Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dit geeft moed! Vanavond is ze weer superlief!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Misschien voelt ze zichzelf wel 'schuldig' dat ze het niet gegeven heeft of is ze wat jaloers....

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    haha, mijn idee!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb bij de Action heel leuke creche albums gezien en natuurlijk gekocht voor mijn eigen aapje!

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    :confused: :confused:

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja dat zou kunnen. Ik zie alleen wel dat ze supermoe is. Ik denk dat ze lekker bij mij wil zijn want als ik haar oppak duurt het niet lang voor ze weer slaapt maar zodra ze de wieg 'ruikt'! Ik wil dat ze zelf in slaapt leert vallen in de wieg!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een moeder gevoel mag nooit onderschat worden is mij in het ziekenhuis verteld. Ga je weer naar de huisarts? Of ga je het weekend naar de diensdoende arts? (weer een frisse kijk misschien)

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Welnee! Is toch heerlijk een rustig dagje thuis? Niet te veel prikkels en lekker de rust en regelmaat thuis! En een dag zonder buitenlucht kan vast geen kwaad.

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Geweldig! Helemaal mijn smaak! Waar vandaan als ik vragen mag?

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nee ze heeft op het end nog iets van een kwartier geslapen, verder niets. Ik heb haar er om half vier uitgeplukt, geboed en toen geconcludeerd dat ze me nog steeds lief vindt, want ik kreeg een mooie smile!

Heb het 'oei ik groei' boek gekocht en ben erg nieuwsgierig!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heerlijk he, dat schuldgevoel?!

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    :confused: Nee het is hier nog steeds 22 graden in huis als ik de schuifpui open zet!

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    jups staat aan hier :oops:

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben van enorm consequent in mijn werk (kinderopvang) en heb altijd gezegd dit ook bij mijn kind te zullen doen, maar dat is echt lastiger. Wat betreft dat laten liggen: het heeft me heel erg veel moeite gekost, maar ik geloof dat het uiteindelijk beter is voor haar. Haar oppakken zou vooral voor mij een prettige oplossing zijn op de korte termijn.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jeroen gaat verwend worden! ;)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat zegt je gevoel dat het is?

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Huisarts zei idd : we hebben één regel, een moeder heeft altijd gelijk" :) vonk zo grappig! Maar goed, hij zei ook dat we ten alle tijde terug mochten komen..

Nu heb ik bedacht om Devin een beetje zonnebloemolie te geven...Dit gemengd met de vitamine drupjes (die ze zo lekker vind), een half uurtje daarna is ze verschrikkelijk gaan huilen..de hele rest van de dag, tot ze om 21.00 u in slaap viel.. en tot nu toe gaat het ietsjes beter want ze slaapt nog steeds en we hebben geen gilletjes meer gehoord.

Ik hoop zooooo dat dit helpt/ geholpen heeft..

(Kar toevallig had je het net gemaild..dat steunde me wel, want ik had dat van die olie zelf bedacht en begon ineens eheeel erg te twijfelen toen ze daarna zo begon te gillen en huilen, of ik niet iets heeeel erg gevaarlijks had gedaan door haar olie te geven ..en toen las ik net je berichtje..*oef* wat een opluchting....) <- dikke kus daarvoor!

Ik ga nu zo proberen te slapen, wilde jullie heerl erg bedanken voor je reacties en nog snel effe op de hoogte brenmgen dat het nu voor heel eventjes rustig is..Ik hoop dat het zo blijft.

Beebie om je antwoord op je vraag te geven: we hopen het weekend af te wachten, maar hebben afgesproken dat zodra het erger wordt we toch echt naar de weekend arts gaan (had de huisarts ook geadviseerd hoor!)

Jekkie, het lijkt wel veel op wat jij zegt over Raven..en we doen dezelfde dingen als jullie om het weg te nemen.

Sonya: heeeel veel sterkte met Chedella..het is zó hartverscheurend om je kleintje zo te zien

Lex: ik ga ook echt niet elke dag wandelen met Devin hoor, de groeten! :) (hoewel ik inmiddels wel durf, maar ik zie er het nut niet van in om elke dag te wandelen)

Jekkia: (toch?) erg schattig jasje!

Sterrekind: heel stomme vraag misschien hoor, maar jij was toch fotografe? Werk je wel voor een baas dan? spannend om Lieve mee te nemen of niet? (you've been there before met pepijn waarschijnlijk, maar dan nog..blijft spannend denk ik)

Eef en Tan: ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Vissie: dank je voor je lieve reactie!

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Leg je Jeroen wel goed aan? Misschien kan hij de tepel niet goed pakken.

Succes vandaag met Jeroen uit handen geven aan je schoonouders! ;) En tuurlijk veel plezier bij de opening van het korfbalveld

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Germ, in ieder geval werken haar darmen wel heel erg goed ;)

Hoe is de nacht gegaan? Heeft ze nog veel last gehad?

Geef je fl of bv?
    misschien kan ze niet goed tegen die fl of als je bv geeft dat je misschien iets hebt gegeten waar zij (nog) niet tegen kan
    kan nooit verkeerd zijn om even bij de HA te tjekken, kunt niet voorzichtig genoeg zijn

hoop dat het weer snel overgaat voor Chedella zodat haar papa en mama ook weer kunnen genieten van hun kleine meid

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:D
    Een winkeltje hier in het winkelcentrumpje aan het einde van de straat (heel erg slecht voor mijn portemonee).
    Het is een Nederlands merk: Dirkje

Deel Deze Pagina