Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja ik heb ook het idee dat jongetjes wat sneller groeien en dat ze wat sterker zijn (bijvoorbeeld hun nekspieren). Weet niet of het echt zo is hoor, maar als ik naar de knulletjes van mijn zus kijken naar Jarno en hun dan vergelijk met een paar meisjes hier op de buurt.....

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Koken jullie eigenlijk nog elke dag het speentje uit? En de kolf en de flesjes?

Ikke niet. (Ben ik nu een ontaarde moeder?)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik ook. Mijn schoonzusje is 2 dagen na mij bevallen van een meisje (wel met 37 weken en ik met bijna 41) en Sverre is echt een REUS naast haar.
    Sverre's favoriete spelletje is tot zit opgetrokken worden. Als ik mijn duimen in zijn vuistjes doe weet hij het al: dan trek ik zachtjes aan zijn armpjes en komt hij omhoog! Hij kan ook al tot staan opgetrokken worden op deze manier. Echt sterk! :)

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jammer dat ze niet lachte op de pasfoto. Maar ik heb nog geeneen baby op zijn paspoort zien lachen.

Zo! anders die banner, moet echt ff wennen aan die leeftijdsverandering. Raven is net zo oud als Chedella op die manier ;)

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

Sonya, ik lag er gisteravond nog aan te denken, hoe bijzonder het is dat Chedella het gered heeft. Dat moet toch wel door haar sterke en lieve ouders komen (en jouw melk!). Ik vind jullie zo sterk en dapper.[/quote]

dankje heel lief van je.... ja ik besef nu veel meer dat ze door het oog van de naald is gekropen, als ik de foto,s terug kijk snap ik niet dat ze het heeft gehaald..ze zag er echt heel zielig uit en ze was zo super klein en sterk.. ik zal eens een foto plaatsen waar je ziet hoe klein ze was...echt ongelooflijk. maar goed we hadden gelukkig een goed bescherm engeltje bij ons

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb een magnetron sterilisator en daar probeer ik de flesjes en spenen wel elke dag in te doen. Zijn speentje niet trouwens. Wel af en toe.
    Verder was ik de flesjes na gebruik af met afwasmiddel (spoel goed af natuurlijk). Maar ik bewaar ze niet in de koelkast wat eigenlijk wel beter is. En het water staat ook gewoon op het aanrecht.

7. sonya one love

helemaal niet hoor..
    ik hier wel, chedellla heeft last gehad van spruw in haar mondje en ben het toen zeker elke dag gaan doen.

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    AMEN!

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Snap precies wat je bedoelt. Ben soms gewoon blij als Ivo effe de deur uit is. :oops:

10. sonya one love

dit waren haar beentjes!

11. sonya one love

wil wel niemand aan het schrikken maken he!

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik heb een magnetronsterillisator (lekker makkelijk) dus doe het praktisch elke dag.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Marcel is gelukkig niet (altijd) zoals die mannen :) phew. Hij stond om 5u vanmorgen ons wurm te verschonen namelijk, de lieverd. En daarna heeft hij mij nog even verwend ;)

Misschien onaangekondigd vertrekken en een nachtje bij je ouders gaan slapen zodat Alex merkt wat hij mist?

14. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Miep Past Jarno nog in die maat luiers dan van de pampers?
    Ik vond de pamper-luier er juist kleiner uitzien dan de kruitvat luiers die ik gebruik (ik heb ze even op elkaar gelegd namelijk...)
    Dus ik heb die luiertjes die in de C1000 doos zaten weggegooid, en dus ook de bonnen denk :( Geen bon gezien zo snel... iets te impuslieve actie dus ;)

Hier kook ik ook dagelijks de spenen vd fles en de flesjes uit. T zit in mijn ritme, dus ach, ik hou het wel ff vol denk..kan geen kwaad...keb geen zin in spruw. Aan de andere kant, een beetje weerstand opbouwen is ook niet verkeerd...

Vanmorgen kwam Iris weer om 7.15 :)(23.30 fles gehad en meteen knock-out) Ze doet het errug goed zeg! En toch ben ik bang dat ze nog een 'terugslag' zal krijgen...t gaat soms TE goed :)

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Volgens mij kan dat toch wel, twee banners? Misschien moet er een regeltje wit tussen met de enter-toets? Lijkt me voor jou wel gaaf om er twee te hebben, er zit zoveel verschil tussen! Niet zoals die paar weekjes bij mij (na ja, Elin dan).

16. sonya one love

dit was ze dan.....zo ik hoop dat ik niemand onnodig heb gekwetst,maar ik wilde jullie wel een ideen geven hoe ze er 4 maanden geleden uitzag!
    en nu....een mooi sterk en levendig meisje ;)

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Neuh, een paar keer per week eerder. En ik had toch al vastgesteld dat ik een ontaarde moeder was dus dit kan er dan ook nog wel bij ;)

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Of is het gewoon niet meer nodig om alles elke dag uit te koken?
    Ik kolf niet zo vaak, maar als ik kolf kook ik dat ding wel van te voren uit. Maar zoals nu staan er een paar flesjes melk al een paar dagen in de koelkast (ga ik vandaag geven) dan kook ik die flesjes niet elke dag uit maar laat de melk er gewoon in zitten totdat Jarno het opgedronken heeft.
    Dus de kolf kook ik wel uit voor gebruik, de flesjes ook wel, maar die blijven dus gerust 3 dagen in de koelkast staan met melk erin.

De speen doe ik zo nu en dan (2 keer per week ofzo) 3 minuten in de waterkoker waar net gekookt water in zit. (was een tip van de kraamhulp)

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee hoor, daar schrik ik niet van.
    Het blijft echt ongelooflijk he?! Zo'n klein mensje...

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat was ze toen nog ieniemienie!, maar moet je eens zien hoe snel die kids groeien.

Wat een verschil met Raven toen zij geboren was.

Share This Page