Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh wat lief! Ik PB je!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh my ik zie wel heel veel berichtjes van mij terug! Sorry! Ga nu slapen! Tot morgen!

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Super dat je zo lang hebt kunnen slapen.

Ik heb bij rainbowbabies al zo'n muitsje besteld en dat (B)engel shirtje van Raven heb ik daar ook laten maken. (ze hebben erg goeie kwaliteit)

Poeh, Tanya gelukkig dat julie de foto' snog hebben (moet ze hier ook maar eens op cd zetten)

Lexi gaat het weereen beetje? Heeft Elin nog goed geslapen na die fles?

melanie bedoelde je deze link? (edit: je hebt hem al gevonden ;))
    http://rockabye-baby.com/home.html
    dit is ook een leuke:
    http://www.freshcotton.com/default_frame.asp?sessionid=DBFFE45D4BE44F1A9E98372FA88DB2ED&sid=&ifr=&page=

mijn vader ook (mijn ouders waren uit elkaar vlak nadat ik er was) en jammer genoeg zijn die banden niet meer goed genoeg om ze nog een keer met de projector te bekijken.
    Waar ziten die zwitsalzegels op? Dan spaar ik die voor jou ;)

niva heb volgens mijnog wel een flesje Robijn staan. Zal eens kijken of daar een zegel op zit. Heb ook het handpopje van Robijntje. Zat in en van de babydozen

Ikke ook

koude handjes Raven heeft er ook veel last van (net als haar ppa brrr) ik stop altijd haar handjes onder de deken als ik haar instop. Maar ze wurmt zich meestal snel los en ligt dan met de armpjes omhoog.

meeting 13u is goed, tis ook van hier uit 1,5u rijden. Ivo dropt mij en Raven dan af en gaat dan bij vrienden op bezoek tot ik hem weer bel.
    (hij vind meeting maar niks. teveel vrouwen en baby's zei hij. ;))
    Zal kijken of Sonya een lift wilt.

vissie hoe gaat het nu met Jeroen en de borstvoeding?

Het is je vergeven ;) Welterusten en tot straks

Ow jee, Raven meld zich door de babyfoon. Gelukkig heeft Ivo vandaag de nachtdienst. Heb zelf heerlijk geslapen op de bank van 22u tot 03:30u. Toen ik naar de slaapkamer liep was Ivo het bed aan het verschonen en Raven vrolijk lag in haar wieg te luisteren naar de klassieke zender. Nu staat hij braaf haar flesje te verwarmen en ik ga zo verder met deel 2 van mijn slaap

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo ik ben snel bijgelezen vandaag! Maar ja alle berichten waren dan ook van Beebie, op die ene van Jekkia na.

Meeting: blij dat we die geregeld hebben! Ik heb er zin in!
    En ik hoop dat Sonya die lift van je wil, Jekkia, want zoals ik al eerder zei: hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zegeltjes: ik voel me helemaal buitengesloten omdat ik niks spaar ;)

Koude handen: hier ook, blij dat het niks betekent :)

Hier: alles wel weer ok, ben wel weer beetje bijgeslapen en uitgehuild. Elin heeft zo goed geslapen op die fles dat ik haar toch om 5u maar wakker heb gemaakt voor een nieuwe luier en een hapje boobjuice. Daarna heeft ze weer verder geslapen tot iets voor negenen. Nu slaapt ze weer en ik zit even mijn ochtendritueel te doen: ontbijten, bijlezen, mail checken en bbc breakfast kijken. Maar daar ben ik mee klaar dus ik ga maar eens douchen en aankleden en de was opvouwen.

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ikke! Heb ik altijd gedaan en is me prima bevallen!

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Ik mocht van cb met Eva zelf al voor de 4 maand beginnen

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Iemand vroeg gisteren hoe zwaar Milyan is. Ben gisteren met en zonder hem op de weegschaal gaan staan... Het veschil was 5,6 kilo. Dus hij komt ergens in de buurt van 5,5 kilo.

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga vandaag eens bijhouden hoeveel Milyan drinkt. Tot nu toe:

23.30 uur 125ml
    06.00 uur 85 ml
    09.30 uur 135 ml

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hier wel een goeie nacht gehad. Jarno heeft om 21:45 zijn laatste voeding gehad en kwam 4:30 weer.

Oh hij huilt nu, ga er ff heen. Tot zo

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

We hebben een belangrijk besluit genomen. Raven verhuisd naar haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Haar wiegje wordt langzamerhand te krap.

melanie sow, milyan is ook al een flinke vent

Raven had vannacht weer 2x 150 ml borstvoeding op. Zou ze ook zoveel uit mijn boobs halen? Met kolven haal ik makkelijk 200ml (kolf 2x per dag)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Denk het wel... mischien doet ze er wat langer over omdat aan de borst moeilijker is dan uit de fles, maar als je zo makkelijk kolft, haalt ze het er vast ook uit.
    Zo, ik ga ff boodschappen doen. Vind het wel altijd een gedoe... Met die Maxi-Cosi in de boodschappenkar past er niet meer zoveel in, maar voor ons huishouden heb je gauw een kar vol...

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Maxi cosi in de kar? Ik zet hem altijd bovenop dat zitgeval (waar kleine kinderen in kunnen zitten). Zo heb je nog een hele lege kar die je vol kunt gooien met spullen.

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh wat een goeie tip! Thanx!
    Ga ik vandaag ook doen denk ik. (Moet pas over 3 weken weer naar het CB en ben wel benieuwd wat Jarno nu weegt.)

ennuhhh wat ik zelf weeg.....

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno huilde zonet met echte traantjes.... Ik vond hem meteen een stuk zieliger.... snik snotter...

Hij huilde anders nog steeds 'droog', heb een paar weken geleden 1 keer een half traantje gezien (die nog niet wilde rollen) maar nu waren zijn oogjes echt nat!

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zielig is dat he, als de traantjes over de wangetjes bingelen.
    En dan nog zo'n trillipje erbij...

Raven huilde al redelijk snel met tranen, maar gelukkig komt het niet al te vaak voor. Daar kan mama nog helemaal niet tegen ;)

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wil nog even iets kwijt:

Vanmorgen lag ik na het voeden weer op bed, ik probeerde in slaap te komen en moest toen aan iets denken: De meeting is aanstaande maandag en ik (en nog veel anderen) zijn er niet bij (het is voor mij echt te ver, meer dan 250 km. enkele reis). Maar nu was ik me een beetje zorgen aan het maken, ik ben namelijk bang dat de meeting-mensen een nog hechter clubje gaan krijgen (daar is niks op tegen natuurlijk) maar dat wij (de niet-meeting-mensen) straks een beetje buiten de boot gaan vallen.....

Dat hoop ik toch echt niet! Vind het hier altijd zooo gezellig! :)

Misschien maak ik me wel druk om niks hoor, maar ik moest er vanmorgen steeds aan denken. (waar je al niet aan denkt zo 's ochtends vroeg...)

Groetjes Miep

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen. Er zijn toch ook mama's erbij die bij elkaar op bezoek gaan, met elkaar msn& en hyven? (mijn hyves is trouwens yashica02 ;))

Misschien kunnen we nog een keer een meeting doen, bv met de jonge gezinnenbeurs in november in Utrecht.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja dat had ik me ook al bedacht.. :(

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja dat wel, maar toch......

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Utrecht is toch redelijk te doen? Kweet niet waar Loltsje ergens in Friesland woont...

Share This Page