor 1 eurie per stuk! Ben er gisteren ook al geweest, maar tis zo verslavend, ik ga straks weer! Zitten leuke t-shirts bij enzo.

Groetjes Miep

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Pff, ik zie dat het wel een heel lang berichtje is geworden... haha.

Ik ga ff wat eten, dan junior voeden en dan shoppen! DOEI!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Kan echt merken dat milyan een vakantie-baby is en de vakantie nu om is... Heb Maandag, gisteren en vandaag nog kaartjes binnen gekregen... Elke keer als ik denk nu ruim ik het op, komt toch weer een kaartje :)

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tanya online zou nog wel eens een moeilijke kwestie kunnen zijn, weet niet precies hoe het met haar pc-toegang is maar de laptop is in elk geval nog in coma.
    De meeting is in elk geval de 3e september (aanstaande maandag dus), in de Mac van Roosendaal (langs de A58 is die) en ergens na het middaguur, rond 12-13u geloof ik.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare

Share This Page