Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik lig ook soms lang wakker hoor, te luisteren naar mijn kleine meis of te kijken :)

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Heeft papa gedaan, hihi.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben je dan nooit bang geweest om hem te pletten? Als ik alleen in bed lig mag ze bij mij slapen, maar als mijn man er ook ligt, dan niet, ben veel te bang dat hij zich zou draaien en op haar zou liggen, hij slaapt namelijk nogal vast!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Na 2,5 weken is Jarno verhuisd naar zijn eigen kamer en eigen bedje.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik vind het trouwens superfijn als ze bij mij ligt, lekker dat warme babylijfje tegen me aan.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt voor jullie complimenten!
    Gisterochtend heeft Jarno ook even bij me in bed gelegen, papa had vroege dienst. Heeerlijk vind ik het om tegen Jarno aan te liggen. (Niet dat ik dan goed slaap maar toch).

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames, ik ga overstappen naar friso voeding maar zit nu te dubben kan ik beter in 1 keer overstappen als de bus nutrilon op is of zou ik beter er steeds een flesje af kunnen halen en dan de friso op bouwen?

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb er geen verstand van Wietske, maar ik zou denken dat geleidelijk overgaan beter is.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik zou het in één keer doen. Ze moet toch wennen aan de voeding - reken op krampjes etc. - dus dan maar in één keer zou ik denken. Je kunt ook in één keer van borstvoeding op flesvoeding overstappen, dus dit kan ook denk ik.

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoop juist op minder krampjes;) dit is gewoon niet te doen en hoor van alle kanten dat friso lichter te verteren is dus proberen maar, kan dan altijd nog naar friso tegen krampjes die speciale hoe die ook heten mag;)

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik zag gister bij de wibra camouflagebroekjes! (ja schaam schaam ik kom daar wel eens..heb er nu geweldige maillotjes gehaald voor Devin)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, ik beweeg bijna niet in mijn slaap. Slaap zelfs met hem in mijn armen of op mijn buik.

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Maar er stond bij dat hun collectie groot uitviel..Ik heb gewoon een 56 gedaan, aangezien die groot uitvalt dan kan ze 'm in de herfst ook nog op..en een beetje rekken en hij kan de winter ook nog mee :)

Ik heb pimpelpaars gedaan..we hebben ook een pimpelpaars vestje gekocht bij de prenatal en een pimpelpaars rompertje..die kleur staat haar geweldig (in combi met zachtroze ofzo dan)

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik heb ook nog wel zegeltjes voor je. Als je me even je adres pb't dan zal ik er nadat ik er een aantal heb verzameld ze opsturen.

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Devin slaapt ook nog bij ons hoor!

Ik heb vanmiddag hara wiegje op de babykamer gezet zodat ze overdag daar kan slapen (wennen, het is daar rustiger en donkerder) en s nachts slaapt ze lekker bij ons op de slaapkamer..Moet er nog niet aan denken haar s nachts niet meer te horen :)

Kom net van de huisarts met Devin, hij dacht toch aan krampjes en niet aan obstipatie aangezien bv kindjes niet geobstipeerd raken (bijna nooit)
    Dat ze niet huilde was alleen maar een teken dat ze stoer is, maar ze vecht wel heel de dag tegen de krampjes (en slaapt dus weinig) af en toe hoor je een keiharde schreeuw en dan een scheet erachteraan..het doet haar echt zeer..zo zielig...en zo vermoeiend voor d'r

Ligt ze daar in dr bllotje met alleen een pampertje op die grote koude tafel..om zich heen te loeren...Pak ik haar handje/vuistje vast (die ze uitstrekte) om te laten voelen dat ik er ben, draait ze dr hoofdje naar me toe..kijkt me aan..en geeft me toch een smile! Heel lang en ze bleef maar kijken! Die artsen waren beide helemaal ontroerd en vertederd (was arts in opleiding bij) "zo mooi, hoe ze mama herkennen en hun veiligheid bij mama zoeken he?"..Zucht* heerlijk was dat* ik was zo trots!

Ik heb eergister de opnames op video teruggekeken van toen Devin net 5 minuten op de wereld was.....Ik vind het (net zoals loltsje zei met de foto's ) wonderbaarlijk..echt niet te geloven, kan daar wel duizend keer naar kijken. (en om janken) Jeezus wat was dat emotioneel en zwaar en heftig zeg!

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ja hoor, Jeroentje slaapt ook nog in zijn wieg bij ons op de kamer! Ik zie wel wanneer we hem 'verzetten'. Ik vind het nu nog veel te gezellig!

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Waarom schamen? Ik heb hele leuke gestreepte sokken gekocht bij de Zeeman!

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik slaap ook met haar in mijn armen of op mijn buik :) Van mezelf ben ik niet echt bang omdat ik heel licht slaap maar 't is van de papa.

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé Niva,

Jeroen heeft dat hier ook met die krampjes. Waar hij vorige week nog hartverscheurend huilde, vertrekt hij nu heel zijn gezicht en geeft een gil en vaak volgt er een scheet! Hij laat me een partij scheten. Niet normaal! Maar hij moet niet meer zoveel en zo hard huilen, dus dat is iets beter te doen.

Och wat een smelt moment zeg bij de dokter! Heerlijk! Ik was net met Jeroen even op het bed aan het spelen. Hij had even op zijn buik gelegen en ik draaide hem weer op zijn rug, pakte zijn handjes vast en knuffelde hem een beetje ruw. (zodat hij wat heen en weer schudde) en hij gaf ook een geweldige lach! Hij maakte er zelfs geluid bij. Zo lief!

Ik heb het ook hoor, met de foto's van de ks en van de eerste dag. Die kan ik blijven bekijken! Ik moet ook heel vaak terug denken aan die dag. En ik vertel maar wat graag hoe de bevalling/ks is verlopen! Het verveelt nooit om dit verhaal te vertellen (vind ik, althans!)

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Zo, ik heb ook een mutsje besteld (combat groen). Zijn er trouwens nog meer leuke dingen verkrijgbaar in ruil voor een geboortekaartje? Ik heb er best nog wel wat over.

Hoe lang geld die C1000 actie? En kun je dan gewoon binnenstappen en een doos meekrijgen?

Jeroen heeft weer heerlijk gedronken om half 3 en daarna heb ik nog 40 cc afgekolfd, terwijl Jeroen naast me op bed lag te kijken en te 'praten'. Daarna nog even gespeeld. Op buikje gelegd enzo. En drie kwartier geleden heb ik hem in zijn wagen gelegd hier beneden en 2 keer zijn teutje moeten geven en hij slaapt (weeral!) Ik weet niet wat ik meemaak. Tja nu mag hij over een half uur weer al drinken.. (Wat vliegt de tijd toch hè?)

Ik ga weer bijlezen!

Deel Deze Pagina