Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb een paar nieuwe foto's van raven in de map geplaatst.

Ze heeft zo'n schattig jurkje van haar peettante gekregen

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia gaat ook in de trappelzak want ze schopt ook altijd haar lakentjes eraf... heb nog geen problemen gehad.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sorry voor alle berichtjes na elkaar maar had nu ff de tijd om te reageren...

Thx voor jullie knuffels!

Ga nu meteen de foto in mijn album plaatsen (lukte daarnet niet).

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Thanks lieverd... Het gaat intussen ook al weer. Marcel was thuis en heeft Elin ook nog geluierd en geflest en toen had ik even rust. Dan gaat het meteen een stuk beter. En volgens mij is het met mijn melk nu ik echt ongesteld ben en niet meer net ervoor hang ook weer een stuk beter. In elk geval komt ze nu in elk geval niet meer élke keer om de twee uur.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zo, de foto's staan in m'n album...

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat het weer beter gaat!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Kirby: Ik zocht al om je foto's :)

Jekkia wat een lief jurkje inderdaad, ik ben gek op die romantische meisjesjurkjes..echt zó lief!

Kirby, het komt mij ook niet bekend voor hoor wat je verteld over Assia. Ik vind het heel erg voor jullie en ik kan me zó goed voorstellen waarom je het nu zo erg voor Caruli vindt. \het lijkt ook echt wel heel erg op jullie verhala he? Wat erg dat je meisje na een half uurtje overleden is en vreselijk als mama om je kindje in je armen te zien sterven..Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het de meest fijne manier is als je dan toch afscheid moet nemen van je dochtertje. Het spijt me echt heel erg voor jullie, ik weet er niet veel zinvols op te zeggen behalve dat ik heel gelukkig voor jullie ben dat alles met Ana Lucia nu zo goed gaat en dat ze een prachtig meisje is! Assia kun je niet vervangen, maar ze heeft wel een prachtig zusje gekregen..

Lma: he gatver, tóch een borstontsteking (twee zelfs...ieuw) Sterkte en beterschap enzo..Knap hoor dat je toch doorgezet hebt voor je ventje.

Over die slaapzak/trappelzak. kijk even naar de maat, die hebben namelijk verschillende maten. Als de zak echt te ruim is bij de armpjes of bij het nekje kun je altijd met een veiligheidsspel de overige opening dichtzetten..(dat is wél heel belangrijk, ze kunnen zich inderdaad anders omdraaien, kneldraaien, verstikken oid..)

ik ga even naar Devin nu, ze huilt...

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik heb bij Elin het lakentje gewoon overdwars gelegd want ook deze meid is nogal van de schopperij dus ligt vaak bloot. Het laken overdwars kan veel verder onder het matrasje dus niks blootschoppen! Ik laat me toch zeker niet foppen door zo'n wurm? Lexi de Vries is niet voor één gat te vangen ;)

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Maar het was niet de eerste keer dat ik kolfde hoor. Laatst had ik in no-time een flesje vol....
    In het begin heb ik ook heel veel gekolfd om de borstvoeding op gang te brengen.....
    Daarom vond ik dit ook zo raar....
    Maar maakt nu niet meer uit, ik heb net weer zitten kolven en had in 5 min. 100 cc. uit 1 borst. Dus vandaag wil het wel.

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Irena, ik ben de eerste weken ook een echte kluizenaar geweest! Pas vanaf vorige week kom ik echt weer in de winkels met de wandelwagen. Bij ons op het dorp heb je een supermarkt, bakker, slager etc dus daar ben ik nu regelmatig te vinden. Zeker nu ik heb gemerkt dat Jeroen zo makkelijk slaapt als we gaan lopen. Doe het rustig aan, tegen mij zei de cb-arts vandaag weer dat ik (ivm keizersneee en ook al voel ik me goed) me toch rustig moet houden, en die 6 weken rust moet nemen, anders kom je jezelf a 3 maanden alsnog tegen. Ik vond het die eerste weken wel fijn thuis, en iedereen om me heen maar roepen, 'wil je nu niet eens naar buiten?' Nee hoor, ik zit hier best!

Dus no worries, je gaat vanzelf weer een keer!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Volgens mij is het echt enorm verschil met hoe je er nu uitziet, afgaande op je buikfoto's! Toch zie je er mooi uit als bruid!

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Er zal al veel gereageerd zijn hierop, maar voor ik verder lees wil ik even kwijt dat ik het belachelijk vind dat het CB vindt dat Mick teveel is aangekomen! Zoals je schrijft heeft hij het nodig!

Over de hoeveelheid: wat zegt de bus voeding hoeveel hij mag hebben?

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk dat ze dan niet zo streng zijn, want bv kinderen schijnen heel goed te voelen wanneer ze vol zijn. Maar waarom een fv kind dan niet?

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Auw!

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    haha, ja zo gaat dat hier altijd. Ben soms echt heel blij met regen!

Vanavond en morgen mag het gewoon weer mooi weer zijn en mag hij overwerken zo laat als maar nodig is
    Vanavond komen er 2 collega's langs en morgen ga ik met m'n schoonmoeder op stap naar een camping in de buurt, waar 4 schoonzussen aan het kamperen zijn. Dus gaat Jeroen voor het eerst naar een camping, een hele reis voor hem! Ik vind het ook wel leuk, dan ga ik eigenlijk voor het eerst alleen met Jeroen op stap, met maxi cosi en wandelwagen in de kofferbak.

Donderdagavond wil ik hem wel thuis hebben, want dan komt de dominee op bezoek... en ik weet mijn god ( :) :) ) niet wat ik tegen die man moet zeggen. En dan zul je net zien dat ik moet gaan voeden en niet voor de koffie kan zorgen...

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Jeroen woog na één maand 3490 en bij geboorte 3330. Dus zeker geen kilo, maar we moeten zijn gewicht wel scherp in de gaten blijven houden. Maar ik ben er inmiddels zelf van overtuigd dat hij groeit en dat hij genoeg drinkt.

Dus het zal bij jou helemaal prima zijn hoor!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    evelien: de eerste dag was dus eigenlijk wel goed gedaan. Alleen zijn met haar, geeft me meer zelfvertrouwen, ook voel ik me minder op de vingers gekeken! Terwijl dat helemaal niemand doet, maar heb gewoon altijd standaard dat gevoel! En het mezelf wat kunnen aandoen, zit er ook helaas standaard ingebakken!

Irena: ik ben in het ziekenhuis al buiten geweest. Zoë afgeleverd bij de zusterpost en toen met san het ziekenhuis uitgewandeld! Balen dat je 4 hoog woont! Zoë is vandaag ook veel huileriger dan gister en kom ook weer helemaal niet uit met de voedingen. Vandaag gaat ze echt veelste veel drinken als ze om de 3 uur blijft komen!

Jody: ach meis, doe het maar zoals jij het goed vindt voelen. Zoë was bij de eerste weging op het cb 250gr per week aangekomen! Bij de tweede weging 350gr per week! Tuurlijk zijn ze daar niet blij mee, maar weet ook niet hoe ik haar minder moet geven, als ze krijst van de honger!Hoeveel geef je mick dan per keer als je niet verdund, dus hoeveel krijgt hij in totaal per 24 uur en wat weegt i? Zoë zat bij de laatste weging, met 5 wkn 1100gr boven het geboorte gewicht. 1400gr, boven haar laagste gewicht! Moest trouwens erg lachen om ruud en zijn nachttaferelen

kar: ach die onderkin heeft Zoë ook en bolle wangetjes! Tis toch echt baby? Zoë vecht ook vaak tegen de slaap. Na 10minuutjes huilen slaapt ze dan toch meestal wel...

borstvoeding en groeien: ik snap niet waarom het niet uitmaakt dat bv kindjes meer mogen drinken en groeien? Wat is er dan zo anders?

Niva: o dat lijkt me een naar gezicht, zo'n beesie op je meissie! Heeft ze er nog last van gehad?

Babymassage: wij zijn afgelopen zaterdag begonnen met de Chantala Babymassage. San gaat er naar toe en laat mij zien hoe het moet.

WAter: Zoë drinkt het alsof het voeding is, maar weet niet hoeveel ze mag hebben, dus stop maar bij 20ml en dan wil ze echte voeding!

Elma: wat ontzettend vervelend van je borsten. Wat zei de huisarts

had nog niet alles gelezen, tot pag.23. Moet nu Zoë weer gaan troosten!

twinny

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Niva, hoe is het nu met Devin haar muggesteken? Wat zielig zeg, ik zag het helemaal voor me!

Jody, die nacht teferelen hebben wij hier ook! Toen mijn vriend Jeroen wilde verschonen snachts zei ik tegen hem:
    'fijn hè, dat hij steeds braaf gaat slapen na iedere voeding'
    hij: 'met wie dan?'
    ik: 'Hoezo, met wie dan?'
    hij: 'je zegt toch net dat hij met iemand is meegereden met een grote auto'

Toen ben ik maar even op hem afgestapt om hem wakker te maken want hij had wel al Jeroen in zijn armen... Wie weet wat hij ging doen in zijn slaap.

Ik laat hem nude laatste nachten maar doorslapen, ik doe het wel alleen, want hij is ook wel erg moe van die lang dagen werken, kan ik hem ook geen ongelijk in geven eigenlijk.

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Elma, veel sterkte met de borstontsteking, wat een toestand zeg! Ik ben blij dat me dat tot nu toe nog bespaard is gebleven...

Deel Deze Pagina