Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lijkt me dat je het helemaal goed doet hoor! Die flesjes met melk staan in de koelkast, dat is al prima. Kan er weinig mee gebeuren lijkt mij.

Ik moet ook maar eens een waterkoker kopen, heb nog een fluitketel.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    En Raven was ook al zo'n kleintje. En toch maken een paar weken enorm veel verschil dan he?

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, dat is het ook: hij mist zoveel!
    En bovendien vraag ik me ook af hoe hij denkt het te gaan doen met Sverre als ik straks werk en hij de ene week de ochtenden en de andere week de middagen met hem alleen is (en ook nog eens om de week een hele vrijdag!). Moet hij niet oefenen ofzo?!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh oke, zo slecht doe ik het dus nog niet. Maar wist niet dat ukkies daar spruw van kunnen krijgen..... SLIK! Moet ik wel mee oppassen dus.

Een fluitketel? Wasdat? nee hoor, geintje Kar.

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dan moet je op mijn banner kijken, want ik ben op jouw uitgerekende datum bevallen :)

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kook wel na elk gebruik alles uit. Totdat ze ongeveer 3 maanden zijn, dan doe ik het alleen nog 's avonds één keer. Vanaf 6 maanden kook ik niks meer uit.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tweety: Ja hoor, Jarno past er nu nog wel in, die pampers van pampers.... (hihi) Niet de newborn hoor, maar die van 3-6 kilo. Maar zoals ik al zei, heb nog 5,5 pakken met 62 pampers liggen, ik geloof niet dat we die nog op gaan maken....
    En inderdaad, die van de kruidvat zijn nog wat groter dan die van pampers, ik heb ook nog een pak van kruidvat liggen.

De kraamhulp adviseerde wel om niet te grote pampers om te doen. Liever iets aan de kleine kant dan te groot. (Ben er al achter gekomen dat ze gelijk heeft, hihi. Die schuimsproeipoep....)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
  9. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen,

Jekkia: gefeliciteerd met Raven haar 3 maanden...
    Sonya: jou kleine meid is gewoon alweer bijna 4 maanden! Gefeliciteerd.
    Voor jullie beiden is het een spannende tijd geweest, maar fijn dat nu alles goed gaat!

Miep: ik heb ook een magnetronsterilisator en nog ben ik wel eens te lui om het elke dag te doen :oops: Maar zeker om de dag! De spenen heb ik nog niet gedaan... kunnen die ook gewoon in de magnetron??

Mannen: ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het niet helemaal herken. Nou is het natuurlijk bij ons wel zo dat Brennan meestal pas rond 8 of 9 uur 's ochtends wakker wordt. Misschien komt het doordat Bas door de week niet thuis is en dan dus graag in het weekend Brennan verzorgt?? In het huishouden doet hij trouwens weinig, hooguit de afwas en stofzuigen. Maar goed, dat ligt ook een beetje aan mezelf; ik doe het liever zelf, dan gebeurt het tenminste goed!

Hier: alles gaat gewoon goed. Brennan slaapt geweldig goed en is overdag redelijk actief. Ondanks dat hij 's nachts zolang slaapt ligt hij nu alweer te slapen... heerlijk!

En voor iedereen gewoon ff een dikke *knuffel*!

Liefs Elma

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wow, Melanie! Jij kookt dus meerdere keren per dag de flesjes uit....

Jeetje Sonya, die foto's! Ze was echt superklein! Echt een vechtertje! (maar dat wisten jullie al lang)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Het idee is verleidelijk, maar weet je wat mijn probleem is?
    Als ik hem zo zie hoe hij met de kleine omgaat (laten huilen, watte in zijn oren, veel te veel eten erin proppen, niet op tijd verschonen), dan vraag ik me af, wat ik dan 's ochtends aantref als ik weer naar huis kom. Straks staat de kinderbescherming bij mij op de stoep!
    Voor een paar uurtjes, dus als ik 's avonds ga volleyballen, ok. Maar langer? Geen sprake van todat ie op z'n minst een jaar is!

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja hoor, kun je gewoon erbij leggen!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    We hebben meerdere luiertaarten gekregen (ja, de vierde, he. Die hebben alles al, dus dan maar luiers! Vind het wel prima!) en daarbij heb ik moeten vasstellen dat Huggies kleiner zijn, dan Kruidvat en DA het grootst zijn. Pampers weet ik niet. Koop ik nooit, vind ik te duur. Zelf koop ik altijd kruidvat of DA.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb net gekolfd en wil de melk invriezen, hoe krijg ik de melk in de ijsblokzakjes?

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Wie gebruikt Avent flessen? We hebben ze nu voor het eerst en ik gebruik speen 1 tot nu toe. Speen 2 is vanaf 1 maand, maar bij speen 1 loopt het nu nog een beetje langs de kant van Milyan's mondje, dus ik dacht ik wacht nog ff. Vroeger had ik altijd 3-standen-spenen. Maar die 3-standen spenen van Avent zijn pas vanaf 3 maanden.

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb dus wel pampers gekocht, waren toen 3 pakken halen en 2 betalen. 9.99 per pak, dus nu 3 pakken voor 20 euro, was een koopje. Alleen heb ik nu teveel denk ik....

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb avent flessen. Gebruikte ook nog steeds speen 1, maar dan deed ie 45 min. over zijn flesje. (geef misschien 2 keer per week een flesje ofzo) en toen heb ik een andere fles met een S, M, L, speen gebruikt en had ie binnen 5-10 min. zijn fles leeg. Op stand S of M, dat maakt geen verschil bij hem.

(Hij krijgt geen krampjes van te snel drinken hoor, hij is de laatste tijd ook in 6 min. ofzo klaar met uit de tiet drinken.

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik wou eigenlijk net proberen met de 3 standen speen van Avent. Wist niet dat die vanaf 3 maanden zijn. Ik probeer het gewoon.

20. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Sonya, wow, wat was ze klein en nu alweer een hele meid.

Melanie, ik heb ook Avent. Ook ik gebruik speen 1 en die blijf ik voorlopig nog even gebruiken want ze geeft aardig wat golfjes terug na de voeding.

Herkenningspuntjes, hebben jullie kindjes ook herkenningspuntjes?

Lieve heeft een vrij grote moedervlek in haar lies en een aardbei onder haar oksel.

Deel Deze Pagina