Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik dat aan Mario overlaat komt ie met van alles thuis, behalve iets waarmee je een fatsoenlijke maaltijd kunt maken! :)

Heb ik wel eens geprobeerd.. dan hat ie bijv. 5 stengels prei mee.... Wat moet ik er mee?
    En om een boodschappenlijst te maken, daar heb ik nou weer geen zin in. Bedenk namelijk meestal pas in de winkel wat ik ga koken!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tan, nu je online bent wil ik je snel ff vragen of je nog geslaagd bent bij de Hema voor een camouflagebroek?

3. Niet meer actief

Ik zag deze vraag nog net voordat ik af wilde gaan sluiten. Nee, ik ben niet meer geslaagd bij de HEMA helaas. Ik denk dat ik maar voor stof ga kijken en hem zelf (lees mijn moeder) ga maken.

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

:) :) Haha, ik lig hier in een deuk. Ik stuur mijn mannetje ook maar niet om boodschappen hoor.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Schuimpoep: Ook hier hoor. Volgens mij is dat heel normaal hoor Tanya.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Onderop mijn maxi cosi zit ook geen ijzeren stang, maar toch past ie mooi op dat 'zitje' van de winkelkar.

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie's. dat doet een mens toch goed! Mijn vriend was pas om half 11 thuis dus eer ik tegen hem kon klagen... Dan is het fijn als je hier even je ei kwijt kan.

Ik ben nog niet gestopt met de bv. Gisteravond om 20.45 viel meneer eindelijk in slaap. Om 23.00 heeft hij weer gedronken, en dat ging eigenlijk best wel goed. Hij was een stuk minder boos (het slapen hed hem goed gedaan!) Ik ben meteen na die voeding gaan kolven (omdat ik zo baalde dat ik mijn voorraadje weer al had moeten geven). Ik dacht als ik het meteen na de voeding doe, dan kan het niet zijn dat ik alles eruit heb gekolfd... En ik heb zowaar nog 50 cc kunnen kolven. Ik helemaal happy!

Vanacht en vandaag doet hij het eigenlijk heel goed. Hij is niet meer boos... (klein beetje nog op rechterboob). Vanmorgen had ik visite en de armen van de visite is hij in slaap gevallen en nu ligt hij nog te maffen! Er zit nu precies 4 uur tussen de vorige voeding en nu. Ik heb mijn kolf al uitgekookt en ga straks meteen na de voeding weer kolven! Ik ben benieuwd wat ik er dan uitkrijg.

Gelukkig zie ik het weer een beetje zitten. Wat het nu precies was gisteren, ik weet het ook niet hoor...

Ik ga nog een beetje bijlezen en reageren, totdat hij wakker wordt!

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien toch weer een sprongetje. Milyan had gisteren ook zo'n baaldag!

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Roze! :D

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ach mannen ;)

Ivo kan ook zo overdreven reageren. Tis dat hij ons er naar toe brengt.

Misschien kan je hem overhalen om met jullie naar de jonge gezinnenbeurs te gaan in november. Doen we gewoon nog een meeting ;)
    Ik ben wel benieuwd naar die kleine meid van je

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ze hadden er ook nog bij Prenatal. en Marktplaats heeft er erg veel.

p.s. als je er zelf eentje gaat maken, mag ik van jou een kopie van het patroon?

13. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

Jan 30, 2007
    431
    0
    0
    Noppies heeft een camouflagebroek in de collectie :)

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Roze is leuk, voor Raven dan...
    Voor Milyan misschien wat minder geschikt ;)

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wat voor maat mutsje hebben jullie besteld? En je moet er een geboortekaartje naartoe sturen toch?

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Tan, wat een gedoe met je pc! Fijn dat de foto's zijn gered! (ik moet ze ook maar snel op een cd branden. Wat een ramp als je die kwijt zou zijn!

Twinny, wat kun jij leuk spelen met Zoë! Klinkt als een dolle boel bij jullie!

Tweety, Als Jeroentje wakker wordt ligt hij standaard bovenop de dekens! Ook al vanaf het begin. Is inderdaad knap hè, dat ze dat al kunnen! Van de winter (of najaar) maar een slaapzakje gaan gebruiken!

Eef, hoe is het met de teostanden met het energiebedrijf? Vreselijk zeg geen stroom, dat kan toch niet! Ik hoop dat het snel is opgelost, want hier wordt je helemaal niet vrolijk van. Stertke ermee!

Sonya, hoe zijn de pasfoto's geworden?

Jody, het willen wegkruipen met Mick, is voor mij heel herkenbaar! Ik ga zaterdag voor het eerst Jeroen achterlaten bij mijn schoonouders voor een paar uurtjes. Maar ik zie er best tegenop! Hem daar achterlaten...brrr! (stiekum hoop ik dat hij heel veel huilt en mij heel hard nodig heeft, gemeen hè? Nee hoor, hij moet maa braaf gaan slapen...)

Elma, fijn dat je bent goedgekeurd!

Kar, wat jammer van het eczeem en zijn hoofdje, ik hoop dat de oefeningen helpen!

Oké, hij is wakker! Ik ben nog maar op 224. Dus kan zijn dat ik wat achterloop...

Tot straks!

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    zit te twijfelen tussen nachtblauw en chocoladebruin. Welke heb jij besteld Melanie?

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb maat 74 genomen. Milyan heeft al een groot hoofd en de herfst/ winter moet nog komen.
    Je krijgt een bevestigingsmail en dat moet je samen met een geboortekaartje opsturen

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ja, ik denk dat ze er weer eentje heeft. Ze zou nu eigenlijk ook pas zeven weken en 4 dagen zijn, dus ik weet niet welk sprongetje ze heeft hehe :)

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Oh owkei :)

Share This Page