Tan herinner me er effe aan dat ik reageer op dat gebeuren met het wassen van Ruben enzo..ik moet nu voeden helaas maar heb er wel wat op te reageren
Heb er wel wat aan hoor, bedankt! Ik snap het gewoon niet; ik heb niet het idee dat wij iets anders doen waardoor zijn ritme verstoord is. Dus waar het van komt? Ik denk zelf door die krampjes en daarbij de jeuk/pijn aan zijn gezichtje (en de rest van zijn lijfje misschien ook wel). Dus hopelijk wordt het iets beter als dat over is. Aan de jeuk valt misschien met een zalfje iets te doen.
Zijn er al weer mensen terug van de meeting? Ben zo beniewd hoe het was! Ik ga Sverre maar weer even troosten..
Hier nog een baby (en mama) met een verstoord ritme. Daniël huilt al 2 dagen enorm veel en wil 's middags niet meer slapen en vraagt constant om voeding. Hij zit nu al op 180cc om de 4 uur Meer kan ik em toch niet geven? Krampjes lijken me het niet want hij overstrekt niet. Is dit soms de baby pubertijd ? Tis wel vermoeiend voor ons beiden...
Ja erg vermoeiend.. Het kan een sprongetje zijn; Daniel heeft er wel de leeftijd voor. Veel huilen, bij mama willen zijn, veel eten.. Hoop voor jou dat het snel over is!
Ik heb niet echt et idee dat ie graag bij mij is op dit moment. Hij laat zich moeilijk troosten, alleen de speen helpt soms. Wat is een 'sprongetje" eigenlijk?
Ik zal het vanavond even vragen aan hem. Hij had het over vip-tribune Was door een sponsor uitgenodigd. Hij heeft mega veel foto's gemaakt en filmpjes. lang leve de digitale camera En tja natuurlijk ook foto's van de pitspoezen...ingezoomd Ik heb vanmorgen bij de huisarts om de pil gevraagd, ik wil geen riscio gaan lopen dat het evt snel raak zal zijn; voorlopig geen zwangere buik meer voor mij hoor, ergens in 2009 denk weer (alsof ik het kan plánnen..) Wij hebben hier nog niet gesext, morgen naar verloskundige toe, nacontrole, eerst ff zeker weten dat alles daaronder een beetje geheeld is. Nog altijd verlies ik wat troepies...tis niet veel maar toch... Hier weer een nieuwe mijlpaal: Iris lacht! Geen stuipjes maar echt! mond open,kuiltjes in dr wangen, twinkeling in dr ogen..zoo lief... Sinds zaterdag doet ze dat. Beetje jammer voor papa maar hij heeft het nog niet gezien, ze lacht alleen tegen mij en tegen oma ..hihi
hoi meiden Ben heel benieuwd hoe de meeting was! niva: wat leuk dat Devin jullie toelacht. Tis ook een heerlijk gezicht hè! melanie: zo te merken is mario weer helemaal gewendt aan een kindloos bestaan, hihi. Kan we indenken dat je het frusterend vindt. lexi: tjee wat gezond, voeden in de tuin. Ga je dat van de winter ook doen, hihi! En tis inderdaad weer sprongetjes tijd. Zoë ook hoor, ze slaapt tegenwoordig door, lijkt zich meer en lijkt zich meer bewust te worden van haar handjes! jekkia: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Enne wat heb je van de kleine gekregen? tanya: tja, ik herken je probleem wel hoor. Wilde graag een jongetje ook vanwege dat was-gebeuren etc. Maar achteraf realiseerde ik me dat het dan toch hetzelfde zou blijven qua gevoel. Zit denk ik gewoon in onze hersens meid. Tis inderdaad de normaalste zaak van de wereld dat we ons beebs wassen. En bij een meisje vind ik het dus ook moeilijk hoor. Tis gewoon beladen.. vissie: hopelijk waren het de zoetjes en is jeroen van die vervelende krampjes af! Heel veel succes morgen met de prikjes. Ga je nog iets preventiefs doen? Wij hebben dat niet gedaan en Zoë heeft nergens last van gehad, alleen gekrijst tijdens de prik, maar geen verhoging en niks! vlinder: hoe is het met nova en de spuitjes gegaan? En hoe is het met mama gegaan tijdens de spuitjes? miep: ben benieuwd wat de vk zegt over die hechting, tis balen hè meid! kar: meid voel je niet schuldig dat je zo denkt. Ga ook 's avonds naar bed en hoop dat Zoë aub doorslaapt, want wil niet opstaan omdat ik het niet trek! Vind het heel naar dat Sverre zo last heeft van zijn krampjes en exzeem, laat het inderdaad maar onderzoeken of het geen allergie is. Niest hij ook? Hoe is het verder met je tabletten? Zou het geen idee zijn om eens met iemand te gaan praten, een maatschappelijk werkster ofzo, dat is echt geen schande hoor.(zegt iemand die al 8 jaar in therapie is, haha) knuffie meid voor jullie mona: hoe zwaar is Daniel? Lijkt me erg veel voeding, tenzij hij al voorbij de 5 kg is. Misschien moet je met het cb overleggen of je niet over kunt gaan op voeding voor hongerige baby's? Een sprongetje is een nieuwe stap in de ontwikkeling van de baby. Zo zal hij opeens gerichter gaan kijken, gaan lachen, zich bewuster worden van zijn handjes etc. Zo'n sprongetje gaat steeds gepaard met een ontregeling in zijn normale doen. Ze slapen meer of minder, willen meer of minder drinken, huilen meer etc etc. tweety: fijn dat iris zo lekker lacht. Enne succes bij de nacontrole. grtjs Twinny
We zijn weer terug van het CB. Ze heeft goed van zich laten horen na de prikjes. Voelde het zelf ook door m'n hele lijf. Zo erg als ze pijn heeft. Toen we thuis kwamen heeft ze meteen de fles gehad en naar bed. Ligt nu heerlijk te slapen! ze is nu 57 cm en weegt 5130. Ze doet het goed! In principe zou ze naar 5 flessen van 180 mogen, maar is wel erg veel lijkt me. Hoewel ze er nu 6 van 165 krijgt, is hetzelfde natuurlijk. Die drinkt ze wel niet helemaal leeg. Op het CB zeiden ze dat ze er wel kans is dat ze gaat doorslapen bij 180. Dus misschien wel het proberen waard. Hoe is de meeting geweest? Hebben jullie allemaal zitten voeden in de mac? Wat zijn jullie ervaringen met het boek 'oei ik groei' Is het de moeite waard om aan te schaffen?
vlinder fijn dat de prikken goed gegaan zijn en dat NOva het zo goed doet. HOe zwaar en groot was ze bij de geboorte? Nu Zoë 5 flessen van 165 bijna leeg drinkt, slaapt ze inderdaad door.....
Nova was bij de geboorte 3275. Is niet gemeten, dus weet niet hoe groot, rond de 50 cm schat ik zo. Van hoe laat tot hoe laat slaapt Zoe? En krijgt ze dan overdag precies iedere 4 uur een fles? En maken jullie haar wakker voor de laatste fles?
dames hoe was de meeting? NOU IK BEN DUS ZATERDAG NIET MEER KUNNEN GAAN STAPPEN. De papa was zaterdag even naar een verjaardag toe en vanaf dat moment heeft chedellla alleen maar lopen huilen ik wilde even wat gaan voor slapen, maar helaas...ze wilde alleen maar tegen me aan liggen en ik moest liedjes zingen Toen de papa om 12 uur mooi optijd terug kwam was ik al helemaal bekaf en had een hoofdpijn als of er een olifant op was gaan staan het mooiste van alles was dat chedellla na dat ze papa zag in 15 min tijd sliep! nou dat heb ik weer.... Dus binnenkort poging 2 en dan blijft de papa mooi van te voren thuis hahahha
Zo, ik heb een gedeelte van mijn eten naar binnen geschoven want had niet veel honger meer na de Mac. Ik vond het heel gezellig. Met bonzend hart stapte ik de Mac iets na enen binnen. Eerst wat te drinken gehaald, toen rondgekeken en zag zo gauw niemand. Dus maar gaan zitten. Totdat ik ineens Joehoe hoorde, was dat Eveline die verstopt zat. Niet veel later kwamen Chantal(Beebie), Melanie en Marianne(Ana) binnen en nog wat later Lexi ook. Het was meteen kussen, maxicosi's op tafel en beebs bewonderen! Chantal ging meteen voeden. Eveline was al aan het voeden en Melanie ging ook meteen voeden. We hebben lekker gekletst (niet geroddeld!), lekker gegeten, Eeef heeft veel foto's gemaakt met haar professionele camera. Alle beebs deden het goed. Al had Mylian wel veel last van kramp. Ruben heeft de hele tijd geslapen. Om 3 uur heb ik hem live gevoed in de Mac (viel reuze mee, maar we zaten ook in een apart afgeschermd hoekje). Op een gegeven moment een meneer aangesproken of hij foto's wilde maken van ons zessen. En net op het moment dat de foto's genomen moesten worden besloot Ruben zijn shirt, zijn broek én zijn mama onder te kwatsen , compleet met stukjes . Ik heb hieronder de foto geplaatst die met mijn camera gemaakt is. Van links naar rechts: Ikke met Ruben ChantaL/Beebie met Nicci Eveline met Demelza Melanie met Mylian Marianne/Ana met Anneke Lexi met Elin Best wel zielig, alleen Ruben en Elin huilden hier niet. Ohhh, luchtalarm hier! Is ook niet gek als je 2 uur geleden al je eten eruit gooit . Ik vond het heel gezellig! Liefs, Tanya P.S. Grotere foto's in mijn album!
Wat leukkkkkkk die meeting foto's ! wat lief zeg al die kleintjes! Vind het enorm stoer van jullie dat jullie daar lekker en publique hebben zitten voeden (en mac'en neem ik aan?) Was het net zo leuk als dat jullie hadden verwacht? Viel het niet tegen? Sneu dat Milyan krampjes had verdorie..die rotkrampen! Tan wrom kijk je nooit die aardige meneer aan? (je staat steeds met je hoofd de andere kant op hihi) en wat ziet Ruben er cool uit met zijn camouflagebroekje! Als we nou bij de volgende meeting onze partners mee mogen nemen kom ik misschien ook wel..(ik blijf het een t*ring eind vinden naar utrecht om te rijden, helemaal met mijn meisje..en ik ben nogal een watje hihi) maar anders misschien ook wel hoor..ik heb nog effe tijd om erover na te denken! Fijn in elk geval dat het gezellig was meiden!
Ik heb het zelf niet, maar wat ik hoor om me heen van het boek is het een heeeel ideaal naslagwerk! je kan ook even op de website kijken, kun je een beetje een indruk opdoen,.
Wij hadden bedacht dat het helemaal zo handig niet is om in een stad af te spreken en hebben vandaag ontdekt dat de Mac langs een snelweg echt een toplocatie is, dus een tegenvoorstel (datum niet ter discussie): de Mac langs de A12 bij Woerden?
Jaaaa ik ben alweer thuis! Heb geluierd en gevoed en zit nu uitgeput op de bank terwijl mijn iglo-thuismenu-zak zichzelf opwarmt in een pannetje. Dodelijk vermoeiend (na ja vooral het autorijden eigenlijk) maar wel erg gezellig met de zes babes met hun zes beebs. Alsof we elkaar al jaren kenden, vond ik zelf!
wat leuk die foto....... ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn..maarja...leuk om te zien hoe de baby,s allemaal er uitzien..echt echt heel leuk!