Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Joehoe! Hier ben ik hoor ;)! Net als wat Lexi paar berichtjes hierboven zei, onze PC is nog in coma, we hebben nu even een tijdelijke PC van MArcs werk maar wat is dat een ongelooflijk K*T-ding! Voor iedere pagina moet ik 6x op OK drukken, want hij komt steeds met een venster van Netwerkwachtwoord opgeven. Echt heel gek word je ervan. Ik heb wel alles gelezen (heb daar een uur over gedaan, over 8 pagina's ofzo, vanwege dat stomme venster :evil: ), maar weet niet alles meer. Ik heb hele mooie foto's gezien van jullie beebs (GRMBL ik wil ook weer foto's plaatsen maar dat kan dus effe niet). Ik heb gelezen over Eveline, tjee meid wat ontzettend KUT voor je! Ik hoop echt dat je snel weer stroom hebt!

Verder over die meeting, het is inderdaad maandag 3 september in de Mac in Roosendaal. We hebben er maar 1tje, en die zit aan de A58, afslag 23 (Roosendaal Oost).
    Vanuit richting breda :eek:nderaan de afslag bij stoplichten naar links, dan bij stoplichten rechtdoor en dan bij de volgende stoplichten naar rechts.
    Vanuit richting Roosendaal/bergen op zoom/rotterdam: onderaan afslag bij stoplichten naar rechts, volgende stoplichten weer naar rechts

Het tijdstip weet ik nog niet, dat liet ik afhangen van de dames die van ver moesten komen. Dat hoor ik nog wel dan. Ik denk dat Lexi wel aardig in de buurt zit met haar tijd.

Ikke Gisteren voor het eerst officieel naar het CB geweest. Ruben woog toen 5320 gram en was 58 cm lang. Verder verbaasde ze zich over zijn lange haren en krullen, schijnt niet veel voor te komen bij jonge baby's. Hij is helemaal APK goedgekeurd, hij liep zelfs wat voor op ontwikkeling qua nekspieren, volgen met de ogen en lachen (wat hij allemaal keurig deed). Ik heb gewoon een superbaby! Met mij gaat het wel redelijk, ik ben alleen weer superachterdochtig en wantrouwend, meestal een teken dat het psychisch niet goed gaat. Verder nog steeds heel erg moe. Ruben had een gewone nacht, kwam om 3.15 en 7.15 uur dus niets vreemds eigenlijk.

Als ik weer puf heb om deze laptop aan te kunnen en weer bij te lezen zal ik dat zeker doen, hopenlijk dan ook wat meer reacties van mij uit.

Liefs, Tanya

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, bij jou!
    Maar je was alweer weg :) . En daarna was ik weg :) . En nu moet ik nog wat pagina's bijlezen :) . Tot zo weer!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Bijlees ze!
    Hier gaat het best aardig, heb het idee dat wurm eindelijk een beetje een ritme begint te krijgen van 's morgens veel slapen en 's middags wat meer wakker zijn dus daar maak ik dan maar gebruik van door 's morgens dingen voor mezelf te doen en 's middags vooral met haar bezig te zijn. Vandaar dat ik nu nog maar even mijn was ga opvouwen, heb alleen de luiers nog te doen dus 'lekker' klusje.
    Bij jou alles goed?

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Pfffff mannen grmbl! Had ie nu echt gedacht dat je zou kunnen slapen terwijl je hoorde dat Raven krampjes had? Je hebt groot gelijk dat je je eens goed kwaad hebt gemaakt! Balen dat je dus weer niet hebt kunnen slapen maar goed dat Ivo komende nacht nog een poging gaat doen! Hopelijk kun je deze keer wel eens lekker lang slapen!

Die reportage heb ik ook onlangs gezien, is echt ongelooflijk!

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Lekker hoor, dat er ritme in komt. Dan kan je ook wat dingen plannen.
    Ik heb net ook de was gedaan (hoop strijkwerk) en na dit berichtje ga ik even lunchen en daarna nog boodschappen doen.

Jee Jekkia, mannen! Of dan je hoofd na sex staat :confused: , ze snappen het ECHT niet.

Ik zie het helemaal voor me: Eef die bij kaarslicht zit te voeden :( . Wat een rotsituatie. Ik hoop dat ze je snel weer aansluiten en dat je een flinke schadevergoeding tegemoet gaat zien. Sterkte nog.

Ik ben ongesteld geworden. Raar hoor. Moet zeggen dat ik weinig klachten heb gelukkig.
    Baal nog wel van mijn omvang en hoop toch dat het snel een beetje minder wordt.

Oh, Mick is wakker.....

Tot de volgende keer!

6. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

helaas niet.... ze houden de uitgerekende datum in acht en die was 20 juli...ons meisje zou nu eigelijk 6 weken oud zijn :)

ik had me ar ook al op verheugt en zeker omdat ik ze soms een theelepeltje appelmoes geef en die smakt ze zo weg :p

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    FF vraagje voor de dames die bv geven... hoelang willen jullie het volhouden?

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

die is maandag in roosendaal, misschien kunnen we jou en chedella nog op de achterbank proppen

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik was van plan om geen bv te geven als ik weer aan het werk moet. Maar ik vind het zo leuk om te doen en het heeft voordelen (je hebt het altijd bij je en het is op de juiste temp. en je kunt ze niet 'overvoeden'(als dat een woord is)). Ok, het heeft ook zo z'n nadelen, maar goed, ik denk dat ik eigenlijk nog wel even wil doorgaan als ik aan het werk ben. Ik hoop het (zo denk ik er nu over) vol te houden tot een maand of 6. Gisteren is mijn (tijdelijke) hoofd op bezoek geweest en ik heb haar gevraagd hoe het zit met een kolfruimte op het werk. Ze zou het even navragen. (Het is een beetje moeilijk bij ons omdat je soms alleen werkt en er ook geen vrije ruimte is. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Nou ja, ze zoekt het maar uit en dan belt ze me weer.

Groetjes Miep

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dus eigenlijk zijn chedella en milyan even oud :) Kunnen ze het eerste potje delen :)

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

minimaal 6 maanden (misschien in combi met flesvoeding) en max 1 jaar

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    jee Quinty alweer 1 maand :)

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Als het lukt minstens tot ik weer ga werken (dan is ze 4 maand oud) en dan wil ik toch nog blijven proberen om het half-half te doen, dus bv als ik thuis ben en fv als ik weg ben.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Jah leuk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Volgens mij was mijn berichtje op de vorige pagina zo lang dat jullie er overheen gelezen hebben....... Herkent niemand de ijskoude handjes 's nachts?

Groetjes Miep

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    jawel miep, Eva had het ook heel erg Quinty minder geeft niks handjes zijn het minst belangrijk om warm te blijven z worden kouder narmate er meer honger komt als er net gegeten is zijn ze vaak stuk warmer. maar kwa temp kun je er niks aan af voelen naarmate ze ouder worden en meer gaan bewegen worden de handjes ook warmer

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Sorry, idd overheen gelezen: Hier ook koude handjes hoor, maar de rest is warm, dus maak me geen zorgen.

18. Niet meer actief

Even snel berichtje (alhoewel snel en deze PC? :rolleyes: )
    Mannetje van PC belde net, de laptop is overleden :( :cry: maar de foto's zijn gered! Jippie! :) :whistle: \:D/

Miep Ook hier heeft Ruben koude handjes 's nachts. Maar hij slaapt gewoon door en de rest van zijn lichaampje voelt ook gewoon warm aan. Ik vind het erger voor hem dan dat hij ermee zit.

Niva Hoe is het met jou buikpijn? Ik had het al eerder gezegd, maar ook ik heb nog stees buikpijn. Vooral als ik nies, lach, hoest, kuch of me eigen omdraai in bed. Of als ik wat zwaardere dingen til. Volgende week donderdag heb ik nacontrole bij de gyn, kan ik het meteen laten checken!

Karlijn Hoe is het eigenlijk met je zwangerschapsmasker nu?

Kirby Geen idee hoelang ik het van plan ben. Ik dacht sowieso dat het bij mij niet zou lukken vanwege die borstverkleining dus had over de duur ook niet nagedacht. En ik heb geen werk, dus daar hoef ik ook niet voor te stoppen. Ik zie het eigenlijk wel.

Meeting Sonya gezellig dat je eventueel ook mee wilt. Maar alle dames die meegaan, zullen we nu echt een tijdstip af gaan spreken? Ik stel voor 13 uur bij de Mac. Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.

Voor de rest reageer ik wel weer als we een nieuwe PC hebben. Want op deze heb ik ook wel internet maar het is niet meer even gauw bijlezen en reageren, vanwege die beveiliging die ik 10x moet wegklikken. Ik weet het, zijn jullie niet van mij gewend, maar het moet maar even zo. Ik heb alleen de laatste bladzijde gelezen en dat van Niva en Karlijn vroeg ik me al de hele tijd af.

Liefs, Tanya

19. Amle

Amle Niet meer actief

Wij zijn zelf niet de kleinsten, maar echt heel erg lang ook weer niet. Gemiddeld zal ik maar zeggen (ik ben 1.76 en Bas is 1.85).

Brennan heeft ook vaak koude handjes hoor, maar gelukkig is de rest dan wel gewoon warm, dus maak me verder geen zorgen.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ahzo, bij jullie zijn ze verplicht om een kolfruimte ter beschikking te stellen he. Het lukt je vast wel om vol te houden tot zes maand :) Wanneer moet je weer aan het werk?

Deel Deze Pagina