Je gaat toch niet scheiden omdat een vent zegt dat je baby het zegt? Dan gooi je er op z'n minst een DNA test tegenaan als papa zijnde! Afgelopen week hoorde ik Daphne Deckers in RTL Boulevard zeggen dat die man vooral de voor de hand liggende dingen zei. Maar van ouders die deelnamen hoor ik weer dat hij dingen zei die hij niet kon weten. In een promo hoorde ik hem zeggen dat de kleine hem vertelde dat papa last had gehad van zijn zak! Tja, dat kan hij toch niet weten? En voor de hand liggend is het allerminst. Nou ja, ik geloof wel in dit soort dingen.
Ik heb nu al een paar dagen een soort vervelende keelpijn, alsof ik heel hard heb geschreeuwd. Ik verwacht een verkoudheid maar het zet niet door. Irritant. Nu ga ik echt flesjes voorbereiden en naar bed! Dag!
Ik ook wel - ware het niet dat deze vent zo ongeloooooflijk irritant is. Echt een raar mannetje! Brr. Ik zou hem niet bij mijn kind in de buurt laten tenminste.
Ik zou hem ook niet bij Nicci in de buurt laten maar waarschijnlijk ook omdat ik bang zou zijn iets te horen wat ik niet zou willen weten.
Tja.. Maar de ene secretaresse is volgens mij (op dit moment) ongewenst kinderloos, en de andere werkt er nog maar net en is bepaald niet betrokken bij de afdeling. Heeft het kaartje ook niet eens ondertekend. Die collega waar ze wel voor hadden ingezameld komt trouwens komende week hier op bezoek. Met haar dochtertje, die van 23 juni is. Bij haar zijn ze dinsdag op bezoek geweest. Ze wilden eigenlijk de week na de bevalling komen maar dat vond die collega zelf te vroeg.
Maar als je kindje het goed doet, niet 'onhandelbaar' is etc. dan zal ze echt niets te vertellen hebben wat je niet wil horen lijkt mij. Toch? Kan me niet indenken dat Nicci jou een nare mama of Chris een nare papa vindt.
hmm ik ben nu vast te laat met inschakelen... ik kom net thuis van heerlijk zwemmen; baantjes zwemmen. Tis de eerste keer actief bezig zijn sinds de komst van Iris. Ik zal denk heerlijk slapen straks en morgen wellicht wat spiertjes voelen... En eerlijk gezegd, voelde het ook wel ff goed, van huis weg zijn... Ik laat papa en Iris wel schuiven...die redden het prima.
Nee maar toch... stel nou dat ze hem verteld dat ze soms huilt omdat ze krampjes heeft en ik het niet merk terwijl ze dan juist vastgehouden wil worden. Zou ik al best erg vinden.
weet iemand waar je kunt babyzwemmen in zoutwater? Heb ergens gelezen dat dat veel beter voor babyhuidje is... (kan niks vinden via Google)
Zohee ik kan jullie amper bijhouden! Maar wat ik gelezen heb: * Kar krijgt eindelijk bezoek. About bloody time! * Nu worden er weer bonnen gespaard ipv zegeltjes ik hou het niet meer bij hoor! * Babyfluisteraar zijn de meningen over verdeeld. Heb het zelf wel gezien maar wat daarin gezegd werd over dat je moet praten tegen je kind over dat eten gezond is, ja ladieda dat doe ik toch al want praten met je wurm is toch gezellig? * Mannen met watjes in hun oren - hoop dat je er zo nog een verlate ruzie over gaat maken want dat is wel erg, vooral bij het vierde kind! * Ik gezellig relaxte middag/avond gehad met vriendin van me, die haar vrije dag ook enorm nodig had want zo zei ze ze had de hele middag niet aan haar werk gedacht! Wel was Elin alleen de hele dag om boobjuice aan het vragen, kwam echt om de twee uur zelfs als ik er nog een fles tussendoor gaf! Hoop dus echt op dat sprongetje waar Melanie het over had, kan op zich wel kloppen, de tweede zou dat zijn dan voor haar omdat ze wat vroeger is geboren he. En hoop vooral dat er maar twee dagen overheen gaan en geen twee weken zoals in het boek staan, want dat lijkt me niet vol/bij te houden. En volgens mijn schoonmoeder is dat boek toch alweer achterhaald dus wat zou wurm dan wel hebben? Nu ga ik slapen, morgen weer een nieuwe dag, laterz meiden!
Melanie: Sorry hoor, maar moest wel lachten toen ik las over die watten.... Ik zie het al helemaal voor me. Kar: Je bedoelt natuurlijk het kaartje voor de eerste verjaardag van Sverre. Ja hoor, beter laat dan nooit. Is de keelpijn al weg? Babyzwemmen: nee, wij niet. Trouwens ik pas laaang niet in mijn bikini. Nou ja, ik wel maar mijn boobies niet. Heb ook geen zin om voor die paar keer een nieuwe bikini aan te schaffen. (Niet dat ik zou gaan babyzwemmen als ik wel in mijn bikini pas hoor.) Lexi: Mooi dat je het gezellig hebt gehad gisteren! Hebben jullie nog wat leuks gedaan samen? En hopelijk is het inderdaad een sprongetje geweest dat Elin je zo vaak wilde 'melken'. Groetjes Miep
Goedemorgen, Nou ja, goede... Pff. Sverre kwam vannacht om 4:30, had ik wel verwacht en vond het niet erg. Toen weer gaan slapen en om 8 uur lag hij te huilen. Aangezien Alex de afgelopen twee dagen tot na 12 uur in zijn bed heeft gelegen, dacht ik dat ik wel aan de beurt zou zijn om wat langer te blijven liggen. Dus ik wacht en wacht tot hij het gehuil van Sverre zou horen. Nou, eindelijk zei hij 'Wil je wat langer blijven liggen?' dus ik ja. 'Dan geef ik hem wel even eten' En ik zei: 'Probeer het te rekken tot half 9' 'Oh. Okee. Dan moet hij nog maar even huilen.' Nee, dan zou ik echt lekker liggen! Dus uiteindelijk ben ik er zelf uit gegaan, heb de mobiel boven Sverre's bedje aan gedaan en ben gaan douchen. Om half 9 precies heeft Sverre zijn fles gehad, zonder veel te huilen. En Alex ligt - natuurlijk - nog steeds in bed nu. Ik ga hem ook niet wakker maken, ik vind dat hij zelf het fatsoen moet hebben om op tijd eruit te komen. Dit is toch niet te geloven?!
Babyzwemmen lijkt me op zich wel leuk. Maar er was toch onderzoek gedaan waaruit bleek dat die kindjes meer kans hebben om op latere leeftijd astma te krijgen? Bovendien vind ik het ook schandalig duur. Maar ik zal eens informatie inwinnen hier.
jawel hoor, Ivo is daar ook heel erg goed in die staat pas rond 11-12 uur op (en dan heeft hij ook nog vaker een ochtendhumeur) Lig ik 's avonds uitgeteld op de bank en Raven huilt dan vertrekt hij ook geen spier en dan sta ik uiteindelijk na paar minuten maar weer op om haar even te troosten verdorie, heb ik net de was buiten gehangen gaat het regenen