Wij gaan er ook niet elke dag op uit hoor met Ana-Lucia. En Jekkia, ik twijfel ook nog steeds over het warm genoeg aankleden.
Oh gelukkig, je mannetje is toch wel lief voor je! Nu mijn ventje nog.... zou ook wel weer eens uit eten willen!
Hoop het wel! Heb luiers staan vouwen terwijl zij op t logeerbed lag, en voor haar gezongen. En op zolder is het altijd lekker warm vanwege de wasdroger! Nou hoeveel leuker wil je het nog hebben?
Lexi, wij gaan ook niet iedere dag de deur uit. Ik vind het met droevig weer herlijk om binnen te zitten. Jekkia, wat een schattig jasje. Zit dat poppetje er aan vast? Kar, gelukkig is alles weer goed. Wij gaan zo lekker uit eten bij misschien mijn toekomstige baas. Lieve gaat mee, ben benieuwd hoe het gaat.
Ja, of deprimerend weer. Heeft iemand van jullie de verwarming alweer aan gezet? Ik ben vandaag meerdere keren in de verleiding gekomen... Zo ik ga Sverre voeden. Hij zit zo lief in zijn wippertje te kletsen.
Nee maar heb wel een trui aan en sokken gepakt voor straks (en ik heb een kuitbroek aan dus dat staat voor geen meter maar kan me lekker niks schelen).
Nee hier staat de verwaming nog niet aan, het is nog 19,5 graden in huis, valt nog mee. Niet best toch dit weer....
Ja, maar je kunt het ook loshalen. Poppetje is leuk voor Raven die friemelt nu al graag aan bv haar spuugdoek of mijn bh/trui als ze aan het drinken is. Kan ze daar mee friemelen. Succes met het etentje. Hoe doe je dat met Lieve? Zet je de kinderwagen naast je neer?
Ik gebruik ook nog speen 1, maar ja dat is alleen maar af en toe als hij een fles met bv krijgt... Wanneer zou hij dan eigenlijk speen 2 mogen hebben?
Tja, en dat geldt dan toch ook weer niet voor alle jongetjes! Jeroen is dan weer de uitzondering die de regel bevestigd (of zo iets)
Och meissie toch! Wat vervelend. En die krampjes zijn zo vreselijk! Laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat het komt door dingen je hebt gegeten. Want daar hoeft het helemaal niet persé aan te liggen... Helaas heb ik geen tips en kan ik je niet helpen. Probeer maar zoveel mogelijk te troosten. Ik hoop voor je dat het snel over is!
Of ze had het stiekem eigenlijk zelf ook heel graag gedaan (spijt?) en is gewoon een beetje jaloers dat het jou zo goed af gaat? Wat vind je van deze theorie?
Jekkia, proficiat met Raven! Wauw 3 maanden alweer! Melanie, wat leuk dat Milyan lacht! Jeroen ook, zelfs af en toe met een geluidje erbij! Miep, jemig hij is al bijna uit zijn pamper gegroeid dan...! Tweety, wat heb jij een heerlijke vent! Ik heb eigenlijk ook niet echt te klagen hoor... Wietske, Jeroen drinkt met speen 1 in 9 minuten 110 cc op. Dus komt wel een beetje overeen. Wat fijn dat de overstap tot nu toe een succes is! Miep, wauw 240 ml in 10 minuten! Ik had net 100 ml in 3 kwartier, en dan ook nog eens ipv een voeding (na 4,5 uur!). Vervolgens kon Jeroen 3 uur later weer niet genoeg er uit krijgen zelf. Hij was weer boos en wilde niet drinken grrr! Stomme kolf! Kar. Lekker uitslapen hè?! Het is nu jou beurt! En als hij er niet 1 2 3 uitgaat dan moet je hem er maar uitschoppen! (werkt hier altijd goed). Ik lees dat jullie het goed hebben gemaakt en lekker uit eten gaan morgen! Geniet er van! Beebie, iedereen heeft zo zijn klaagmomenten, de één wat minder dan de ander, maar daarom net zo serieus. Dat je dat kan zeg. Nicci er niet uit halen. Dat had ik ondertussen al lang gedaan. Als dat het enige is waar hij uiteindelijk stil van zou worden. en als je de borst aan biedt wordt ze ook niet rustig? Pff, ik hoop voor je een regeldagje/sprongetje. Hoe is het nu, is ze al weer gekalmeerd? Of zoals je zegt de inentingen. Sterkte hoor! Twinny, lijkt me inderdaad gek ja. een eerste kennismaking op het kdv. Wat vliegt de tijd toch hè? Hoe vaakgaat ze er heen? Lexi. Ik ga ook echt niet iedere dag op stap hoor met de wagen! Natuurlijk moet dat niet. Een gefrustreerde mama achter een wagen lijkt me ook geen goed plan! Jekkia, lief jasje hoor! Ik kende het merk niet. Maar gisteren is er hier op het dorp een kinderkledingzaakje geopend en daar verkopen ze ook dit merk. (ik heb dit jasje ook ongeveerin het blauw zien hangen, ik heb alleen bij de jongens gekeken) Ik ben er vandaag even binnen geweest en heb ook een stoer bruin shirt met blauwe bodywarmer (van swaeter stof zeg maar...) gekocht. Erg leuk hoor, een kinderkledingzaak zo dichtbij! (niet goed voor de portemonee....)
Jeroen gaat morgen voor het eerst een paar uurtjes naar mijn schoonouders! Wij hebben opening van het nieuwe korfbalveld. Eerst neem ik hem mee en als hij mag eten dan ga ik hem voeden bij mijn schoonouders thuis (wonen er 2 minuten lopen vandaan...) en dan laat ik hem echter met een flesje gekolfde melk. Dan kan ik nog een paar uur terug naar de kantine... Op zich heb ik daar wel zin in. Maar niet om hem achter te laten. Brrr, ik ben ook nog geen moment van zijn zijde geweest dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden (met Jeroen komt het wel goed hoor!) Vandaag hadden we getest met een flesje ontdooide afgekolfde melk. Dat dronk hij keurig op en gaf daarna weer wat terug.. Had denk ik zo'n 90 cc op. Ik ben ondertussen gaan kolven. Ik kreeg zowaar 100 cc eruit geperst (in 3 kwartier). Na 3 en een half uur, mocht meneer weer drinken en nu live bij mama. Maar wéér is hij zo boos als woensdag! Alsof hij te veel moeite moet doen om de melk eruit te krijgen, alsof ik ze te leeg heb gekolfd en ze nog niet helemaal vol zijn, zoals hij gewend is ofzo. daar lijkt het op. Ik weet dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen, maar ik weet het anders ook niet. We hebben hem maar weer 40 cc afgekolde melk uit een flesje gegeven. Daar was hij gelukkig weer tevreden mee (hij had natuurlijk wel wat uit de boobs gedronken) Dus voorlopig ruim ik de kolf weer even op. Dinsdag moet ik weer naar het bureautje, dus dan zal ik het eens navragen... Maar ik vond het kolven gewoon weer even leuk. maar nu niet meer. Er is niks zo vervelend dan een huilende baby aan een boob.
pfffffffffff. ik ben dood moe..chedella heeft de hele avond gehuilt buikkrampen en scheetjes laten.... echt zielig, een uur geleden heeft ze superveel gepoept, tot haar rug en knieeen vol! niet normaal en helemaal groen. Dit is al de 3 keer. ik word een beetje gek van de adviezen van het cb, eerst zeggen ze dat ze teveel voeding krijgt...nu krijgt ze 5 flesjes van 130 cc, niets teveel dus en dan zeggen ze dat ze groen poept van de buikpijn nu wil mijn mannetje morgen met haar naar de huisarts gaan omdat hij het niet normaal vind. nu ligt ze heerlijk fris gewassen te slapen. Soms weet ik niet wat ik moet doen hoor!
Sonya, wat vervelend zeg! Het kan toch geen kwaad om even naar de huisarts te gaan? Ik zou het gewoon doen hoor! Waarom niet? Poept ze anders ook groen? Of is het echt ineens veel meer en een andere kleur? Dan zou ik toch even gaan hoor! Ze heeft duidelijk ergens last van! Ik ben benieuwd wat het is. Hopelijk slaapt ze vanzcht een beetje... Sterkte ermee!