Ben er ook weer.. Lexi, er zijn niet veel alternatieven om ergens anders te slapen: Mealláns bed (150x80) of de bank in de woonkamer waar Maura en Myron als ze wakker worden van die irritante japanse tekenfilms gaan kijken (waar ik dus helemaal niet blij mee ben, maar ja, betekend wel dat ik zelf langer kan blijven liggen.. [hoezo ontaarde moeder?])
hey dames bij ons op het werk (mac) staat een magnetron in de crewroom waar opgewarmt kan worden alleen bv mag daarin niet opgewarmd worden wel bekend voor jullie maar fv geen probleem veel plezier morgen
Wel blij voor mezelf dat ik niet in mijn eentje ontaard ben, maar niet blij voor jou dat er geen bedden meer over zijn... Pfff toch die Mario maar eens trainen dan he? Ik ga denk ik maar maffen, wurm lijkt voorlopig ingeslapen te zijn en ik ben doodop na intussen al twee nachten niet alleen te hebben gevoed om 5u 's morgens ook nog een rugmassage te hebben weggegeven... Dus voor de 'meeters': tot morgen, en voor de rest: ook tot morgen (maar dat is niet zeker want ik moet ook nog een was draaien en vet bijslapen).
Alle meiden die naar Roosendaal gaan veel plezier morgen! Chantal en Melanie tot morgen, gezellig! En alle achterblijvers, zijn we morgen gezellig met een klein ploegje.
Over BV in de magnetron zijn de meningen verdeeld. In het ZH doen ze het wel. Als ik ergens anders een flesjme moet warmen doe ik het ook, maar dan check ik de temp om de paar seconden.
Jekkia Nog Gefeliciteerd meid met je verjaardag! Ik zal je vanmiddag live feliciteren! Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden het over mijn verleden had en dat ik het moeilijk zou vinden mocht ik een meisje krijgen met wassen en met papa onder de douche enzo? Waar ik niet bij stil gestaan had is het volgende. We hebben nu dus een jongetje, en ik vind het echt moeilijk om zijn piemeltje en balletjes schoon te maken als hij dat bijv helemaal onder gepoept heeft. Net alsof het verkeerd is dat ik dat schoonmaak, dat ik eraan zit. Ik weet wel dat Ruben er helemaal niets bij denkt en het hem helemaal niet uitmaakt, maar ik moet me elke keer over een bepaalde drempel heen zetten. En dat zal nog moeilijker worden voor mij als ik straks ook nog zijn voorhuidje moet schoonmaken (als hij eenmaal los is). Ik weet het niet, ik vind het gewoon raar, maar het moet dus ik doe het wel, maar ik blijf het moeilijk vinden. Aan de ene kant hoop ik dat het herkenbaar is bij de jongens-mama's hier (eigenlijk ook wel de meisjes-mama's) en aan de andere kant ook weer niet, als je snapt wat ik bedoel. Beetje wazig berichtje misschien, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel met het gevoel dat ik erbij heb als ik dus daaraan zit. Morgen moet ik weer naar mijn psychiater en dan zal ik het wel gaan zeggen tegen hem. Ik zal nog vele malen alles moeten schoonmaken en als straks zijn voorhuidje los is dat ook. En ik moet er natuurlijk niet tegenop gaan zien want het is eigenlijk een heel normaal iets, dat mama zoiets schoonmaakt bij haar zoontje... Liefs, Tanya
Ik heb eerst tussendoor gekolfd waarbij ik ervoor zorgde dat er minimaal een uur tussen kolven en de volgende voeding zat... Ik geef ook altijd beide borsten en ik kolf ook beide kanten. Ik heb het geprobeerd Niva, maar dan komt er geen boertje. Wat wel helpt is even het speentje geven. Dan wordt hij weer rustig. Deze trek ik er dan weer uit en dan drinkt hij weer even (half minuutje ofzo) goed. Maar hij heeft het niet 'alleen'als ik gekolfd heb. Dan is het wel erger. Maar vanmorgen was hij ook weer boos. Ik heb toen die spray gebruikt en toen dronk hij eigenlijk wel heel goed. Dus misschien is bij een iets legere borst mijn tsr niet goed ofzo?
Vissie, het kan best zijn dat Jeroen heel ongeduldig is en dus niet wil wachten op de tsr en daardoor boos wordt.
Niva, leuke foto's van Devin! Wat heerlijk dat ze lacht! Leuk is dat hè? Echt om bij weg te smelten. Tan, fijn dat je weer online bent! Wat fijn dat je tripje naar hier goed ging. Leuk hoor dat je je ouders hebt kunnen verrassen. Dat voelt dan ook ergens wel weer goed hè? Lexi, leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad zaterdag! Twinny, fijn dat je weer hebt kunnen sporten. Lekker hoor! En heerlijk dat Zoë nu lekker doorslaapt. Jullie ook van genieten hè?! Sonya, hoe was het stappen??? Irena, vervelend hè? Als Tica zoveel wakker is overdag. Jeroen is ook veel wakker, maar sinds een week veel vrolijker. Dan slaapt hij maar niet, als hij tevreden is ben ik het ook. Melanie, speen 2 vanaf maand 2? Oww... wij geven nog steeds speen 1 en dan heeft hij zijn flesje al snel op. (100 cc in 10 minuten). Hoe lang doen jullie kindjes over de flesjes? Jekkia, alsnog gefeliciteerd! Meeting: Veel plezier bij de meeting! We horen wel hoe het is geweest en vergeet vooral geen foto's te maken!
Bij ons ging het zaterdagmiddag goed hoor! Jeroen heeft bij mijn schoonmoeder heerlijk een flesje gedronken en lag in zijn wagen te slapen toen wij hem weer kwamen ophalen. (Hij zal er wel niet veel hebben in gelegen denk ik...) En mijn schoonzussen zijn ook geweest om met hem te knuffelen. Gek hoor, alsof ze dat niet durven als ik er zelf bij ben. Nou ja. Ik heb er niet te veel aan gedacht en het was bij de korfbal ook erg gezellig. Verder gaat het met Jeroen zijn krampjes ookheel goed. Hij heeft er nauwelijks last mee van (*even afkloppen*) Ik gebruik nu ook al een paar dagen geen zoetjes meer in mijn koffie, dus of dat het is, of dat hij er gewoon overheen is. Ik weet het niet. Van de week maar eens uittesten. Morgen naar het bureautje...brrrr! (prikjes)
Ja zie je, dat bedacht ik me ook ineens. Ik blijf ook dit maar weer even uittesten. Als hij boos wordt even sprayen!
Pff ik krijg ineens last van plaatsvervangende onzekerheid. In plaats van dat ik (zoals altijd) tegen iets op zie omdat ik denk dat anderen ergens beter in zijn dan ik (of mooier dan ik of dunner dan ik of grappiger dan ik) zit ik nu voor de meeting van vanmiddag al te pezen omdat er misschien beebs zijn die meer kunnen dan de mijne... Zucht, ik moet echt zorgen dat ik dit niet op mijn kind overdraag hoor...
GRRRR! volgens mij haal ik de meeting niet. vanochtend flinke ruzie met Ivo gehad. Ik moest naar de gyn voor onderzoek en meneer lag nog 15 min! voordat we moesten vertrekken in bed. Vind hij het gek dat ik boos wordt (uiteraard had meneer weer fikse ochtendhumeur). Gevolg een fikse ruzie, Ivo die zegt dat hij geen zin meer heeft in de relatie en hij verdwijnt naar boven. Nu ligt hij te slapen en als hij binnen een uur niet op is halen we het niet om op tijd op de meeting te zijn. (teminste als hij niet nog chagrijnig is als hij wakker wordt) Mijn rijbewijs is een tijd geleden gejat (nog geen nieuwe opgehaald) dus ik kan niet in de auto rijden en de trein is geen optie vanwege de lokatie. Baal er flink van! Bedankt voor alle felicitaties! Lief dat jullie eraan hebben gedacht Maakt mijn ochtend weer een beetje goed.