Aaarrrgghhhh MANNEN! En dat nog wel op je verjaardag?! Hopelijk gaat het wel lukken, en anders kom je wat later? Heb je een gsm-buddy onder degenen die komen of moet je anders mij je mobiele nummer even pb-en? Kunnen we in elk geval op de hoogte blijven.
Jekkia kan je anders niet alsnog met de trein? Tanya woont zelf in Roosendaal dus zou je mss kunnen ophalen, of misschien is er een andere oplossing? (Het is dat ik zelf niet zo'n held ben met auto's in vreemde plaatsen, vooral niet als ik wurm bij me heb, maar anders zou ik je zo komen halen hoor!)
goeiemorgen, voor degene die naar de meeting gaan, veel plezier! Jekkia, hoop dat het je nog lukt het te halen Vandaag krijgt Nova haar eerste spuitjes, errug spannend....
Denk niet dat het gaat lukken, heb nu ook nog eens een brullende Raven in mijn armen omdat ze last van krampjes heeft. (of misschien is ze wel overstuur omdat we vanochtend ruzie hebben gehad waar zij bij lag ) Wens jullie in elke geval veel plezier. Mocht Ivo dadelijk met een beter humeur wakker worden en Raven voelt zich wat beter dan probeer ik alsnog te komen... maar ik voel de bui al hangen
Och Jekkia, Wat een vervelende situatie zeg! Zeker als hij dingen zegt zoals geen zin meer te hebben in de relatie. Kom op, het ging om een afspraak bij de gyn! Dat moet hij toch wel snappen dat je daar gewoon op tijd wil zijn. Dat kun je toch niet zomaar 'overslaan?' Ik kan me goed voorstellen dat je boos werd, ik had het ook helemaal niet leuk gevonden. en dan vind hij dat nog raar ook, nou dat vind ik pas raar! Hij had gewoon zich moeten verontschuldigen en als de wiedeweerga met jou naar de gyn moeten gaan. Ben je nu nog geweest? En hoe was het? Tja en als je de meeting niet red, jammer maar je relatie is wel even belangrijker momenteel! Heel veel sterkte!
jekkia ik wil je best ophalen van het station hoor! Ik zit hier nu al gewoon een half uur met de telefoon aan mijn oor, probeer de huisarts te bereiken. Ik ontdekte net witte puntjes in Rubens mond, volgens mij is het spruw, krijg ze niet weg namelijk. En ik moet nog van alles doen hier...GRRR
Even snel reageren en dan verder lezen.... We hebben het niet weer geprobeerd, het wil toch nog steeds niet, want ik voel dat die hechting daar gewoon niet hoort te zitten... Woensdag moet ik voor de nacontrole, we will see. Mooi trouwens dat de krampjes bij Devin nu veel minder zijn geworden! (ben nog niet klaar met bijlezen, dus misschien lees ik straks wel dat het weer minder gaat, maar dat hoop ik niet!) En dat lachen is inderdaad zooo vertederend. Jarno lacht als ik hem in zijn bolle wangetjes knijp. Verder lacht ie nog niet echt. Groetjes Miep
Tan, das hardstikke lief van je maar ik denk dat ik me beter kan gaan voorbereiden op een onweersbui hier in huis als Ivo straks wakker is Denk als ik nu naar Roosendaal vertrek met Raven en hij wordt thuis wakker, en wij zijn er niet. Nee...denk dat hij dan verkeerde idee krijgt. Bij deze organiseer ik de volgende meeting in november op de jonge gezinnenbeurs in Utrecht. Op 3 of 4 november. Dan zal ik er zeker bij zijn, met of zonder Ivo! Heb je de HA al kunnen bereiken?
Is goed meid, je relatie is op dit moment even belangrijker. Heb eindelijk de huisarts te pakken kunnen krijgen en heb er wat van gezegd. Ze wist er niets vanaf en het speet haar zeer (jaja). Affijn, Tygo is uitgelaten, ik ga zo de spullen bij elkaar rapen en dan ga ik op weg naar de Mac. Vind het nog steeds eng om iedereen live te zien! Als je je adres doorPBed dan stuur ik die patronen wel op. Jammer dat je er niet bij kon zijn, misschien dan wel in november. Liefs, Tanya
Ja Tanya, ik snap wat je bedoelt. Ik heb dat eigenlijk ook wel een klein beetje. Maar misschien ook meer omdat het allemaal zo klein is nog en ik bang ben dat ik er iets aan verniel..... Ik bedacht me gisteren ook zoiets, ga ik later met mijn zoontje in bad? Kan dat wel? Een vrouw met haar zoontje? En zo ja, tot welke leeftijd?
Jekkia, wat erg zeg dat Ivo net vandaag zo'n bui heeft! Snap trouwens helemaal niet waarom! Is toch normaal dat je op tijd bij de gyn wil zijn! Als ik jou was geweest dan was ik wel vertrokken naar de meeting, had dan een briefje achtergelaten dat hij eens goed moest nadenken... maar dat ben ik he Hoop dat het snel weer in orde komt tussen jullie!
Jekkia wat een gedoe met Ivo zeg. Echt heel l*llig. Hoop dat het niet al te heftige ruzie wordt. Sterkte! En nog gefeliciteerd! Tanya ik stuur je nog een PB terug hoor! En dat van het wassen van Sverre herken ik wel een beetje. Net als dat in bad gaan van Miep. Maar wij lopen ook naakt in huis rond.. Hij zal zelf wel aangeven wanneer hij daar ongemakkelijk van wordt lijkt mij. (Ben ik nou zo dom dat ik dat niet eens wist van dat voorhuidje? En wanneer gaat dat los eigenlijk?) Niva hoe is het nu? Met jou en Devin? Sonya hoe was het stappen?! Twinny wat goed dat Zoƫ zo doorslaapt! Hoop dat dat zo blijft. En nu de krampjes nog.. Vissie sterkte bij het CB! Laat je even weten hoe Jeroen op de prikjes heeft gereageerd?
Hier gaat het eventjes iets minder - ik weet niet precies wat er aan de hand is maar Sverre komt steeds vroeger 's nachts. Ik denk dat het een combinatie is van kramp en eczeem. Hij slaat echt met zijn hoofdje en wrijft het tegen ons aan. En als je er zalf op wil smeren of olie gaat hij echt krijsen. Gisteren lag hij er om 22:00 in, was om 2:00 wakker. Alex heeft hem kunnen troosten waarna hij tot 7 uur heeft doorgeslapen - zonder voeding dus! Hij kan het dus wel.. Maar ja, ik lag natuurlijk weer bij elk piepje wakker. Morgen ga ik naar de huisarts. Al zijn klachten samen zouden eventueel ook op koemelk-allergie kunnen wijzen. Toch? Verder gaat het met mij ook even minder. Ik ben erg gespannen en labiel. Zit er doorheen. Ben ontzettend moe en kan het gewoon niet aan dat hij 's nachts weer wakker wordt. Dit vind ik tegelijkertijd echt heel erg van mezelf. Net of mijn nachtrust belangrijker is dan Sverre. Ik had gewoon gedacht dat hij door zou slapen tegen deze tijd... Hij huilt, ik ga hem een flesje geven!
Wat een shit dag! Kar en Jekkia, sterkte! Hier ook k*t, maar dan op een andere manier. Moest om 14:00 bij het CB zijn voor de eerste prikjes. Wil m'n auto gvd weer niet starten! Is vrijdag bij de garage geweest! aaahhhh!
Ja, kan nu om 15:40 terecht. En m'n moeder brengt ons. Heb net ook de garage gebeld en er komt iemand kijken naar de auto. Wel weer goeie service dacht ik. Heb je een idee hoe het komt dat je je niet goed voelt? Als je zo moe bent kun je misschien afspreken dat je een paar nachten door kan slapen. Kun je er dan misschien weer ff tegen.
Owww Kar een hele dikke knuffel voor jou, wat je er ook aan hebt .. Ik kan het me wel een beetje voorstellen hoor..Je houdt je steeds voor dat het rond die en die periode beter zal gaan met slapen en dat je dan )eindelijk) aan je rust toe komt enzo..en zolang er uitzicht op beter is heb je houvast en lukt het je vaak wel om nog even door te bijten..maar nu ineens blijkt dat die houvast en dat 'uitzicht' in zicht komen en helemaal wegvallen..En dan raak je effe moedeloos en machteloos. Dat is goed te begrijpen en helemala niet raar en je bent al hlemaal geen slechte moeder als je dat denkt en dat je nachtrust belangrijker is dan sverre!..Maar desalnietemin: je nachtrust IS ook belangrijk. Je kan pas voor iemand zelf zorgen als je voor jezelf gezorgd hebt he? Zie het zoals met voeden (ook al geef je fv, het gaat effe om het voorbeeld) Ik ben geen slechte mama als ik eerst mijn bord met eten opeet voordat ik Devin voedt..immers..als ik niet aan eten toekom, heb ik ook niet genoeg voeding voor Devin. Zo werkt het met slaap ook denk ik..Sverre zal veel minder rust krijgen en slechter slapen alstie een gestresste mama heeft dan alstie een uitgeslapen uitgerustte mama heeft. Euhm wat ikd aarmee wilde zeggen, want je hebt er niks aan.. * nou dat het dus niet raar is* dat je er van baalt dat ie s nachts weer komt voor voeding. Kun je t niet afwisselen met je mannetje? Ik wens je iig veel succes..En ben erg benieuwd wat de 'deskundigen'erover te zeggen hebben.