Zo, ik ga alles inpakken voor de volksverhuizing want ik ga zo naar mijn moeder toe in zeeuws vlaanderen. Enne Lexi, Goes ligt qua reistijd precies op de helft. Ik zal even zwaaien als ik langsrij! Ik laat nog wel weten hoe het was. Liefs, Tanya
Ben niet bijgelezen, dus kan nergens op reageren. Maar wilde wel even laten weten dat we nog leven . Kom binnenkort langer bij jullie terug. Veel plezier morgen bij de meeting (voor de meiden die gaan)!
Ik wil jullie even een heeeele gezellige dag toewensen voor morgen! Ben wel heeeel benieuwd naar hoe jullie het gehad hebben en naar foto's natuurlijk! Groetjes Miep
hoi meiden Ben vanmorgen naar mijn voetbalteam gaan kijken en we hebben gewonnen. Nu gaan Zoë en ik met zijn tweetjes naar de verjaardag van een vriendin.Tis de eerste keer dat ik haar meeneem naar vrienden! Vanavond heb ik een barbiknoei van mijn werk. Ben benieuwd mijn colega's weer te zien hoor. ZoË heeft al 3 nachten lang doorgeslapen en het op vijf voedingen gaan. Heelijk hoor. Gister om 2200 naar bed en pas om 645 de volgende fles. Ze heeft duidelijk weer sprongetje gemaakt! beebie: oh dat bedoel je met crecheboekje. Wij hebben zo'n boekje op het kdv gekregen. En inderdaad, werk maar zo weinig, denk ook dat dat goed voor ons is! Niva: vervelend dat zo met Devin gaat. STerkte meid en een dikke knuffel sony: hopelijk gaat het nu weer goed met chedella en was het gewoon ff een "foutje" Hoe was je avondje uit? Spannend hoor! Wat een ontzettend lieve foto trouwens, proficiat met de mooie meid van 4mnd. tanya: lijkt me best zielig als er voeding uit zijn neus komt! Enne veel plezier dan morgen met de meeting, hihi! irena: tica schijnt ff veel behoefte aan mama te hebben. kan een sprongetje geweest zijn natuurlijk. leg haar maar lekker vaak in bedals je denkt dat ze moe is, want dan heft ze minder prikkels om zich heen. jody: hopelijk gaat verder alles goed. Landa: hoe is het bij jullie en met je vriend? Grtjs Twinny
Tanya heb jij adres van de Mac waar we meeten? Enne, zouden we daar flesjes kunnen opwarmen? Live voeden in de Mac? Hoe gaan jullie dit doen?
Tanya is ff naar haar moeder in Zeeuws Vlaanderen, dus als je het niet erg vindt antwoord ik even. De Mac is te vinden bij afslag 23 van de A58, daar schijnen bordjes te staan maar hij ligt zo dicht langs de snelweg dat je de M vast wel kan zien! En anders kan je voor het exacte adres (ivm de tomtom zeker?) vinden via www.detelefoongids.nl . Als ik voor mezelf mag spreken: ik ga gewoon live voeden in de Mac hoor, ik ga daar echt niet moeilijk over doen. Lijkt mij juist wel gezellig om samen te zitten voeden daar! Over flesjes opwarmen zou ik niks weten, maar misschien kan dat daar ook wel? Of misschien neemt Melanie haar flessenwarmer wel mee en kunnen jouw flesjes daar dan ook wel in?
Ik denk dat ze op een doordeweekse dag niet moeten zeuren als er ineens 7-8 man (vrouw dus) tegelijk komt en zich volpropt met hun hamburgers. En anders bestel ik gewoon lekker niks meer, whoeahahaha
Ik heb gevoed in de Mac in Rotterdam en dan ook nog ergens in een Mac langs de autosnelweg in Nl (weet niet meer waar) en heb er geen opmerkingen over gekregen hoor.
*euhm* ..veel plezier morgen! Kirby vandaag twee keer wezen mac'en? wieuwww mazzelkont! Irena wat vervelend dat het zo lastig gaat met Tica. ik herken het wel een beetje eigenlijk...Misschien inderdaad een sprongetje en dat ze daarna weer wat rust vindt. Wie was er ook alweer wezen stappen? was het leuk? ben erg benieuwd hoe dat voelde... Twinny veel plezier met de barbieknoei, gezellig! Lijkt me ook wel spannend, maar toch ook leuk! En ook heeel veel succes bij je vriendin, ik kan me vorostellen dat je daar enorm naar uitkijkt mara ook een beetje tegenop kijkt..Het blijven moeilijke situaties al die 'eerste keren" Jody fijn om te weten dat jullie nog leven..Doe maar rustig aan hoor, zoals wel vaker gezegd..we lopen niet weg (enneuh..geen nieuws is goed nieuws, zoals we hadden afgesproken..Ik maakte me dus totaaaaal geen zorgen hihi ) Tan: Ja mijn buik is nog steeds t zelfde eigenlijk..Eigenlijk alle fysieke dingen die ik omschreef. ik ben benieuwd wat jouw gyn er van zegt en waarom het bij jou nog niet over is. Sterrekind is jouw buikpijn nog over gegaan? Weet jij al wat het was? ik heb woensdag nacontrole..ik hoor t dan wel hoop ik! Hier: Devin heeft een erg moeilijke dag gehad gister, maar om 21.00 uur heb ik haar nog gevoedt en rond 22.00 is ze in slaap gevallen..En vanochtend om 6 uur kwam ze pas weer voor voeding. Daarna nog even in de wieg gelegd en toen kwam ze pas weer om 11 uur vanochtend...Ze was zó rustig. Ik ben eventjes een uurtje met haar naar mijn werk geweest (de kinderen vonden het erg spannend en leuk) Daar heeft ze heel even gehuild omdat ze were krampjes kreeg maar die zijn in de auto weer afgezakt. En nu is ze bij ir op de borst weer in slaap gevallen ...De krampjes lijken écht enorm afgezakt en ze heeft drie keer dr luier zó vol gepoept dat ze 'doorlekte' Ik denk toch echt dat dat extra drupje olie geholpen heeft hoor. Daar komt bij dat ze misschien tegelijkertijd een sprongetje heeft gemaakt want: Devin lacht naar ons! Vaak en veel en het zijn enorme grijnzen en super glimlachen! Zelfs met geluid soms. Dat maakt veel goed hoor..man wat is dat bijzonder. Dáár doe je het allemaal voor, ik schiet helemaal vol als ze dat doet en word week en zielsgelukkig enzo..Voelen jullie dat ook zo intens? Oh en nog een goed nieuwtje: we hebben gesext! Oke, het ging niet allemala erg soepel en flexibel en geweldig en spetterend enzo..het was bijna een plastische handeling haha..Maar hey, we did it! (En loltsje..is er bij jou al iets gevorderd op dat gebied?) Kus for now.. Lex een extra kus, heeerlijk die bemoeienissen van jou!
Hoi meiden, ff snel bijlezen, hoor... Vissie: Speen 2 is vanaf 1 maand. Sonya:Groene poep is heel normaal bij fv. Heeft Milyan ook. En bij hem duurt het ook lang eer het eruit is. Zijn darmen zijn er ook nog niet aan gewend. Hij laat ook heel veel scheetjes. Dus je hoeft je niet ongerust te maken. Jekkia: Mooi setje heb je gekocht voor Raven! Niva:Milyan heeft ook olie in zijn fles gekregen. Maar ik had niet echt het idee dat het hielp. Ben er dus na een week weer mee gestopt. Leuke fotos'van Devin in het mandje... Lexi: ik ga ook niet elke dag naar buiten, hoor! En, heb je nu wel een auto morgen? Tanya: wat zijn ze achterdochtig bij de c1000 in Roosendaal. Hier was alleen het geboortekaartje voldoende. En niet bang zijn voor morgen. Het wordt vast heel leuk!
Nog ff over slapen bij ons in bed. Sinds dit weekend is Mario weer terug verhuist naar onze slaapkamer. Milyan slaapt nog steeds bij mij, dus om te voorkomen dat Mario op hem gaat liggen, leg ik Milyan op het aankleedkussen. Dus aankleedkussen, plat kussen erop, hydrofile luier erop, Milyan erop, dekentje, klaar! (nou moeten jullie alleen niet denken, dat het daardoor voor mij 's nachts makkelijk wordt.. Mario heeft niet één keer Milyan zijn speentje gegeven of uberhaupt enige reactie getoond als Milyan piepte, hij heeft uiteraard gesnurkt *&*@#&GRMBL#$*(#, hij heeft niet in de gaten gehad, dat Meallán 's ochtends ook nog naast me kwam kruipen, en ik moest hem echt wakker maken om op te staan en ontbijt te maken voor Meallán ... om half elf!)
Vandaag niet gewandeld, maar wel in de tuin gevoed dus is ze ook weer buiten geweest. Maar zoals je misschien kan zien heb ik mijn naam toch al aangepast en me er bij neergelegd dat ik een ontaarde moeder ben. Dan kan ik er maar beter trots op zijn Jup, auto is geregeld. Marcel had nog wel spullen te vervoeren voor zijn werk maar dat kon ook tot dinsdag wachten. Dus hij gaat óf met zijn collega mee, óf met de motor (als het weer meezit). Tan en ik hebben net in de niet-roken-hoek van de Mac afgesproken, dus dan vinden jullie ons vast wel. Niet echt moeilijk: twee babes (een blonde en een donkere) met beebs (een met veel en een met weinig haar)
Pffff.... en ik maar denken dat alles bij jou altijd lukte! Jij als moeder overste Volgende keer Meallán en Mario laten liggen en zelf met Milyan ergens anders gaan pitten?
Volgens mij is Elin een sprongetje aan het maken hoor. Afgelopen donderdag begon ze al wat lastig te wezen (elke paar uur weer voeden, amper slapen overdag en dat soort dingen), en vandaag dus na twee rustige dagen wederom feest. Maar op zich is ze wel steeds heel lief, ze slaapt alleen heel weinig en wil steeds aan de boob. Nu begon ze weer te huilen en heeft Marcel haar bij zich genomen, die zit in de kamer hiernaast (ik lig in bed te laptoppen) achter de pc filmpjes om te zetten naar digitale bestanden en daar mag ze lekker bij helpen. Zo lief!
Daar ben ik weer! Adres McDonalds : Takspui 2 in Roosendaal (afslag 23 aan A58, Roosendaal oost) Voeden meeting: ik denk dat jullie een primeur gaan meemaken en dat ik dan voor het eerst live ga voeden. Ik zit al wel na te denken wat ik aan zal trekken, zodat het het minst opvalt . Flesjes opwarmen, geen idee... Tweety Voor welke tribune had je man/vriend vandaag in Assen? Marc en zijn broer hadden kaarten voor de Strubbentribune. Bij aankomst bleek dat die tribune overboekt was. Ze werden eerst naar de Haarbochttribune gestuurd maar die was al vol. Later werden ze naar de Stekkenwaltribune gestuurd en dat bleek veel mooiere plaatsen te zijn dan waar ze eigenlijk kaartjes voor hadden! Alleen hebben ze over de terugweg 4 uur gedaan omdat ze steeds in de file stonden... Sonya Hoe was je avondje uit gisteren? Lexi Ik heb richting zendtoren gezwaaid, om 10.40 en 17.30! Het zou goed kunnen hoor dat Elin een sprongetje aan het maken is! Jody Doe maar rustig aan meid! Jekkia Je hebt PB! Niva Fijn dat Devin weer ge-oliëd is ! En zo leuk hè, dat lachen! Ik smelt ook elke keer als Ruben naar me lacht! Laat je even weten wat ze bij de nacontrole zeiden over je buik? Ik moet donderdag namelijk. Melanie Marc ging dus 's middags terug naar de C1000 met kopie en toen hoefde hij het niet te laten zien! Maar goed we hebben de doos nu. Eerlijk gezegd vond ik die van de Plus leuker (weet het, je mag een gegeven paard....) Meeting morgen Ben zoooo benieuwd naar jullie! En ik ben ook heel erg nieuwsgierig wat jullie van mij (en Ruben) vinden en hoe de beebs het gaan doen! En als ze vervelend zijn tjoppen we ze gewoon met zijn allen in de ballenbak hihihi! Ikke Rijden ging goed vandaag. Ik ging voor het eerst alleen naar mijn ouders, via de westerscheldetunnel (normaal gaat Marc mee, maar zat nu in Assen). Tygo en Ruben hebben zich voorbeeldig gedragen op de achterbank. Het was best gezellig (ze vond het zo ontzettend leuk dat ik spontaan langs kwam) maar wel heel vermoeiend. Was blij dat ik rond 18 uur weer thuis was. Ruben was een beetje aan het jengelen in de auto en later wist ik waarom. Hij had de poep tot aan zijn nek zitten ! Dus ik gepoetst en omgekleed, hem gevoed en toen moest ik eigenlijk Tygo uitlaten. Maar toen kwam net Marc thuis dus heeft hij dat (gelukkig) gedaan. Liefs, Tanya
Ah gelukkig er is iemand anders ook. Maar ja met Tan kan ik ook op msn praten Of via sms Want ik wist dat al van de stront tot aan zijn nek, hihi.