De eerste dag sliep ze alleen maar, de dagen erna had ze vooral mama nodig, heb haar dus erg veel bij mij gehad. Ze wennen er niet zo snel aan hoor, Ana-Lucia doet nu gewoon weer als voor haar prikjes.
Tja ik weet het ook niet! Zij heeft het zelf dus niet gedaan en ik denk dat ze het idee heeft dat het veel te veel tijd vreet? Maar goed, het gaat de laatste tijd al beter en vandaag dus helemaal... Zal Marcel eens vragen vanavond wat hij precies tegen zijn moeder heeft gesmst.
sorry jongens, kom niet bijgelezen hier! Was al end achter en nu nog verder. Morgen ga ik gewoon weer vanaf pag 261 meedoen hoor! Hoop dat ik geen hele belangrijke dingen gemist heb. Hier gaat alles wel oke. We waren vandaag kennis maken met de groep op het kdv! Tjee, toch raar en eng gevoel dat ze daar straks heengaat hoor.. Kunne zij wel goed voor mij meissie zorgen? Tuurlijk! Ga nu strijken, ben ik al 2 dgn aan het doen! twinny
Hahaha strijken ben ik juist meestal wel snel mee klaar maar vaak 2 dagen over aan het denken! Ik moet ook nog de dingen regelen voor het kdv, heb nog niet eens de formulieren ingestuurd. Maar eens doen van het weekend, zet het meteen in mijn telefoon ter herinnering. Bedankt voor de tip
Kan het zijn dat ze zich verveelt of aandacht nodig heeft? Misschien helpt het juist als je haar dat een kwartiertje geeft en vervolgens toch weer te 'slapen' legt? Als Devin geen krampjes heeft maar wel huilt wil het wel eens helpen om d'r uit de wieg te halen en in de maxi cosi in de box te zetten..of in het wipstoeltje.. kweenie hoor, maar in elk geval erg moeilijk inderdaad..
Neuh volgens de huisarts was t kramp..volgens mij dat andere (niet kunnen poepen of dat poepen pijn doet) Het is zo sinds vier dagen en ik zie dat ze echt aan het knokken/ worstelen is en ze poept bijna niet meer en áls ze poept moet ze erg huilen..dus ik zie een duidelijk verband en dat zou niet zo zijn als het een regeldagje is volgens mij..
Ok weer even een vraagje voor jullie van Lexi-de-Twijfelaar: Ben ik een ontaarde moeder als ik er niet elke dag met de kinderwagen op uit ga? Vandaag de deur niet uitgeweest want het is koud en wurm sliep steeds zo lekker, vond het beter om daar gebruik van te maken. Maar ja, ik als iemand die altijd overal aan twijfelt en zich veel te veel de mening van anderen aantrekt toch even met jullie checken want misschien had ik wurm toch wel mee naar buiten mee moeten nemen? Ben nu met haar op excursie naar zolder geweest en straks mag ze van mij wel even gezellig in haar wipstoeltje na de volgende voeding.
Misschien heeft ze net als raven last van lucht in de darmpjes. Raven kan dan ook opeens een gilletje slaken of hard gaan huilen en dan vaak iets later komt er een (nat) scheetje achteraan of bombardeerd ze de hele luier vol. Gelukkig wordt het wel steeds minder bij haar. Ik haal haar vaak uit haar wiegje, loop beetje rond met haar, praat tegen haar, hou de beentjes wat hoger en hoop dat het snel overgaat.
Strijken? Wat is dat? Wij hebben Raven alweer uitgeschreven. Ivo werkt sindskort freelance en kan zijn dagen nu makkelijker indelen en dus voor Raven zorgen als ik aan het werk ben (nog 3 weekjes nog. HELP, wil niet mijn kleine meid achterlaten!)
Nee, dan zou ik ook een ontaarde moeder moeten zijn want ik ga ook niet elke dag met Raven er op uit. Als ze eindelijk slaapt laat ik haar liever liggen. Zit altijd te twijfelen of ik haar wel warm genoeg heb aangekleed of juist weer niet te warm.
Heb vandaag gezondigd en weer iets voor Raven gekocht Omdat Raven vandaag 3 maanden oud is (tja, je moet toch een excuus hebben ) heb ik voor haar een jasje en een setje gekocht. Het setje is ongeveer hetzelfde als het jasje, ook met het poppetje maar dan in het midden en in het roze met bijpassende witte broek. Het mutsje en bijpassende sjaal zaten bij het jasje inbegrepen. Maar vond het zo schattig, kon het echt niet laten hangen [/url][/img]
He gelukkig maar, voel me meteen een stuk minder ontaard Ja dan heeft ze een truitje met lange mouwen aan als het dan 's middags ineens warm wordt of vergeet je sokjes aan te doen terwijl het dan koud wordt, zo lastig!
Jekkia, wat leuk! Is toch een hele goede reden om te shoppen hoor, 3 maanden oud! Lexi, als ik geen hond zou hebben en wel zou moeten wandelen zou ik het ook niet elke dag doen hoor! Zeker niet als het regent ofzo. Sverre heeft alleen zijn kleertjes aan en verder een lakentje en dekentje over. Is het heel warm, dan alleen een laken. Geen muts ofzo. Chantal, hoe is het nu met Nicci? Is ze uiteindelijk nog stil geworden? Kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vindt en niet weet wat je dan moet doen.. Twinny, er zijn geen grote gebeurtenissen hier, dus je hebt niets gemist hoor! Klets maar weer lekker mee..!
Hier is alles weer zo goed als goed gemaakt.. We hebben even goed kunnen praten, en even lekker 'geknuffeld'. Kan er wel weer even tegen nu. Hij heeft geregeld dat we morgen uit eten gaan! En ook al oppas (mijn ouders) voor Sverre! Als verrassing! Ik wist wel dat ik niet voor niets bij hem was...
Nee hoor, je bent geen ontaarde moeder. Je zou pas een ontaarde moeder zijn als je er met dit pokkeweer wel op uit zou gaan met je wurm. Op excursie naar de zolder is toch ook een uitje voor wurm?