Kar: Jeetje! Eigenlijk had je vanmorgen moeten blijven liggen en Alex uit bed moeten sturen. Maar zo te lezen ben jij veels te goed.... (En je wilt natuurlijk ook niet dat Sverre onnodig huilt, dan wordt hij de dupe ervan.) Kun je niet voordat de nacht begint met elkaar afspreken wie welke voeding op zich gaat nemen en wie er de volgende ochtend uit mag slapen? Ik zie dat je je bericht nu aangepast hebt, wat er eerst onder stond zal ik dan maar even niks over zeggen. Groetjes en een dikke knuffel! (die kun je volgens mij wel goed gebruiken ) Miep
Eerst ff buienradar checken voordat je het eraf haalt, hier waren net ook een paar spatjes, tis nu weer mooi weer.
Karlijn, Alex past echt helemaal bij Mario wat dat aangaat. .. Ik hoorde de kids altijd al lang voordat hij uberhaupt reageerde. En dan probeerde ik ook altijd te blijven liggen en te wachten totdat hij een keer in actie kwam. Maar 9 van de 10 keer vond ik het uiteindelijk zo sneu voor mijn kids, dat ik toch maar opstond. Ja, en huilen... het enige wat Mario dan kan verzinnen is dat ze wel honger hebben! Alsof babies nooit uit andere redenen huilen. En dan duwt ie dus een fles in, met als gevolg nog meer huilen, krampjes, spugen enz. Terwijl ze het nog best volhouden, als je ze ee beetje afleidt.. net wat jij deed. Ik denk als de opvoeding geheel aan de mannen toe was vertrouwd, dat het menselijk ras dan allang uitgestorven was!
Jekkia, wauw, 3 maanden alweer. Kar, ik zou toch kwaad zijn als Jeroen dat bij mij zou flikken. Laat Alex lekker is een dagje alleen papa zijn en dan ga jij lekker shoppen of naar de masseur. Sterkte meid! Pepijn is uit logeren, ik ga dus lekker slapen wanneer Lieve ook ligt te pitten.
Wij hebben ook weer een mijlpaal. Milyan lacht sinds gisteren. Eigenlijk is het meer grijnsen dan lachen.... en hij heeft dan van die Chineze spleetogen... Maar goed, het is een begin
Oh oh oh, mannen... Hier ook een mannetje die het liefst elke ochtend uitslaapt tot een uur of 10-11. En als ik vraag of hij er af wil gaan zodat ik nog even kan blijven liggen zegt ie: Maar jij kan toch niet meer slapen...... GRRRR... Ook al slaap ik niet meer, dan vind ik het wel lekker om eens een keer wat langer te blijven liggen. En ook deze papa denkt dat wanneer Jarno huilt, hij honger heeft en geeft hem aan mij. Lekker makkelijk zijn die mannen. Ben vanmorgen samen met Jarno op de weegschaal gegaan, hij had alleen een schone pamper en een rompertje aan. De weegschaal gaf 6 kg. meer aan toen ik hem vast had. Dus weegt hij nu zo'n 5,9 kilo schat ik. (Ik weet dat een pamper ong. 40 gram weegt.) Heb nog 5,5 pakken van die pampers van 3-6 kg..... Per pak zitten er 62 pampers in, denk dat ik wat teveel ingeslagen heb. Hij groeit echt als kool! 2 weken geleden was ie nog 'maar' 5000 gram. Groetjes Miep
proficiat met raven! ik heb even mijn banner aangepast pffffffff wat een verschil, terwijl ze morgen precies 4 maanden is! verder was het pasfoto knippen goed gegaan ze keek precies in de camera alleen lachen deed ze niet. verder gaat alles zijn gangetje hier!
Trusten Sterrekind! Oh heerlijk Melanie, dat Milyan begint te lachen. Ik ga ff kolven, ik sta op springen!
Jarno is dan ook al een flinke knul, zeg! Maar met die jongens gaat het toch harder. Myron kon kleertjes ook altijd al een half jaar eerder aan dan Maura. En nog een verschil wat me opviel, was, dat jongens meer/sneller zeten dan meisjes.
Haha Sonya, omdat de tijd zo snel gaat hou je nu de uitgerekende datum maar aan? Mooi dat de pasfoto's goed gelukt zijn.
Waarom je banner aangepast? Hoeft toch niet? Ze is toch 4 maanden geleden geboren? 4 maanden! Sonya, ik lag er gisteravond nog aan te denken, hoe bijzonder het is dat Chedella het gered heeft. Dat moet toch wel door haar sterke en lieve ouders komen (en jouw melk!). Ik vind jullie zo sterk en dapper.
Nou ja, het is een schrale troost dat ik niet de enige ben met dit probleem. Meneer ligt nog steeds op bed. Wordt een gezellige dag... Ben bijna blij dat hij vanavond weer weg is.
ja erg he hahah. ik wilde eigelijk 2 banners plaatsen maar dat lukte me niet. nou ik was eigelijk gewoon nieuwschierig hoe oud ze daadwerkelijk zou zijn als ik 20 juli zou zijn bevallen. het is echt een verschil zeg...