Volgens mij weet die van mij nog niet eens waar de stofzuiger staat! oke, nee, ik overdrijf nu.. Maar sinds ik dus bevallen ben... en dus niet werk, doet hij thuis steeds minder. ypiscg geval van 'jij bent toch thuis en hebt niks te doen'
Hier ook een papa die altijd uitslaapt Fijn dat Jarno zo goed groeit! Een rompertje met korte mouwtjes weegt zo'n 50 gram dus ik denk dat het idd 5.9 kg zou zijn!
Sneller groeien doen ze idd, daarom zijn er ook verschillende curves voor jongetjes en voor meisjes, sterker zijn weet ik niet. Ana-Lucia was drie weken en vier dagen te vroeg en kon al vanaf de tweede week haar hoofdje opheffen!
ik vloei al lang niet meer. maar ik heb dat ook nooit zo lang. Maar voor zover ik weet mag je niet zwemmen als je nog vloeit ivm infectiegevaar.
Zo ik heb de brief over mijn ouderschapsverlof naar mijn baas gestuurd! Hopelijk kan het nog geregeld worden per 1 oktober...
Hahaha nee hoor ZO ontaard ben ik niet. De rest van de tijd draagt Elin gewoon katoenen luiers, scheelt weer een nieuwe kliko aanschaffen en de wasmachine draait toch wel.
Ik gebruik al zeker drie weken de pampers van 4-9 kg, mijn madam kan er anders niet in met haar poep en billetjes